Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Метода за бъркане през предната клапа е несигурен,както и мацането с лепило.Допълнително така правиш нещо но само от едната страна на клапата и то без да виждаш какво точно правиш.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
parno написа:е ти сега за едно копче смени цялото тяло![]()
потърси си само счупения елемент - миналата година изхвърлих цяло тяло с клапите , все някой ще има да ти даде - от всякаква кутия става (с климатик,без климатик)
Не става приятелю.Това са щипките от долната страна.. т.е самите зъбни колелца :) Едва ли ще се намери някой да ми ги подари :)
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
- Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
- Двигател: AJM - 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте колеги. Моля ВИ за помощ. Става въпрос за Голф 3 1.9 ТДИ 110к.с (АФНмотор). Изведнъж спря да дука нито топъл нито студен въздух. Имам проблем с термостата, който утре ще сменям, но дали е от него проблема? В момента въобще не работи и врътката за сила на духане дори като е на 4та степен е все едно изключено. Много ще съм благодарен, ако дадете някакви съвети. Колата е с климатик и въздушни възглавници, ако е от значение
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колега ако не се лъжа в другите 2 теми ти отговориха едно и също
Термостата няма връзка със силата на духане. Щом не ти духа имаш проблем с моторчето на парното или с инсталацията му.
Моторчето се намира под жабката. Свали си и 3-те врътки на парното и виж отзад кабела как е. Миналата седмица на е венто видях че буксата за врътката беше леко обгоряла поради лош контакт.
Погледни хубаво кабела на врътката.
Начин на разглобяване:
С права отвертка се сваля пластмасовия панел около врътките. Излиза много лесно направо детска игра.
После имаш 4 болта около врътките, за отвертка тип "+"
След това вадиш пепелника и там има още 2 такива болта.
Издърпваш конзолата към теб и преглеждаш кабела на врътките.
П.П: Ако съм пропуснал нещо някой да ме поправи

Термостата няма връзка със силата на духане. Щом не ти духа имаш проблем с моторчето на парното или с инсталацията му.
Моторчето се намира под жабката. Свали си и 3-те врътки на парното и виж отзад кабела как е. Миналата седмица на е венто видях че буксата за врътката беше леко обгоряла поради лош контакт.
Погледни хубаво кабела на врътката.
Начин на разглобяване:
С права отвертка се сваля пластмасовия панел около врътките. Излиза много лесно направо детска игра.
После имаш 4 болта около врътките, за отвертка тип "+"
След това вадиш пепелника и там има още 2 такива болта.
Издърпваш конзолата към теб и преглеждаш кабела на врътките.
П.П: Ако съм пропуснал нещо някой да ме поправи

-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте,колеги става въпрос за вентилатора на парното/Г3 1.8/90 ABS мотор без клима /та мотора вече втори път пада и установих,че кутията се клати. Как се стяга по точно къде се стяга.Благодаря.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Мотора и на мен ми се измъква от време на време, но все не успявам да го закрепя хубаво с това закачване и съм го залепил с едно тиксо да го крепи горе - долу.
Ако ти се клати кутията обаче би трябвало да има два болта които държат кутията през купето над вентилатора, намират се под решетката през която дърпа въздух в купето.
Ако ти се клати кутията обаче би трябвало да има два болта които държат кутията през купето над вентилатора, намират се под решетката през която дърпа въздух в купето.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Това са тези болтове които държат кутията на филтара за купето.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Еврика!!! Топлото дойде :)
Имам 3 въпроса.
Нормално ли е при включен климатроник,двете перки да се въртят постоянно?
Нормално ли е,при положение,че колата е глътнала въздух да излизат мехурчета в казанчето за антифриз и да се покачва нивото му?
Какво би се случило,ако разменя маркучите,които влизат в радиаторчето на парното?
Имам 3 въпроса.
Нормално ли е при включен климатроник,двете перки да се въртят постоянно?
Нормално ли е,при положение,че колата е глътнала въздух да излизат мехурчета в казанчето за антифриз и да се покачва нивото му?
Какво би се случило,ако разменя маркучите,които влизат в радиаторчето на парното?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Някой може ли да ми помогне с ето това:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=435455&p=4268874#p4268874
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=435455&p=4268874#p4268874
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги,хванал съм се и аз със въпросните клапи.
Махнал съм всички елемти по таблото,утре ми предстой и самото му сваляне.
Обаче сега чета,че колата ако е без климатик (както в моя случай) се маха само жабката и пластмасата под нея.
Правилно ли съм разбрал,или да си махам цялото табло ?
Мерси предварително !

Махнал съм всички елемти по таблото,утре ми предстой и самото му сваляне.
Обаче сега чета,че колата ако е без климатик (както в моя случай) се маха само жабката и пластмасата под нея.
Правилно ли съм разбрал,или да си махам цялото табло ?
Мерси предварително !

- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Като махнеш жабката и пластмасата под нея (въздуховода на вентилатора) ще имаш достъп само до 1 от клапите (тази за топло и студено). Не съм пробвал да облепям от там. Аз си ги правя през централната конзола там дето са врътките на парното.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
KoKu написа:Обаче сега чета,че колата ако е без климатик (както в моя случай) се маха само жабката и пластмасата под нея. Правилно ли съм разбрал,или да си махам цялото табло ?
Не се маха само жабката. Първо се маха пластмасата под жабката, после жабката. После се сваля радио, разглобява се централната конзола. След това се вадят двете части на въздуховода - горната дясна и долната, която е бяла. Има 2 гайки пластмасови на бялата част, където е хваната. Доста са неудобни. После като свалиш това имаш достъп до 2 клапи - едната е тази, която отваря и затваря притока на въздух през отворите в горе в таблото и втората е така нужната клапа, където се регулира потока на топъл/студен въздух. Тези две клапи са на дупки, с дунапрени. Аз ги подлепих с едно руско алуминиево топлоустойчиво тиксо. В момента се радвам на парно, което половината от зимата го измразувах.
Работата става за под 1 ден и хубавото е, че дори и малко разглобена - колата можеш да я запалиш и да я караш, ако ти се наложи.
п.п Пластмасовите гайки бяха номер 8 или 10, приготви си такива малки ключета. Същите са като тези, с които се хваща казанчето за течността за чистачките.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колегата имаше предвид другия начин за облепване на клапите. Там се сваля тялото преди клапите (това с вентилатора). Не съм сигурен но май не е нужно да се сваля жабката. По този метод не е толкова много разглобяването. За съжаление не съм много запознат с него но мисля че го имаше описан някъде из първите страници на темата.
Относно гайките те са номер 10. С късо ключе е по лесна работата а ако успеете от някъде да си намерите звездогаечен ключ с тресчотка ще е идеално.
http://www.el-mashini.bg/userfiles/productlargeimages/product_1541.jpg
Относно гайките те са номер 10. С късо ключе е по лесна работата а ако успеете от някъде да си намерите звездогаечен ключ с тресчотка ще е идеално.
http://www.el-mashini.bg/userfiles/productlargeimages/product_1541.jpg
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Брей, тялото с вентилатора можело да се откача вътре, без да се разглобява? На мен не ми изглеждаше вариант, доста плътно си стои. Ако знаех, че имало и 3-ти още по-лешперски вариант, след като повечето мнения приканват да се свали табло, волан, километражи, всичко... 
Честно казано, достъпът ми изглежда още по-труден в този 3-ти вариант.

Честно казано, достъпът ми изглежда още по-труден в този 3-ти вариант.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта