Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот _SUN_ » Сря 12 окт 2011 11:07


pe6kata написа: Информационния върви така- от датчика влиза в бушонното табло. Оттам отива в инстр. табло. После пак се връща до бушонното табло и от него се подава към ЕКУ. Малко шантаво върви :lol: . Еку трябва да има сигнал от този датчик заради темпомата и принудителния празен ход.

Наистина е разпределен шантаво сигнала от датчика на скоростта и н мен ми се струва безмислено веднъж да ходи до таблото, после да се връща обратно за ЕКУ, за авт. трансмисия, че дори и до радиото ходи /Б4/.Логично е да бяха разпределили още от бушонното табло, както е на Б4 АФН.А мможе би в самото инструментално табло има някакъв вграден филтър на сигнала........? Ако няма пин Т28/7 на инсрументалното табло е излишен, аз поне не смятам да го оставя, предстои ми и на мен същата интеревенция.Нека по-запознатите да кажат.




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Чет 13 окт 2011 10:55


Колеги, имам нужда от помощ за една дилема. Та значи за Б3 става дума, сегашните джанти са с 14" ЕТ45 и 6,5 J, има 2 варианта за други: 15" 6J ЕТ45 и 15" 7J ЕТ42. Според един калкулатор излиза, че:

За 6ците ЕТ45:
The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 6mm MORE
The outside edge of the wheel will RETRACT in towards the body by 6mm

За 7ците ЕТ42:
The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 3mm LESS
The outside edge of the wheel will EXTEND an extra 9mm

Правилно ли разбирам, че 6ците ще се "приберат" с 6мм навътре спрямо купето, но ще има 6мм повече разстояние спрямо амортесьора. А 7ците ще се приближат с 3мм към амортесьора, но пък ще илезат с 9 мм навън спрямо купето? Така ли е и кой вариант би бил по-удачен в дадената ситуация? Балгодаря предварително! :beer


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Чет 13 окт 2011 13:05


Така е, но ЕТ42-45 е отвратително особено за задницата на Пасат.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Чет 13 окт 2011 13:10


Благодаря, и за другото съм съгласен! :да:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 13 окт 2011 13:28


ет45 верно седи отвратително отзад, то и ет 38 както е фабрично е кофти но 45 е нетърпимо. Задължително фланец!
п.с. да се похваля :) имам си вече сенници със огледала и капачета с осветление. Взех ги за 5лв двете , инсталация обаче се оказа, че няма и теглих ток от плафона, обаче се получи странен феномен, каквито и комбинации да пробвах все се получаваше следното. Отварям вратата или пускам плафона принудително и сенниците не светят. Спирам го и светят перфектно. Отварям единия сенник и свети, отварям втория и почва леко да мъждука и плафона, отварям вратата и сенниците спират. Иначе там от където взех ток си е постоянен плюс и маса... не че ми пречи толкова но нямам отговор и малко ме дразни. Предполагам че през крушките затварям веригата с някакво съпротивление от жичката и затова се получава всичко. :talk:


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Чет 13 окт 2011 16:11


nokiangage ,на моя Пасат Б4 отзад съм с 195-55-15 7жи ЕТ38+ 20мм фланци и няма проблем.Отпред с 15мм. Сигурно си си намерил оригинални джанти и искаш да си с тях.Ако сложиш такива дебели отзад ,те съветвам да сложиш и отпред поне 10мм, щото само със задни фланци и 100км/ч в завой става тегаво


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Чет 13 окт 2011 16:39


Колега, наистина се лутах между няколко модела джанти, но всичките бяха с "непасатско" ЕТ, пък наистина задницата изглежда пак зле дори и примерно с ЕТ35 и за да изглежда хубаво си трябват фланци, май натам вървят нещата. Единствено може ли да те помоля колега да ми обясниш, ако прецениш може и на лично ако е прекалено елементарен въпросът ми за другите колеги това, за препоръчителните фланци и отпред, освен отзад. Наистина ми звучи логично и по-сигурно това, което предлагаш и може би има връзка със "стъпката" на колата и устойчивостта й, но бих се радвал да чуя и вашето мнение. Благодаря предварително! :bowdown


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Чет 13 окт 2011 17:06


Заради устойчивостта предната следа е 55-60мм по широка. С 2по20мм фланци тази разлика почти се унищожава.Получава се презавиване


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Чет 13 окт 2011 17:14


Кратко точно и ясно - благодаря колега! А разправят, че било трудно да намериш услужлив човек, който да ти помогне когато питаш нещо по форумите... :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 13 окт 2011 17:33


презавиването на практика няма да го усетиш, аз карам с точно тази комбинация, пасат по принцип трудно му тръгва задницата дори на лед, доста е дълъг и по-лесно повлича предницата, елементарна механика :) , виж голф 3 си презавива по - принцип, карах и един с 30мм фланци отзад и на мокро ефекта беше неприятен. Но на пасата не съм почувствал никога презавиване за 2 години а съм доста разкрачен отзад :Mr Green Fun


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Чет 13 окт 2011 17:51


а дали я стягаш достатъчно в завои, че да усетиш :?:

просто си намери подходящи джанти. има достатъчно хубави модели на 4х100. за пасата джантата е с борд 16' 9-ка с ет15-25 и не ти трябват нито фланци, нито... и 215 гуми стоят супер на джантите. това с уговорката че гониш визия, щото с тия дето мислиш да слагаш... просто ще имаш лети джанти някакви...


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Чет 13 окт 2011 19:23


ДонКихоте, може би много си свикнал със сегашното поведение на колата. Като за начало усетих ,че при 120-130км/ч несъзнателно и против волята ми сеча завоите. Не съм и карал зимата с разчекната задница и прибрана предница. И устойчив,устойчив,колко да е устойчив Пасат на лед?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 13 окт 2011 20:50


Аз карам с 15ки ЕТ 28 и като визия изглежда добре според мене.След около месец мисля да ги пусна за продан и някой може да се възползва от тях :mrgreen:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Пет 14 окт 2011 9:19


pe6kata написа: просто си намери подходящи джанти. има достатъчно хубави модели на 4х100. за пасата джантата е с борд 16' 9-ка с ет15-25 и не ти трябват нито фланци, нито... и 215 гуми стоят супер на джантите. това с уговорката че гониш визия, щото с тия дето мислиш да слагаш... просто ще имаш лети джанти някакви...


Така е Пешка, но сега най-много искам да сменя ББС-а ми (супер запазен е и много си го харесвам, ама вече това ЕТ45 ми бърка в здравето като го видя :twisted: ) и сега съм се ориентирал към оригинална лята 15-ка 7J за Пасат. Иначе наистина размера 16" 9J звучи много по-добре, но всяко нещо с времето си. Гледам да има някаква положителна градация в дългосрочен план :Mr Green Fun Поздрави и приятен уикенд...


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 14 окт 2011 11:53


Оригинална джанта имаш в предвид която заводско се слага на Б3/Б4 ли :?:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта