pe6kata написа: Информационния върви така- от датчика влиза в бушонното табло. Оттам отива в инстр. табло. После пак се връща до бушонното табло и от него се подава към ЕКУ. Малко шантаво върви. Еку трябва да има сигнал от този датчик заради темпомата и принудителния празен ход.
Наистина е разпределен шантаво сигнала от датчика на скоростта и н мен ми се струва безмислено веднъж да ходи до таблото, после да се връща обратно за ЕКУ, за авт. трансмисия, че дори и до радиото ходи /Б4/.Логично е да бяха разпределили още от бушонното табло, както е на Б4 АФН.А мможе би в самото инструментално табло има някакъв вграден филтър на сигнала........? Ако няма пин Т28/7 на инсрументалното табло е излишен, аз поне не смятам да го оставя, предстои ми и на мен същата интеревенция.Нека по-запознатите да кажат.