Блaгодаря на всички колеги за помощта
Аз си взех нова тапицерия + лепило (СМ-43) от магазинчето до "Ботевата Градинка"-Варна (благодарности на "Огито Ангелов" за пост-а)
Продавачът беше много отзивчив....ако му поискате и съвет ,ще ви даде на драго сърце.
Всичко ми струваше около 35лв. Направо си е супер на сметка. В едно тапицерско ателие офертата беше 150лв за пълна процедура...или 100лв ако сам си сваля тавана
Ами сам си го свалих...че и претапицирах. Сутринта го почнах и към 19ч. вечерта го върнах обратно в колата...ГОТОВ
Хубаво е наистина да имате на разположение един помагач...и не за друго ,а просто да придържате тавана докато излиза и влиза в купето. Изработен е от много тънък стиропор и буквално при най-лекия повей на вятъра може да се пукне (когато е свален). Имайте предвид това и внимавайте.
Друго важно...не се стискайте да дадете пари за няколко сантиметра повече плат...по-добре да ви остане ,от колкото да не ви стигне!
В моя случай не бях си измерил предварително тавана и в магазина продавача ме уверяваше ,че 1,70-1,75м ще ми стигнат...с голям зор (по мое настояване) ми даде 1,80м. Остана ми съвсем малък аванс в двата края...може би по-малко от 1см. Хубаво е да може да обърнере плата за да покрие ръбовете. С това не само естетически изглежда по-добре ,но и заздравявате и предпазвате тези места.
Щипките (за пране) не ги ползвайте повече от 20-30мин (максимум) - ОСТАВЯТ СЛЕДИ...и не ги защипвайте твърде навътре. Достатъчно е да хванат ъгълчето и да го фиксират.
По вдлъбнатините на сенниците и дръжките лесно остава въздух. Докато лепите отпуснете плата малко повече на тези места и го притискайте докато не се задържи прилепнал на тези места...дори и след като сте приключили с цялата тапицерия.
Още веднъж благодарности на колегите ,които са споделили своя опит.
А на тези които сега се сблъскат с този проблем...не се притеснявайте и не кършете пръсти.
Не е никак трудно ,просто запретнете ръкави и си помогнете сами
