Я мери на 2000 оборота.
Под 50 градуса не е добре.
Като имаш предвид,че външната Т е над нулата.
Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Iezekil написа:входящ маркуч 90г.
изходящ 60гр.
темп. на духалките 60-65гр.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Възможно ли е да е останал въздух в радиатора, не мога да си обясня с друго тази по ниска температура.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ako входния маркуч е горещ ,а изходния не е- значи е въздух.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Нова информация от днес. 52 градуса при 2000 оборота на загряла кола 90 градуса. Едната тръба предполагам входящата не може да се хване с ръка пари ужасно, другата се държи известно време с ръка - предполагам изходящата. Възможно е на едната тръба температурата да е 90 градуса а изходящата да е около 60 - опитах се да измеря но не се получи. При 900 оборота на 2ра степен на вентилатора температурата е 48 градуса, има промяна от вчерашното измерване, може да е имало и въздух. Температура отвън 3.8 градуса а в колата при измерванията стана 25 градуса.
Отделно има възможност за проверка дали жилото мести както трябва клапата за топло/студено, аз се замислих дали се движи коректно, понеже управляващия панел прави проблеми със захващането на броните на жилата. Та бърка се под жабката ( при мен е ниша под airbag-а ) и горе долу под централната конзола се напива жилото което влиза в кутията на парното, което управлява тази клапа. Така лесно може да се провери дали се движи от крайно студено в крайно топло, дори по този начин може да се премести клапата на ръка и да се види има ли разлика.
Отделно има възможност за проверка дали жилото мести както трябва клапата за топло/студено, аз се замислих дали се движи коректно, понеже управляващия панел прави проблеми със захващането на броните на жилата. Та бърка се под жабката ( при мен е ниша под airbag-а ) и горе долу под централната конзола се напива жилото което влиза в кутията на парното, което управлява тази клапа. Така лесно може да се провери дали се движи от крайно студено в крайно топло, дори по този начин може да се премести клапата на ръка и да се види има ли разлика.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
При обезвъздушена система-тръбите са почти еднакви на пипане . Изхода е едва едва забележимо по-студен.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Глупости.Еднакво врели могат да са само като няма парно-дали от въздух или от калпав радиатор.Има ли топлоотдаване,има осезаема разлика,а и съм я дал в цифри по-горе.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Iezekil написа:Глупости.Еднакво врели могат да са само като няма парно-дали от въздух или от калпав радиатор.Има ли топлоотдаване,има осезаема разлика,а и съм я дал в цифри по-горе.
Съгласен съм с това!
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
И затова още дълго време ще ремонтираш и междувременно ще мръзнеш.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
ktamen написа:И затова още дълго време ще ремонтираш и междувременно ще мръзнеш.
Какво имаш предвид?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Няма нищо за ремонтиране и мръзнене.Отвори си долей казанчето,подгрей колата.Пускаш парното на 4 и си мериш.Може да отвориш разширитела и да премериш пак,дали ще даде разлика.Ако не вдигне градусите на въздуха,значи толкова си може самото радиаторче.
Моето е оригиналното,но см изтърбушил половината спирали.Трябваше да извадя всичките,после включих,че така ще даде разлика в дебита на отделните тръбички,от там и в греенето,ама нейсе.
Моето е оригиналното,но см изтърбушил половината спирали.Трябваше да извадя всичките,после включих,че така ще даде разлика в дебита на отделните тръбички,от там и в греенето,ама нейсе.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Днес леко е намалял антифриза а беше над максимума. Не мисля че 52 градуса на втора степен на вентилатора е мръзнене. Може би толкова си може радиаторчето.
Ще отварям капачката периодично може клапана за обезвъздушаване да не работи.
А за ремонтиране не мисля, че може да се направи нещо повече, освен да търся оригинален радиатор.
Ще отварям капачката периодично може клапана за обезвъздушаване да не работи.
А за ремонтиране не мисля, че може да се направи нещо повече, освен да търся оригинален радиатор.
Последна промяна от VWPASSATGL на Пон 31 дек 2018 17:03, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
300лв,и не е гаранция че ще е свестен.
Справка Елбатрон.
Бяха слагали някакъв Бер/Хела,и протекъл.
А мерси.
Справка Елбатрон.
Бяха слагали някакъв Бер/Хела,и протекъл.
А мерси.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Zdravko Zankov написа:300лв,и не е гаранция че ще е свестен.
Здравко хвърляш ме в шах. какван е тази цена 300 лв за радиаторче парно на Б3 ? Или сагаш и цената на труда? Моето беше около 57 лв
Към колегата - замисли се колко време ще го караш Пасата и дали си струва 300лв за смяна на радиаторчето. Поне аз съм се заканил,че ако се наложи отново смяна режа таблото малко в ляво от средата, после ПУ салам силикон, но няма д си причиня отново Одисея по разглобяването.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ясно е, че не си струва оригинално радиаторче, чудя се как може толкова малоумно да направят клапите на парното и то на поколения коли.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 23 госта