Къстам уреди в от Lada v Mk2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
eb7817av
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 30 май 2007 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот eb7817av » Пон 10 авг 2009 20:52


:D Здравейте Колеги!Ето и едно предлойение и от мен във стил направи си сам.Биват а? :P




red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот red rider » Пон 10 авг 2009 20:57


eb7817av написа::D Здравейте Колеги!Ето и едно предлойение и от мен във стил направи си сам.Биват а? :P

аз нищо не виждам .... ?


Потребителски аватар
eb7817av
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 30 май 2007 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот eb7817av » Пон 10 авг 2009 20:59


а сега?


Потребителски аватар
eb7817av
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 30 май 2007 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот eb7817av » Пон 10 авг 2009 21:03


извинетеееееееее!


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот FreeSoul » Нед 04 окт 2009 19:52


Ето малко инфо за хората с VDO уреди

Fitting Audi B3 / B4 VDO gauges (Volts, Oil Temp & Oil Press to Golf Mk2) - Supplied by Delta

Wire colours on the VDO gauge harness are:

Blue / black - Switched 12V (terminal 15)
Brown: Earth (terminal 31)
Green / black - Oil temperature signal
Light blue / white - Oil pressure signal
Grey / blue - Illumination
Red / blue - cigarrette lighter feed (not needed)

Cut off the white plug, not required on a Golf. [i guess this is the first plug in the picture...]

Locate a switched 12V supply, and connect the blue / black wire.

Locate a good earth, and connect the brown wire.

The voltmeter is now operational, as are the oil pressure and temperature gauges, though the latter 2 need a signal

For the oil temperature gauge, extend the green / black wire, and locate THE SAME colour at the back of the fusebox. Connect the extended green / black wire.

Under the bonnet, locate THE SAME green / black wire - usually tucked away by the oil filter housing. Remove the zip tie if there is one.

On the oil filter housing, locate the blanking plug (usually a 5mm allen bolt). Remove this plug, and replace with the screw-in sensor. Connect the green / black wire to the sensor. The oil temperature gauge is now operational.

Now for the oil pressure gauge. Working inside the car, extend the blue / white wire, and locate a suitable bulkhead grommet. Pierce your chosen one, and run the wire through into the engine bay. Take care when routing, that it is not trapped, or likely to catch on any moving parts.

Remove your existing oil pressure switch from the oil filter, and replace with the 2 pin sender supplied.

Care is required here - the 2 terminals are different. One is marked with a blue paint mark. This one MUST be connected to the extended blue / white wire, fitted with a suitable female spade connector. The remaining terminal MUST be connected to the original connector, which operates the oil warning lamp and buzzer.

Back inside the car, locate the instrument illumination feed behind your dash - easiest way is to tap into the grey / blue feed for your heater panel illumination. Splice the grey / blue wire from your gauges to this feed, an extension may be required.

Now, switch on your sidelamps, gauges should illuminate.

Switch on the ignition - voltmeter should read at least battery voltage, and oil pressure and temperature gauges should JUST move up from their rest positions.
_________________


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот low_creep » Съб 17 апр 2010 13:19


Колеги това амперметър или волтметър е :roll:


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот HukuTyY » Съб 17 апр 2010 13:29


low_creep написа:Колеги това амперметър или волтметър е :roll:

Волтметър е колега то се вижда :beer


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот low_creep » Съб 17 апр 2010 14:59


А може ли да ми кажете как и каде точно да го свържа :roll:


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 17 апр 2010 15:46


Това си в волтметар от Лада.... отзад на него пише + и - под всяко краче белият кабел се връзва + при пуснати фарове за да светне подсветката на уреда :beer :beer


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот low_creep » Съб 17 апр 2010 15:51


ама тези неговите кабели да ги махна ли защото жив как от - отива в +


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 17 апр 2010 15:56


Махай ги ... :)


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот low_creep » Съб 17 апр 2010 16:23


а нещо трябва ли да се вързва за да работи само когато е на контакт
извинявам се но тоците ми са малко сложнички
:oops:


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 17 апр 2010 16:31


ми за да не работи постоянно самия + трябва да е след контакт :) или с директен кабел от акумулатора но трябва да е с реленце при което когато е на контакт да сработва и уреда да отчита :) :applause: :applause:


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот low_creep » Съб 17 апр 2010 16:38


:да:
а за уреда за налягането на пьявдшд р шдс ньн яе ущиюуь (тои пак е от лада)
:D


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Къстам уреди в от Lada v Mk2

Мнениеот HukuTyY » Нед 18 апр 2010 8:42


low_creep написа::да:
а за уреда за налягането на пьявдшд р шдс ньн яе ущиюуь (тои пак е от лада)
:D

Е с това изречение направо разби :Mr Green Fun .Ако имаш предвид уреда за налягането на маслото от Лада също може да се прегоди.Само трябва да отидеш от някоя морга и да си намериш преходника и датчика(изглежда като гъбка)който седи на него.Ето ти една тема направо :beer viewtopic.php?f=11&t=94704



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта