Колеги, тъй като виждам че тук има хора, които разбират от такива работи искам да попитам нещо. Изнамерих от познат един български струбоскоп с лампа, на който обаче му бяха отрязани кабелите и се заех да си го оправя. Той беше точно със такъв високоволтов кабел, за импулса, но за мое очудване не се свързваше директно към лампата,за да и даде импулс, а около него имаше намотка с доста навивки (примерно 50-70, около самия кабел ), на която единият край отиваше към лампата, а другия не беше свързан ами беше оставен отворен и изолиран към самия кабел в края на намотката с термошлаух. Аз реших че мога да изместя намотката на един феритов пръстен и индукцията да се получава директно на кабела на 1-ви цилиндър, но не се получи. Та въпросът ми е какво мога да направя, и каква е логиката фабрично да свети чрез индукция вътре в него, а да не иска да светне въобще когато просто пусна един кабел между края на намотката и лампата...
Ето и малко снимки за да придобиете представа за какво точно говоря:
http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847142http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847146http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847148http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847207http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847208http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847209http://dafuse.snimka.bg/automobiles/dja ... 4.15847310На последната снимка съм нарисувал каде беше намотката и високоволтовия кабел. На мястото на този червения който аз съм зпоил беше краят на намотката.
Предварително мноооого благодаря на всички отзовали се.
П.П. ако успея да я накарам да тръгне , на драго сърце бих я начертал и пуснал, за да я има достъпна за някой който иска.