terminat0r написа:Дросела е ясен. Ако не е този номер ще го сменя. Не съм сигурен, че ЕКУ от GOLF ще тръгне тук. Климатроника и Инструментс дали ще се разберът с него?
ЕКУто за сеат няма букви след номера. 6K0 906 019
A според немския сайт за да има темпомат те трябва да са: 06A 906 019 с букви G, BJ, AP, CA и за Autom. CM, M, BC.
Нищо не пишат за сеат или за номера без буква.
Някой слагал еку от VW на СЕАТ или Ауди и дали са съвместими?
За Темпомат на Кордоба идеите ми са следните:
По каталог Леон/Толедо имат и заводски модификации с темпомат: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... EqrduIs70= , http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... gaE/NAtr_/ , и това са ЕКУ-та с номера 06A 906 019 AQ, CB, CN. Дават и два вида дросел клапи: без темпомат- 06A 133 064 J, и с темпомат- 06A 133 066: т.е. същите като на Голф4.
Но за Ибиза/Кордоба не дават ЕКУ-та с темпомат: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... xZDIwJSS3j , http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... pQM82AxA== . И дават модификация само с една дросел клапа: 06A 133 064 J, т.е. стандартната, без темпомат. Изглежда ВАГ не са писали фърмуер за Ибиза/Кордоба с темпомат, защотo не са предвиждали/предлагали въобще такъв за тях.
Но пък изглежда, че хардуера на 6K0 906 019 (ЕКУ за Ибиза/Кордоба) и 06А 906 019 XX (ЕКУ за Голф4/АудиА3/Октавия/Леон/Толедо) е еднакъв: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=304983. Т.е. ако се знае фърмуера на Сеата, той директно може да се клонира върху хардуер от Голф4 (идеята е евентуална замяна с по-разпространените ЕКУ-та от серията 06А 906 019 XX ).
Обаче наличието на надпис GRA на бутона на педала на съденителя и това, че бутона на спирачките е с повече от 3 кабела при твоята Кордоба, ме кара да се замисля и следното:
Все пак може да се пробва дали ЕКУ от Голф4 ще тръгне директно на Ибиза/Кордоба: първо трябва да се обучи новото ЕКУ към таблото на Сеата (преполагам и при него имобилайзера е в таблото), после може да се наложи смяна на кодировката на ЕКУ-то с тази на Сеата. И двете процедури могат да се извършат с ВАГ-КОМ. Стане ли всичко успешно, то и темпомата няма да е проблем: сменя се ЕКУ-то с такова от Голф4 с темпомат, сменя се дросел клапата, и готово.