Бойлер в Голф2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
andibula
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот andibula » Пет 24 дек 2010 18:41


Когато прекараш топлата вода през студения мотор в цилиндрите ще се образува конденз.Мислил ли си как ще се отрази това на паленето.Подкрепям опитите по каквито и да е въпроси.Практиката учи най-добре.




Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот dandan » Съб 25 дек 2010 5:49


andibula написа:Когато прекараш топлата вода през студения мотор в цилиндрите ще се образува конденз.Мислил ли си как ще се отрази това на паленето.Подкрепям опитите по каквито и да е въпроси.Практиката учи най-добре.

Няма начин, дори ако има влага ще се изпари. Конденза се образува на студени части във влажна и топла въздушна среда.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Нед 26 дек 2010 17:31


При източване на бойлера водата ще се движи обратно на нормалната посока при запален двигател, май освен помпа ще ми трябват и два клапана и изобщо цялата работа се усложни много повече отколкото си мислех. Налягането е сравнително ниско, и няма да е голям проблем. По предварителни сметки загубите при 80 градуса температурна разлика трябва да са около 20 вата, и водата дори след 36 часа ще бъде достатъчно гореща. Трябва първо да си намеря помпа и клапани за да си правя сметка какво ще представлява цялата анджаклама. Самия бойлер май ще е правилен цилиндър с диаметър 24см и височина32см изолацията ще е само 3см.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот fox_vt » Пон 27 дек 2010 18:02


Че защо да се движи наобратно-свържи го така че да съвпада с посоката на циркулация на малкия кръг-не че това е някакъв проблем де.Струва ми се че с един клапан ще стане работата единия ти маркуч от бойлера ще е постоянно свързан с двигателя а на другия ще е клапана който ще е към маркуча дето идва от радиаторчето на парното,или там дет ти е най удобно.При пускане на помпата и отваряне на клапана създаваното движение от помпата няма накъде да отиде и ще тръгне по маркуча който няма клапан към бойлера.Относно тези твои предварителни сметки ако си ги смятал по дадените от производителя специфична топлопроводност на изолацията която си избрал-на 90% съм убеден ще ще се изненадаш неприятно.Съветвам те да направиш бойлера и да го тестваш с изолациите които си избрал и да подбереш най ефективната.И не забравяй че хидроизолацията на бойлера е важна колкото и топлоизолацията :wink:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот dandan » Пон 27 дек 2010 22:36


Ако го свърже на обратно ще му трябва само един обратен клапан. Като тръгне помпата ще го отвори и ще си свърши работата, после двигателя няма да може да я върне обратно. Само че ще му трябва друг пък за пълненето после.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Чет 06 яну 2011 12:01


Бойлера го направих, само, че загубите са доста по-големи отколкото по сметки, а и не съм намерил клапани и се чудя дали изобщо да го монтирам. На входа на пералните има подходящи клапани, но не съм сигурен, че ще издържат на температурата.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот fox_vt » Чет 06 яну 2011 12:32


...Относно тези твои предварителни сметки ако си ги смятал по дадените от производителя специфична топлопроводност на изолацията която си избрал-на 90% съм убеден ще ще се изненадаш неприятно.Съветвам те да направиш бойлера и да го тестваш с изолациите които си избрал и да подбереш най ефективната.И не забравяй че хидроизолацията на бойлера е важна колкото и топлоизолацията...


Ще издържат някои хора си връзват пералните към топлата вода и няма проблем.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Чет 06 яну 2011 20:42


Обаче ти сериозно си се захванал,бойлер та бойлер.Мисля че това буре,няма работа в колата.През далечната 2004г видях от един изперкал военен накачулени,газова и метан в колата,като за капак колата беше с размерите на полото.И можели да си представиш дали имаше място в багажника?Отделно че беше клекнала като куцо магаре :063: Просто достоемко,нерантабилно,няма никакво полезно КПД(Коефициент на полезно действие).Топлината изфирясва в небитието като шише ракия на масата mhihi За мене това не е правилно решение,както и ти знаеш в другата тема за подгревните свещи,затова реших че най рентабилното и с голямо полезно КПД,а имено нафтова печка,сега дали ще е нафтова,газова или на бензин,ще се реши някъде през лятото.За да не съм разбран погрешно,ще дам един прост пример,ти си в колата с още няколко души,налага ви се да направите пауза някаде в порядъка на 1-2часа и това през зимата и в колата.Какво се получава,не трябва да спираш двигателя,защото от кучешкия студ вън,ще започните да виждате ескимоси,бели мечки и пингвини.Но защо да работи двигателя,като можеш да си запалиш печката и мека топлина да ви облее.Така хем двигателя е затоплен,хем не хвърляш излишно гориво на вятъра,отделно и ако не можеш да запалиш двигателя че е нощно време и да не вдигаш излишен шум и да посрещаш измръзнали полицаи изпратени от бдителни хора от третата възраст.Ето ти основателни доводи,в тази ситуация бойлера няма да те спаси,освен ако вместо с антифриз е пълен с 40градусова светена вода от казана :drinking: Аз мисля че бойлера,поне за мен си е бойлер та това е неговата роля и е само за подмиване,ама с тоя антифриз и за това не става mhihi

Последна промяна от enigma79 на Чет 06 яну 2011 20:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот Vento » Чет 06 яну 2011 20:44


Аз пък започнах проект да си слагам подово отопление в комбито, обаче се сблъсках с голям проблем - не иска да грее през паркета :banghead: Моля ви, помагайте - какво да правя? :roll: :cry: :banghead:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот muns61 » Чет 06 яну 2011 21:05


Vento написа:Аз пък започнах проект да си слагам подово отопление в комбито, обаче се сблъсках с голям проблем - не иска да грее през паркета :banghead: Моля ви, помагайте - какво да правя? :roll: :cry: :banghead:

Паркета - в печката! Гори, та се къса!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Чет 06 яну 2011 21:13


muns61 написа:
Vento написа:Аз пък започнах проект да си слагам подово отопление в комбито, обаче се сблъсках с голям проблем - не иска да грее през паркета :banghead: Моля ви, помагайте - какво да правя? :roll: :cry: :banghead:

Паркета - в печката! Гори, та се къса!

Не знам,ама в тази печка едва ли ще влезе mhihi Изображение
Според мен паркета не е удачен,виж теракот става.Всеки има право на избор,щом колегата е решил с бойлер,ами да се пробва,други с печка за кола,трети може и печка чудо mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот Vento » Чет 06 яну 2011 21:18


Махнах печката на дърва и въглища, много цапа, много хамалогия и пушек!
И аз бях за теракот, Но с колегите го отхвърлихме като идея - много тежи и разни с 1,4 ще почнат да ме "бегат" :beat_butt2 Май се прецаках обаче с тоя паркет - сега трябва да слагам друго отопление, с подовото явно ще се размина. :banghead: Давайте идеи! :012:


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот live_for_passat » Чет 06 яну 2011 22:27


нафтова печка от тир че са най-ефтини :drinking:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот vladtod® » Пет 07 яну 2011 8:06


live_for_passat написа:нафтова печка от тир че са най-ефтини :drinking:

600 лв.втора употреба, полото не струва толкова,и аз искам сабесто ама....


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот kristianatanasov » Пет 07 яну 2011 10:12


Печка от ЗАЗ,хем е бензинова :idea:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта