По-добри спирачки с 20 секунди работа!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Разликата е в купето и окачването(спортни се водят...уж).До колкото знам,двигателя винаги е 1.8?pianev написа:Благодаря Ви пичове!Още сега ще го изпробвам метода,че и аз имам проблем с барабаните.Карам Сироко,но то там май няма много разлика с Голф 2.Само внимавайте с маркучите,при рязкото натискане може да се пръснат,ако са стари.Аз сменях моите наскоро-8лв. за бройка предни.

- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
И аз имах този проблем със спирачките.Пробвам по горе описаното и се оправят,но като стъпя на паваж отново изчезват.Ходих в пехвален сервиз.Оставих там бая пари и все същото даже и един проблем отгоре.Както и да е това ще го гледам тази седмица.Намерих си за опоскване един мост дето ще става на каруца и взех всичко без лагерите.Днес отварям и какво да видя.Регулиращата пластина на едното задно колело има ход към 15мм.След смяната и на двата механизма на задните колелета.всичко си дойде по реда си.За сега съм много доволен.
Ето и малко снимки,дано да се вижда на какво обръщам внимание:
На изтърканата повърхност трябва да има зъбци.
Ето и малко снимки,дано да се вижда на какво обръщам внимание:




На изтърканата повърхност трябва да има зъбци.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
след последните експерименти тук - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 804#818804
имам да допълня по темата - за още по-добро зацепване, това, което може да се направи е следното - в движение да се дръпне ръчната 1 или 2 зъба и успоредно с това да се натисне спирачката - така зацепват още по-добре зъбите и ефекта е още по задоволителен, да не кажа крайно задоволителен
имам да допълня по темата - за още по-добро зацепване, това, което може да се направи е следното - в движение да се дръпне ръчната 1 или 2 зъба и успоредно с това да се натисне спирачката - така зацепват още по-добре зъбите и ефекта е още по задоволителен, да не кажа крайно задоволителен

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:...........
На изтърканата повърхност трябва да има зъбци.
Не!!!
няма зъбци..
и като ново няма.. и не е проектирано да има зъжци..
има пружина, която чисто механично при пускане на спирачките ако има накъде издърпва клина..
в последствие когато натиснеш спирачките клина се "заклещва" и не се връща...
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:Vasseto написа:На рендето също има зъбци.
на рендето може и да има но на VW съм 100% че няма...
поне не и на Г1, Г2, Г3..
п.с.
що па ша махаш снимките?
точно това мисля е разковничето - старите накладки имаха нещо като зъбци - в сми беше наядено и те може би са причината като сработи метода после да има дълготраен ефект и да не се губи след няколко стотин километра

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Нещо не мога да вдяна как така се променя спирачния път. Това че разстоянието между накладките и барабана намалява значи, че намаля и времето за реакция на спирачките с няколко милисекунди да речем, но от там на сетне налягането е еднакво както на предните така и на задните спирачки. Това че педала се вдига по-нагора не значи че спира по-добре.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dandan написа:Нещо не мога да вдяна как така се променя спирачния път. Това че разстоянието между накладките и барабана намалява значи, че намаля и времето за реакция на спирачките с няколко милисекунди да речем, но от там на сетне налягането е еднакво както на предните така и на задните спирачки. Това че педала се вдига по-нагора не значи че спира по-добре.
Трябва да помисля доста за да го обясня, но факта е че преди усещах че все едно отзад никой не спира, муцуната се забиваше, а задницата яко вдигаше като спирах и все едно някой ме буташе отзад ....
Иначе при не-авариино спирано и бавно натискане на спирачката, не са мили секунди, а си е направо половин секунда

Сега обаче като се позамисля може би докато започнат да се разпъват накладките отзад си има малко съпротивление оказано от кантара и пружините на накладките, което е достатъчно да упражни минимално налягане на предните апарати и те да почнат да спират, по този начин при малко натискане на педала колата започва да спира първо и само с предните колелета и това обяснява спирачния път.
Т.е при душманско натискане на педала ще сработят и 4-те колелета, което ще потвърди твоята теория за равния спирачен път и 2-та случая.
Това мисля отговаря на въпроса ти

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта