По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
pianev
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pianev » Пет 15 дек 2006 16:51


Благодаря Ви пичове!Още сега ще го изпробвам метода,че и аз имам проблем с барабаните.Карам Сироко,но то там май няма много разлика с Голф 2.Само внимавайте с маркучите,при рязкото натискане може да се пръснат,ако са стари.Аз сменях моите наскоро-8лв. за бройка предни.




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 16 дек 2006 5:38


pianev написа:Благодаря Ви пичове!Още сега ще го изпробвам метода,че и аз имам проблем с барабаните.Карам Сироко,но то там май няма много разлика с Голф 2.Само внимавайте с маркучите,при рязкото натискане може да се пръснат,ако са стари.Аз сменях моите наскоро-8лв. за бройка предни.
Разликата е в купето и окачването(спортни се водят...уж).До колкото знам,двигателя винаги е 1.8? :roll:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 17 дек 2006 20:21


И аз имах този проблем със спирачките.Пробвам по горе описаното и се оправят,но като стъпя на паваж отново изчезват.Ходих в пехвален сервиз.Оставих там бая пари и все същото даже и един проблем отгоре.Както и да е това ще го гледам тази седмица.Намерих си за опоскване един мост дето ще става на каруца и взех всичко без лагерите.Днес отварям и какво да видя.Регулиращата пластина на едното задно колело има ход към 15мм.След смяната и на двата механизма на задните колелета.всичко си дойде по реда си.За сега съм много доволен.

Ето и малко снимки,дано да се вижда на какво обръщам внимание:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

На изтърканата повърхност трябва да има зъбци.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 22 окт 2007 9:02


след последните експерименти тук - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 804#818804

имам да допълня по темата - за още по-добро зацепване, това, което може да се направи е следното - в движение да се дръпне ръчната 1 или 2 зъба и успоредно с това да се натисне спирачката - така зацепват още по-добре зъбите и ефекта е още по задоволителен, да не кажа крайно задоволителен 8)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 22 окт 2007 9:43


Колеги иэчетох отгоре-отггоре темата и не ми стана ясно, че става въпрос эа саморегулиращия механиэъм на барабанните спирачки, който при нужда, чреэ почукване с малко чукче по стойката си се регулира, ако не го е направил сам или е много замърсен... :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 22 окт 2007 10:02


ако правилно те разбирам, трябва да се разглоби барабана и така да се чука по стойката :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 22 окт 2007 10:19


Vasseto написа:...........
На изтърканата повърхност трябва да има зъбци.

Не!!!
няма зъбци..
и като ново няма.. и не е проектирано да има зъжци..
има пружина, която чисто механично при пускане на спирачките ако има накъде издърпва клина..
в последствие когато натиснеш спирачките клина се "заклещва" и не се връща...


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 22 окт 2007 11:18


Зъбци има.



P.S.Не ми се спори тук .мога да махна и снимките ако не са по темата.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 22 окт 2007 11:21


На рендето също има зъбци.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 22 окт 2007 12:25


Vasseto написа:На рендето също има зъбци.

на рендето може и да има но на VW съм 100% че няма...
поне не и на Г1, Г2, Г3..

п.с.
що па ша махаш снимките?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 22 окт 2007 12:46


wili98 написа:
Vasseto написа:На рендето също има зъбци.

на рендето може и да има но на VW съм 100% че няма...
поне не и на Г1, Г2, Г3..

п.с.
що па ша махаш снимките?


точно това мисля е разковничето - старите накладки имаха нещо като зъбци - в сми беше наядено и те може би са причината като сработи метода после да има дълготраен ефект и да не се губи след няколко стотин километра :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 окт 2007 17:36


Абе незнам дали си въобразявам ,ама откакто почнах да го правя тоя номер ми се разтече кантара на спирачките :cry:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 22 окт 2007 19:25


Ако е бил тръгнал, при манипулацията си го забелязал.

Иначе не мога да си представя, че като натиснеш спирачките малко по-силно трябва да ти тече отнякъде :shock
Освен ако не си натискал с двата крака до ламарина ...

Поне мойте ЗАСЕГА не текат mhihi


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 24 окт 2007 21:02


Нещо не мога да вдяна как така се променя спирачния път. Това че разстоянието между накладките и барабана намалява значи, че намаля и времето за реакция на спирачките с няколко милисекунди да речем, но от там на сетне налягането е еднакво както на предните така и на задните спирачки. Това че педала се вдига по-нагора не значи че спира по-добре.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 25 окт 2007 8:11


dandan написа:Нещо не мога да вдяна как така се променя спирачния път. Това че разстоянието между накладките и барабана намалява значи, че намаля и времето за реакция на спирачките с няколко милисекунди да речем, но от там на сетне налягането е еднакво както на предните така и на задните спирачки. Това че педала се вдига по-нагора не значи че спира по-добре.


Трябва да помисля доста за да го обясня, но факта е че преди усещах че все едно отзад никой не спира, муцуната се забиваше, а задницата яко вдигаше като спирах и все едно някой ме буташе отзад ....

Иначе при не-авариино спирано и бавно натискане на спирачката, не са мили секунди, а си е направо половин секунда :wink:

Сега обаче като се позамисля може би докато започнат да се разпъват накладките отзад си има малко съпротивление оказано от кантара и пружините на накладките, което е достатъчно да упражни минимално налягане на предните апарати и те да почнат да спират, по този начин при малко натискане на педала колата започва да спира първо и само с предните колелета и това обяснява спирачния път.
Т.е при душманско натискане на педала ще сработят и 4-те колелета, което ще потвърди твоята теория за равния спирачен път и 2-та случая.
Това мисля отговаря на въпроса ти :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта