Самоделно ремарке

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6357
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот ktamen » Сря 17 апр 2013 15:57


Ronin написа:теглителната тръба разбрах че трябва да е един цол

Нещо не си доразбрал :exclaim Провери още веднъж.




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот Ronin » Чет 18 апр 2013 13:01


g06ko написа:В изискванията пишеше ли за сечението на тръбата, че съм забравил вече, а ти сигурно си ги гледал по-скоро. :smile

п.п. Колко дълга тръба ти трябва.


Към 2.5 метра !Общо под цялото ремарке е 1.7+0.80 м. отпред =2.50 метра !

Изображение

Така като гледам тръбата си е точно цол ! Не че неможе и да е по дебела !


Потребителски аватар
g06ko
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот g06ko » Чет 18 апр 2013 17:09


Не е много, аз си взех 6бр. от знаци и са около 4м. Вече няколко години ползвам едната навън и не е мръднала.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6357
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот ktamen » Чет 18 апр 2013 18:01


Ronin написа:
Така като гледам тръбата си е точно цол !

Ти си знаеш :mhihi
А колко е тази тръба в милиметри :rolleyes


Потребителски аватар
g06ko
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот g06ko » Чет 18 апр 2013 18:09


На мен ми изглежда поне 2".На моето ремарке беше някъде толкова.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 19 апр 2013 10:34


Ronin написа: ...Смятам да използвам тръба за скелето 40х40х1.5 или 2 мм !

По-добре поне 60х40х3 минимум, за да е по-здрава, ще трябва и гнезда за пружините, при всички положения го направи механичен самосвал. При всички положения ще има неоценими предимства...



ако искаш обади се някой ден, да се разберем, можеш и да видиш моето, докъдето съм го докарал.
Прикачени файлове
b1271835250057138_2.pic.jpeg
(24)-1.jpg
ScreenShot00055.jpg


Потребителски аватар
g06ko
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот g06ko » Пет 19 апр 2013 13:34


Ей това си е удобство, точно аз моето АТВ на ръка си го качвах. Дай снимки , да видим как върви с твоето.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 23 апр 2013 11:30


Бавничко върви работата. Паралалено движа много други дела.

Тази неделя заварих с телоподаващото всички напречни, и надлъжни греди вътре в рамката (бяха само точкувани), и сложих два диагонала. Понеже цялата конструкция се прави с подръчни материали, останали ми от ламаринен гараж, и не е оптимизирана за серийно производство, пада и много заварка. Всички профили ги обикалям със заварка по "кругу", за да стане по-здрава конструкцията. Реже се с големия шлайф на ръка, и сега разбирам колко ценна е машина за рязане на профили (циркуляр за метал), че понякога ми се получават фуги от по 4-5мм. Проверявам правия ъгъл, и гледам да направя всичко възможно най-точно, но работя на открито и при примитивни условия. Препоръчвам на всеки, който има повече "железарска" работа такава машинка, че улеснява и опростява много живота на "мравките". А и след една-две такива работи се изплаща, и си остава в инструментариума...


Ще събирам снимки в талафона, и като премина на следващ етап, ще показвам всичко наведнъж. За да е по-ясна и прегледна работата. :beer
Прикачени файлове
RD_CM_05.jpg
RD_CM_05.jpg (20.63 KиБ) Видяна 3419 пъти


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот ivchoto » Вто 23 апр 2013 19:55


[quote="KingoftheROAD"] Реже се с големия шлайф на ръка, и сега разбирам колко ценна е машина за рязане на профили (циркуляр за метал)
Колега по-добре с големия шлайф на ръка от колкото с такъв циркуляр.Имах такъв и го изхвърлих(подарих го на един приятел)Конструкцията ми е толкова кекава,че като почнеш да режеш режи по-криво от на ръка,така се усуква че......Ако си купувате такъв циркуляр трябва да е нещо марково като тези:
images (2).jpg
images (2).jpg (5.13 KиБ) Видяна 3389 пъти

изтеглен файл (1).jpg
изтеглен файл (1).jpg (6.48 KиБ) Видяна 3431 пъти

изтеглен файл.jpg
изтеглен файл.jpg (7.45 KиБ) Видяна 3425 пъти


Потребителски аватар
turbobiit
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 21:15
Автомобил: SKODA OCTAVIA 1.9TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Асеновград

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот turbobiit » Вто 23 апр 2013 20:58


Аз имах такъв райдър.Машинката работеше безотказно 5години.Нарязала е километри желязо е и на края изгоря.Единсвеният проблем на тези машини каквато и марка да е е,че ждига много прах.Но за домащни нужди и не профисионална работа всеки ден е идеална. Е има и каде по добри варианти http://www.onlinemashini.bg/nastolna-otrezna-ma6ina-za-metal-turbo-k-1200w-rems/5755, но кризата не позволява




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Самоделно ремарке

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 26 апр 2013 13:58



малко уроци и по заваряване с телоподаващо






Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Въпрос относно регистриране на ремарке

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 09 юни 2013 12:25


Здравейте колеги. Искам да попитам дали има някакъв начин да регистрирам ремарке, което сам съм си направил. Ремаркето е оборудвано със осветление отзад, светлоотразители от всички страни, собствена спирачна система, окачване и заден мост от Голф3. Дали има някакъв начин да бъде регистрирано?


Потребителски аватар
nqakak
Мнения: 63
Регистриран на: Сря 04 авг 2010 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно регистриране на ремарке

Мнениеот nqakak » Нед 09 юни 2013 14:43


Колега мисля че трябва да минеш първо от тук: http://www.technotest.bg/bg/tpi.html


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Въпрос относно регистриране на ремарке

Мнениеот ludiq1918 » Нед 09 юни 2013 23:04


И аз имам един въпрос за ремарке.
При мен случая е че имам ремарке което е бракувано т.е. било е в движение но вече не е , всичките му документи ги имам в наличност та ако ремаркето е в изряден вид и с тези документи дали ще може да се пусне отново в движение само през КАТ или отново трябва техностес.

П.П. Извинявам се на колегата, че му използвам темата да задам мой въпрос, но нещата са почти сходни и затова реших да не пускам нова тема :beer .



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта