


Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз също имам проблем с вентилатора на парното, но незнам дали ще е е от въпросният Термобушон. При мене парното тръгва, когато размърдам буксата, която влиза във вентилатора. Буксата съм я гледал, почиствал съм я, но ефекта е същият. Понякога като захапе примерно не бачка първата степен, а понякога работи. Остава освен да свалям и самият вентилатор и да гледам него, но кажете как св сваля и изобщо къде може да е проблема. Благодаря!
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
SpoileR написа:Колега, т'ва ли е въпросния термопредпазител:
http://img265.imageshack.us/img265/5152/p1050576sm8.jpg
Щото на снимката където си дал, изглежда МНООООООГО по-дребен от колкото е моя
същия е

- SpoileR
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ам какво да кажа.... перфектно
На късо му е майката!
Вече работи всичко
Вписвам се и аз, като човек нa който проблема му е решен. Евала за темата
Сега остана да разбера как да го смажа че скърца, а не мога да го отворя
Махнах една контра шайба от горния край под капачката, ма перката пак не излиза пущината
А да имам и още един въпрос. По перката имаше някъкви железа, които не ми се вярва ИНЦИДЕНТНО да са попаднали там
На снимката ми даже се вижда едното... т'ва някакъв баланс като на джантите ли е?


Вече работи всичко


Сега остана да разбера как да го смажа че скърца, а не мога да го отворя


А да имам и още един въпрос. По перката имаше някъкви железа, които не ми се вярва ИНЦИДЕНТНО да са попаднали там

На снимката ми даже се вижда едното... т'ва някакъв баланс като на джантите ли е?

- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
SpoileR написа:....Сега остана да разбера как да го смажа че скърца, а не мога да го отворяМахнах една контра шайба от горния край под капачката, ма перката пак не излиза пущината
А да имам и още един въпрос. По перката имаше някъкви железа, които не ми се вярва ИНЦИДЕНТНО да са попаднали там
На снимката ми даже се вижда едното... т'ва някакъв баланс като на джантите ли е?
Колега не ги пипай тези железа че ще почне да ти бие перката баш за баланс са сложени. А иначе перката не се маха

Така изглежда моторчето като му се свали пластмасовият кожух който се държи на 3-ри гумени тампона.

-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Аз моито го смазвах с грес, финна грес (за пушка) , обаче пак продължи да скърца.След това го пръснах с ВД40 спря, но за около 3 седмици и пак почна, та аз като почне да скърца го пръскам и почва да си работи нормално(б*хти как само го написах
). 
п.п. Внимаваите!!!Когато сваляте плочката с термо бушона, като я слагате внимавайте да не обърнете поляритета!Аз веднъж го обърнах и то едва духаше.


п.п. Внимаваите!!!Когато сваляте плочката с термо бушона, като я слагате внимавайте да не обърнете поляритета!Аз веднъж го обърнах и то едва духаше.

-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re:
Обобщил съм цялата процедура в първото мнение. 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 16 авг 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Благодарение на SpoileR и моето парно работи на 3-те степени
. 



Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Браво за полезната информация!Аз си смених целия вентилатор,точно порати този проблем,обаче при ме всичко беше разтопено,но поне сега ще се помъча да го оправя та да си имам резервен!
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Моято спря да работи на 2ра степен. Утре смятам да се пробвам да го оправя 

- M1LEN
- Мнения: 125
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 17:11
- Автомобил: GOLF mk2
- Двигател: SB 1991
- Местоположение: Благоевград
Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Здравеите колеги вече и мойто парно заработи на 1 и 2
кофти е само на 3 мерси за подробното указание само да вмъкна НЕ СЕ ОПИТВАИТЕ ДА ЗАПОЯВАТЕ ТЕРМОБУШОНА защото аз го запоих и като включих парното пак си беше като приди и после обратно до магазина за нов и вече втория го замотах около крачето на бубинката и го стиснах с клещите а от другата страна закачих на клемичката там си има щипка. Чао за сега и леко и безаварийно шофиране.

- swordfish123
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сопот
Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Аз имах същия проблем с моя Голф 2 и на мене ми работеше само на трета степен вентилатора,а до колкото знам на трета степен дърпа ток директно от акумулатора и съм чул че не било за предпочитане!Оказа се че проблема е същия като при повечето колеги и темата много ми помогна!Благодаря на всички за полезните теми,които се обсъждат в форума,защото наистина помагат! 

- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Колкото и да е невероятно аз също имах този проблем , и днес в снега си го оправих като дадох на късо въпросния термо бушон.
Вързах медна жичка без да махам въпросния бушон и без да запоявам нищо ,както посъветва колегата в по горните постове.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта