Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
icemans
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот icemans » Съб 26 юли 2008 22:08


Аз също имам проблем с вентилатора на парното, но незнам дали ще е е от въпросният Термобушон. При мене парното тръгва, когато размърдам буксата, която влиза във вентилатора. Буксата съм я гледал, почиствал съм я, но ефекта е същият. Понякога като захапе примерно не бачка първата степен, а понякога работи. Остава освен да свалям и самият вентилатор и да гледам него, но кажете как св сваля и изобщо къде може да е проблема. Благодаря!




Потребителски аватар
martinpetroff
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот martinpetroff » Сря 03 дек 2008 10:41


да наистина проблема е в това съпротивление. Много благодаря на колегите за помоща


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Пет 09 яну 2009 18:06


Колега, т'ва ли е въпросния термопредпазител:

Изображение



Щото на снимката където си дал, изглежда МНООООООГО по-дребен от колкото е моя :lol:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пет 09 яну 2009 18:09


SpoileR написа:Колега, т'ва ли е въпросния термопредпазител:

http://img265.imageshack.us/img265/5152/p1050576sm8.jpg



Щото на снимката където си дал, изглежда МНООООООГО по-дребен от колкото е моя :lol:


същия е :wink:


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Пет 09 яну 2009 22:42


SpoileR написа:...
Точно това е! :wink: Или го сменяш, или му даваш на късо.Аз на моя му дадох на късо и вече 1година и нещо няма проблеми. :wink:


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Съб 10 яну 2009 22:30


ам какво да кажа.... перфектно :D На късо му е майката! :D

Вече работи всичко :) Вписвам се и аз, като човек нa който проблема му е решен. Евала за темата :wink:

Сега остана да разбера как да го смажа че скърца, а не мога да го отворя :lol: Махнах една контра шайба от горния край под капачката, ма перката пак не излиза пущината :lol:


А да имам и още един въпрос. По перката имаше някъкви железа, които не ми се вярва ИНЦИДЕНТНО да са попаднали там :lol:

На снимката ми даже се вижда едното... т'ва някакъв баланс като на джантите ли е? :roll:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Съб 10 яну 2009 22:59


SpoileR написа:....Сега остана да разбера как да го смажа че скърца, а не мога да го отворя :lol: Махнах една контра шайба от горния край под капачката, ма перката пак не излиза пущината :lol:


А да имам и още един въпрос. По перката имаше някъкви железа, които не ми се вярва ИНЦИДЕНТНО да са попаднали там :lol:

На снимката ми даже се вижда едното... т'ва някакъв баланс като на джантите ли е? :roll:

Колега не ги пипай тези железа че ще почне да ти бие перката баш за баланс са сложени. А иначе перката не се маха :!: Залепена е за оста смазват се втулките с масалце и се почиства колектора.Малко кофти се бърка до горната втулка под перката ама няма друг начин.
Така изглежда моторчето като му се свали пластмасовият кожух който се държи на 3-ри гумени тампона.
Изображение


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Съб 10 яну 2009 23:12


Аз моито го смазвах с грес, финна грес (за пушка) , обаче пак продължи да скърца.След това го пръснах с ВД40 спря, но за около 3 седмици и пак почна, та аз като почне да скърца го пръскам и почва да си работи нормално(б*хти как само го написах :lol:). :wink:

п.п. Внимаваите!!!Когато сваляте плочката с термо бушона, като я слагате внимавайте да не обърнете поляритета!Аз веднъж го обърнах и то едва духаше. :wink:


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re:

Мнениеот misho_GTI » Чет 15 яну 2009 18:02


Обобщил съм цялата процедура в първото мнение. :wink:


AntonovBG
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 16 авг 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот AntonovBG » Нед 18 яну 2009 16:29


Благодарение на SpoileR и моето парно работи на 3-те степени :bowdown :bowdown . :talk:


j90
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 май 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот j90 » Вто 20 яну 2009 13:38


Браво за полезната информация!Аз си смених целия вентилатор,точно порати този проблем,обаче при ме всичко беше разтопено,но поне сега ще се помъча да го оправя та да си имам резервен!


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Re5Pec7 » Чет 22 яну 2009 18:32


Моято спря да работи на 2ра степен. Утре смятам да се пробвам да го оправя :)


Потребителски аватар
M1LEN
Мнения: 125
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 17:11
Автомобил: GOLF mk2
Двигател: SB 1991
Местоположение: Благоевград

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот M1LEN » Пон 16 фев 2009 23:30


Здравеите колеги вече и мойто парно заработи на 1 и 2 :D кофти е само на 3 мерси за подробното указание само да вмъкна НЕ СЕ ОПИТВАИТЕ ДА ЗАПОЯВАТЕ ТЕРМОБУШОНА защото аз го запоих и като включих парното пак си беше като приди и после обратно до магазина за нов и вече втория го замотах около крачето на бубинката и го стиснах с клещите а от другата страна закачих на клемичката там си има щипка. Чао за сега и леко и безаварийно шофиране.


Потребителски аватар
swordfish123
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сопот

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот swordfish123 » Пет 20 фев 2009 11:18


Аз имах същия проблем с моя Голф 2 и на мене ми работеше само на трета степен вентилатора,а до колкото знам на трета степен дърпа ток директно от акумулатора и съм чул че не било за предпочитане!Оказа се че проблема е същия като при повечето колеги и темата много ми помогна!Благодаря на всички за полезните теми,които се обсъждат в форума,защото наистина помагат! :applause:


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 20 фев 2009 14:15


Колкото и да е невероятно аз също имах този проблем , и днес в снега си го оправих като дадох на късо въпросния термо бушон. :| Вързах медна жичка без да махам въпросния бушон и без да запоявам нищо ,както посъветва колегата в по горните постове.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта