16 клапанов G 60

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 07 сеп 2004 14:10


prj57 написа:....

за да помогна на prj57 постнах статия на колегата alx от BMW форума
основен форум/полезни статии

Последна промяна от golfer на Чет 03 фев 2005 13:30, променено общо 1 път.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 07 сеп 2004 21:27


10x :) GOLFER


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Чет 30 сеп 2004 15:41


prj57 написа:Ми друго не се сещам за сега то не че тоя списък с части е малък, но пък ще бъде красиво :lol:

Абе я си купи направо пасат 1.8 16vG60 В софиа има 3 регистрирани и едното се продава за 6500лв. двигател 210 коня 3G Digifant


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 30 сеп 2004 23:07


G60 има 16ки ??? Че тоя за 6500 е много тънко !!!
Сигурно ще трябва към него да си вържеш една бензиностанция!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 01 окт 2004 17:38


3G двигател е лимитед САМО на Голф 2 тоя пасат от къде се е сдобил с тоя двигател не ми е ясно.... но за 6500 е добре като се има предвид колко разправия е да си го направиш


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Сря 06 окт 2004 19:20


Само да допълня че повечето (ако не всичките) Пасати G60 са 4х4.
Т.е. дори и да ги няма тея пасати 16V G60 можеш да намериш от някъде двигател G60 160к.с. със скоростна кутия , диференциали, полуоски и т.н. от пасат и тогава да поработиш малко над двигателя и да го вградиш в голфа. Предполагам че трансмисия която е изчислявана за 160к.с. ще може да поеме поне 190 и нагоре.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 07 окт 2004 18:20


Тва в каква връзка, щото на мен ми трябва само двигател тъй като голфа ми е вече 4x4 :lol:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 07 окт 2004 21:15


Двигател плюс трансмисия от пасат понеже:
1. евентуално има други предавателни числа все пак това е един от спортните модели на пасат.
2. Съединител, диференциали и полуоски предвидени за 160к.с. вместо твоите 90.
3. Ако вземеш и главините получаваш дискови спирачки на 4-те колела предвидени за кола тон и половина.
Според мен това е начина да забравиш за евентуални проблеми със здравината на трансмисията.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 08 окт 2004 17:49


Аз тези неща така или иначе ги слагам, щото не мога да си позволя да карам 161 коня и да ги спирам със 239 мм дискове отпред и барабани отзад. Не знам дали спирачната система ще стане отзад тъй като пасата е по дълъг, а моя гоф също тежи около 1.4 тона, за сметка на тва имам най големите барабани които са слагани на кола :lol: (като са толкова големи да бяха турили дискове #@%&*! :wink: ) тъй като е синхро, не съм сигурен , ноще проверя, скорстната кутия е като Г60-то, доста къса, съеденителя мисля че също е 224мм в сравнение със 210мм, главини и полоски задъжително, щото не знам дали не са по големи и да не станат мойте, а и все пак са по яки, пък ако трябва ще се сдобия със по яки, вече състезателни, имам предвид 2 фирми, и евентуално диференциалите малко по яки, щото съм решил да не го оставям на 161 коня :lol: 8)


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 01 ное 2004 20:55


Имало фабрично Golf 3 G60 16V

Изображение

Изображение

Който разбира немски може да преведе статията


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 01 ное 2004 22:38


Малеееееее че и е 2000куб/см,7,3 до 100,само 12-13 харчи,немам думи....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 02 ное 2004 9:17


Загледайте се в карето Технически данни (на последната снимка долу дясно) има ред (последен) Motor tuning 13 870 DM значи не е от завода.
Инак е много хубаво добиче.
Я да си продължа. Та VW Motor Sport не знам точно с какъв статут е в VAG, дали са част от групата, защото ако са под шапката на фирмата майка, може и да се счита, че е заводско. Както е AMG при МБ.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 02 ное 2004 18:44


Тва съм го чел и чел и пак съм го чел и са искали да дойде в производство ама не е видяло бял ден и е останал на прототипи, иначе май 2 автомобила които са били построени такива сега къде са и какво е станало с тях никой не знае.....


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 14 ное 2004 21:41


Изображение
До колкото разбрах има само 71 !!!!! такива двигатели.
И за да те зарадвам колега ще ти кажа,че в момента се продава такъв за скромната цена от 1 600 EUR !!!!
За подробности виж ТУК
Но търгът е до 15.11.2004
Успех


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

16в

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 15 яну 2005 0:22


4 дюзи са + една за една за обогатяване на сместа при студен старт.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта