Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
lubecku написа:Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?
Само да се постопли малко, че и без това съм по студа навън, не ми се мръзне и вечер.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
lubecku написа:Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?
На динамото 14,3в
Къси 12,8в
Дълги 12,3в
С релета и е мерено точно на крушката.
Има само силов кабел на + а минуса е на старата инсталация.
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Ето при мен напреженията:
10.8 V дълги /не съм слагал релета/
13.4 V къси /с релета/
14.0 V акумулатор
14.2 V динамото
Това при работещ автомобил, директно на буксата на крушката и съответните букси.
При мен инсталацията след куплунга над радиатора е нова, кабелите са по 2.5 мм2, релетата вземат + и – директно от акумулатора с 4.5 мм2 кабел.
10.8 V дълги /не съм слагал релета/
13.4 V къси /с релета/
14.0 V акумулатор
14.2 V динамото
Това при работещ автомобил, директно на буксата на крушката и съответните букси.
При мен инсталацията след куплунга над радиатора е нова, кабелите са по 2.5 мм2, релетата вземат + и – директно от акумулатора с 4.5 мм2 кабел.
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
crashman написа:...10.8 V дълги /не съм слагал релета/...
Това светва ли изобщо при неработещ двигател?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Е какъв е смисъла да светкаш дългите при не работещ двигател!?
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
К.Одаджийски написа:Е какъв е смисъла да светкаш дългите при не работещ двигател!?
Примерно, искаш да мигнеш на някой, минаващ край теб.
Мисълта ми е, че при 10.8 V практически дългите ги няма, дори и при работещ двигател. Другите напрежения са ОК.
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Piqndurnik написа:crashman написа:...10.8 V дълги /не съм слагал релета/...
Това светва ли изобщо при неработещ двигател?
Сигурно, но при НЕработещ двигател фарове на пускам. Нито виждам смисъл, нито ще го направя.
Иначе си светят вечер, интензитета на светлината е друг съответно и се вижда осезаемо като превключа от къси на дълги. Просто вече го правя много рядко, сега ми е добре на къси, че и ако пусна халогените..
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
На Пасат 5.5 има ли проблем с по ниско напрежение на самите букси на къси/дългите, поради липсата на релета в схемата ?
Някой мерил ли е това ?
Някой мерил ли е това ?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Може и да е мерил някой но при всеки е различно.
Най добре вземи уреда и провери, ако нямаш потърси от приятел или пък отиди в някой сервиз за коли или където продават акумулатори и ще ти го премерят
не вчрвам някой да ти вземе пари за тази процедура 
Най добре вземи уреда и провери, ако нямаш потърси от приятел или пък отиди в някой сервиз за коли или където продават акумулатори и ще ти го премерят


Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Мултицети бол, но не ми се занимава с това. Като сменям крушка следващият път може и да премеря. Все пак си е играчка достигането до коя и да е крушка в тези коли. а и на моите гумени капути съм барнал скоби, че се изхлузваха и трябва и тях да развивам.
Необичма да пипат други по колата, освен при ремонти по мотора и ходовата част. А и тук ако ти сменят въздушният филтър и не ти вържат правилно вакуумите може да нямаш спирачки и турбо.
Необичма да пипат други по колата, освен при ремонти по мотора и ходовата част. А и тук ако ти сменят въздушният филтър и не ти вържат правилно вакуумите може да нямаш спирачки и турбо.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Тука взе вече малко глупости да пишеш.Кой вакуум ще ти откачат от кутията на въздушния филтър,че няма да имаш спирачки?
Виждам,че те мързи ,затова и ще ти кажа да не се занимаваш с мерене,защото няма и голям смисъл.Единственият проблем с фаровете за тези години идват от буксите на крушките(нагарят и се чупят)
Виждам,че те мързи ,затова и ще ти кажа да не се занимаваш с мерене,защото няма и голям смисъл.Единственият проблем с фаровете за тези години идват от буксите на крушките(нагарят и се чупят)
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
А, е този отговор искам. Да едната букса на късия ми е понагоряла и уж я юстирах. И + кабела се беше зачекнал в един ръб на отражателя та колкото и да ме мързеше -му врътнах една Теса
.
Не ме мързи, ами просто не ми се разглобява фара само за това. Светят си добре. И без това вече 2 пъти сменям крушки. Пак ще горне някоя и ще замеря. Специално ще напиша колко е Разликата в потенцияла тук !
Гледам да избягвам излишни базикни и операции, защото имам навика да правя някой неща по 10 пъти докато не ми харесат. Та гледам леко да ставам като моя Брат-малко по голям Мърляч.
А за вакуумите около филтъра, че няма отношение към фаровете-нямат. Просто давам пример че не е добре друг да пипа някои неща.

Не ме мързи, ами просто не ми се разглобява фара само за това. Светят си добре. И без това вече 2 пъти сменям крушки. Пак ще горне някоя и ще замеря. Специално ще напиша колко е Разликата в потенцияла тук !

Гледам да избягвам излишни базикни и операции, защото имам навика да правя някой неща по 10 пъти докато не ми харесат. Та гледам леко да ставам като моя Брат-малко по голям Мърляч.

А за вакуумите около филтъра, че няма отношение към фаровете-нямат. Просто давам пример че не е добре друг да пипа някои неща.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
crashman написа:Това светва ли изобщо при неработещ двигател?
Сигурно, но при НЕработещ двигател фарове на пускам. Нито виждам смисъл, нито ще го направя.
[/quote]
"Подгряване " на електролита в акумулатора преди стартиране в студено време /минус/.
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Това последното изречение, колега за малко да го разбера но не съвсем. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта