Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Нед 02 фев 2014 12:11


Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?




Потребителски аватар
crashman
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
Автомобил: Bora
Двигател: AUS
Местоположение: морето
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот crashman » Сря 05 фев 2014 0:27


lubecku написа:Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?


Само да се постопли малко, че и без това съм по студа навън, не ми се мръзне и вечер.


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dontaskdontsay » Съб 08 фев 2014 17:57


lubecku написа:Някой друг, който е с релетата, да даде напрежение под товар ?


На динамото 14,3в
Къси 12,8в
Дълги 12,3в

С релета и е мерено точно на крушката.
Има само силов кабел на + а минуса е на старата инсталация.


Потребителски аватар
crashman
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
Автомобил: Bora
Двигател: AUS
Местоположение: морето
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот crashman » Нед 09 фев 2014 13:17


Ето при мен напреженията:
10.8 V дълги /не съм слагал релета/
13.4 V къси /с релета/
14.0 V акумулатор
14.2 V динамото

Това при работещ автомобил, директно на буксата на крушката и съответните букси.

При мен инсталацията след куплунга над радиатора е нова, кабелите са по 2.5 мм2, релетата вземат + и – директно от акумулатора с 4.5 мм2 кабел.


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 574
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Piqndurnik » Вто 11 фев 2014 11:38


crashman написа:...10.8 V дълги /не съм слагал релета/...

Това светва ли изобщо при неработещ двигател?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 11 фев 2014 12:14


Е какъв е смисъла да светкаш дългите при не работещ двигател!?


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 574
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Piqndurnik » Вто 11 фев 2014 13:12


К.Одаджийски написа:Е какъв е смисъла да светкаш дългите при не работещ двигател!?

Примерно, искаш да мигнеш на някой, минаващ край теб.
Мисълта ми е, че при 10.8 V практически дългите ги няма, дори и при работещ двигател. Другите напрежения са ОК.


Потребителски аватар
crashman
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
Автомобил: Bora
Двигател: AUS
Местоположение: морето
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот crashman » Вто 11 фев 2014 23:37


Piqndurnik написа:
crashman написа:...10.8 V дълги /не съм слагал релета/...

Това светва ли изобщо при неработещ двигател?


Сигурно, но при НЕработещ двигател фарове на пускам. Нито виждам смисъл, нито ще го направя.
Иначе си светят вечер, интензитета на светлината е друг съответно и се вижда осезаемо като превключа от къси на дълги. Просто вече го правя много рядко, сега ми е добре на къси, че и ако пусна халогените..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 12 фев 2014 9:28


На Пасат 5.5 има ли проблем с по ниско напрежение на самите букси на къси/дългите, поради липсата на релета в схемата ?

Някой мерил ли е това ?


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dontaskdontsay » Сря 12 фев 2014 10:18


Може и да е мерил някой но при всеки е различно.
Най добре вземи уреда и провери, ако нямаш потърси от приятел или пък отиди в някой сервиз за коли или където продават акумулатори и ще ти го премерят :c020 не вчрвам някой да ти вземе пари за тази процедура :th_up


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 12 фев 2014 10:27


Мултицети бол, но не ми се занимава с това. Като сменям крушка следващият път може и да премеря. Все пак си е играчка достигането до коя и да е крушка в тези коли. а и на моите гумени капути съм барнал скоби, че се изхлузваха и трябва и тях да развивам.

Необичма да пипат други по колата, освен при ремонти по мотора и ходовата част. А и тук ако ти сменят въздушният филтър и не ти вържат правилно вакуумите може да нямаш спирачки и турбо.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот IvailoOo » Сря 12 фев 2014 11:15


Тука взе вече малко глупости да пишеш.Кой вакуум ще ти откачат от кутията на въздушния филтър,че няма да имаш спирачки?
Виждам,че те мързи ,затова и ще ти кажа да не се занимаваш с мерене,защото няма и голям смисъл.Единственият проблем с фаровете за тези години идват от буксите на крушките(нагарят и се чупят)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 12 фев 2014 11:54


А, е този отговор искам. Да едната букса на късия ми е понагоряла и уж я юстирах. И + кабела се беше зачекнал в един ръб на отражателя та колкото и да ме мързеше -му врътнах една Теса :Mr Green Fun .

Не ме мързи, ами просто не ми се разглобява фара само за това. Светят си добре. И без това вече 2 пъти сменям крушки. Пак ще горне някоя и ще замеря. Специално ще напиша колко е Разликата в потенцияла тук ! :Mr Green Fun
Гледам да избягвам излишни базикни и операции, защото имам навика да правя някой неща по 10 пъти докато не ми харесат. Та гледам леко да ставам като моя Брат-малко по голям Мърляч. :Mr Green Fun

А за вакуумите около филтъра, че няма отношение към фаровете-нямат. Просто давам пример че не е добре друг да пипа някои неща.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kris11 » Сря 12 фев 2014 13:33


crashman написа:Това светва ли изобщо при неработещ двигател?

Сигурно, но при НЕработещ двигател фарове на пускам. Нито виждам смисъл, нито ще го направя.
[/quote]
"Подгряване " на електролита в акумулатора преди стартиране в студено време /минус/.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 12 фев 2014 13:53


Това последното изречение, колега за малко да го разбера но не съвсем. :biggrin



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта