Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва

swifter написа:wizardone написа:racing_team_vidin написа:wizardone написа:Update: За инсталация с бели кабели...
Освен сините букси за таблото има и букса(май с два или три кабела на ниея). Двата кабела черно-зелен и черно-бял са за индикаторите на мигачите - ляв и десен.
Виолетово-белия кабел е за разходомера. Той се връзва с кабелчето, което е при моторчето за чистачките.ЕДИНИЧЕН Е!!!
(двойната букса до моторчето на чистачките е за пръскалки с подгряване). Ако там няма изведен такъв кабел трябва да си пуснеш един от компира до лилаво-белия кабел.
На какъв мотор слагаш МФА?
Glove написа:Темата наистина е доста добра.
При мен има проблем, след много интервенции съм с моно инжекция на 1,8Мi на Г3 ABS. Всичко това е монтирано на Г2. Използвано е всичко по управлението на мотора от Г3, пуснати са кабели до където е нужно, за всички датчици, на датчика за температура на маслото беше наситен само до разделящата букса до главата, прекаран е до таблото. Така се случи и с останалите датчици. Пуснах кабел от компа до таблото за разходомера. Кабела за таблото е от кола с MFA(с бели кабели само за мигачите и разхода са цветни) сложен на мястото си, имаше разлика в единия кабел(+ при контакт), с това се оправих.поставен е и нивомера на антифриза. Лостчетата са от Г2 с MFA. Проблема е че не се появява нищо, дори не се пуска курсора за смяна на режимите. Таблото е MotoMeter до 220км, произведено 96г. Някакви идеи за проблема?
Glove написа:Но сега работи, само не ми изкара данни за външна температура, но може би е така,защото не съм закачил сензора.
wizardone написа:Колеги, темп на маслото не ми работи. Вчера поставих датчика най-накрая. Имаше си окабеляване и просто закачих буксичката(точно както е на картинката от 1 страница). Някакви идеи?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта