Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Миниумът съхне поне две седмици:). За това прави надеждна защита от корозия, защото остава течен дълго време и в течността става химическа реакция, която покрива желязито с олово.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
По принцип борбата с ръждата е малко безнадеждна.Моята е кърпена (задните калници) 2014 и засега няма проблеми.Обаче зимата често миене и често пръскане и мазане на пода и подкалници с течен парафин или отработено горяло масло.Така забавяме процеса.
Пробвал съм всичко.Истината е чистене до чист метал,след което преобразувател Вюрт,отгоре боя с лак .Ако е на пода боя 3 в 1 и след това течен парафин(също от вътрешната страна).Не се лъжете с тия бодита на асфалтова основа,те се пукат ,влиза вода и става по лошо.Най -добрия продукт на Боди е 900 всичко друго е за боклука.Успех
Пробвал съм всичко.Истината е чистене до чист метал,след което преобразувател Вюрт,отгоре боя с лак .Ако е на пода боя 3 в 1 и след това течен парафин(също от вътрешната страна).Не се лъжете с тия бодита на асфалтова основа,те се пукат ,влиза вода и става по лошо.Най -добрия продукт на Боди е 900 всичко друго е за боклука.Успех
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Колега, за по-добри резултати:
1. Чистене до метал - препоръчително с пясък, защото телената четка понякога замазва по-дълбоката ръжда;
2. Ръждопреобразувател Вюрт;
3. Епоксиден грунд;
4. Филер;
5. Боя и ако е дъно, отгоре някакво боди, за да предпазва от механични наранявания от камъчета.
Това съм го чел във форуми за реставрация на класически автомобили и затова и аз ползвах същата процедура.
1. Чистене до метал - препоръчително с пясък, защото телената четка понякога замазва по-дълбоката ръжда;
2. Ръждопреобразувател Вюрт;
3. Епоксиден грунд;
4. Филер;
5. Боя и ако е дъно, отгоре някакво боди, за да предпазва от механични наранявания от камъчета.
Това съм го чел във форуми за реставрация на класически автомобили и затова и аз ползвах същата процедура.
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Ако се почисти до метал не се налага преобразувател на ръжда, по-важни са грундиране с боя и то двукратно.
Ако се наложи преобразувател на ръжда е по-добре с такъв на епоксидна основа.
Ако се наложи преобразувател на ръжда е по-добре с такъв на епоксидна основа.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Според мен колкото и да се шкури, ръждата остава, затова мажа с Вюрт-а. То след това си личи - ако стане черно, значи е имало нужда. Ако остане прозрачно, значи ръжда там няма.
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Мазал съм нова и песъкоструена ламарина с вюрт.И в двата варианта метала става черен
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
И при мен става черно винаги, аз съм голям фен на Вюрт-а. Няма такъв друг препарат, на тази цена
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
http://shop.lackprom.com/grund-antikoro ... -1373.html
Преди години беше спрян от производство, случайно потърсих и се оказа, че пак го има. С този грунд съм работил 80-те години, качеството му бе невероятно. Тогава го продаваха като корабен грунд. Недостатък бе разредителят за него, който тогава трудно се намираше, а другите го пресичаха. Нанасях го с четка и пистолет за шагре. Боядисвал съм с него отвътре варел за лятна баня, доста години изкара. Ако сегашният грунд е като тогавашния, който изчезна в началото на 90-те, струва си парите.
Преди години беше спрян от производство, случайно потърсих и се оказа, че пак го има. С този грунд съм работил 80-те години, качеството му бе невероятно. Тогава го продаваха като корабен грунд. Недостатък бе разредителят за него, който тогава трудно се намираше, а другите го пресичаха. Нанасях го с четка и пистолет за шагре. Боядисвал съм с него отвътре варел за лятна баня, доста години изкара. Ако сегашният грунд е като тогавашния, който изчезна в началото на 90-те, струва си парите.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Ако опишеш и как точно се използва и в каква комбинация с почистване, бои и т.н.?
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Всички ламарини съм ги намазал с този грунд http://www.lackprom.com/produkti/detail ... 0%B5%D0%BD Трудно се търка дори с шкурка
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Взето от тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4685984#p4685984
chopper1 написа:Здравейте колеги. В продължение на поста ми и щом е разрешено ще споделя за материалите които съм използвал в моя проект МК2.
Първо яко стъргане на пода вътре и отдолу. Това всеки го знае. Заваряване на всички тапи щото една беше излязла и дясно задно място имаше ръжда. Ръждо преобразувател на Wurt. Много видове пробвах и този според мен е супер за средно ценовия клас. После две ръце епокси грунд Spectral 395.
С четката Новол Gravit 620.Служи за запълване на фуги и заварки. Остава еластичен и много здрав. Едно към едно е с оригиналното покритие дето в немско хич не са го жалили. Само дето от годинките беше се напукало и влизаше влага. След това дебело Novol Gravit 600. Нанася се с шприц пистолет, отива много ама става веднъж. На мен ми отидоха 9 кутии. Достатъчно е за двете страни на дъното. После две ръце боя каквато е и на купето.
Следва виброизолация CTK Standart New 2.5 Vibrodamping от Авител. Много толерантни и отзивчиви. Получих много компетентни съвети. Изолацията е самозалепваща и става супер лесно.
Сега шумоизолацията. AUTO DUCT ALU 6 mm. от Изолайн.За финал ползвах и Novol Gravit 640 ML. Него му направих яко вливане във всички отвори, греди и всевъзможни срамни дупки. Мирише малко ама дълго. Чак ми замириса на нов автомобил. Хе хе.
В заключение искам да поясня НЕ съм някой представител на гореупоменатите марки. Затова и преди да пиша питах удобно ли е. Исках да споделя защото масово колегите ползват разни материали за тераси,покриви и грубо строителство. Няма нужда. Сравнил съм цените и на едните. И на другите. Разлика почти няма. Само дето с материали, предназначени за автомобили е много по удобно а и резултата е......
Благодаря колеги и дано съм бил полезен. Да ме извинят модераторите ако неволно съм нарушил някое правило на форума. Лека вечер.
chopper1 написа:Виброизолацията е битуумна с алуминиево покритие и самозалепваща. Шумоизолацията е на база пореста гума също с алуминиево фолио и самозалепваща. Лепи много яко. След залепване на чиста и гладка повърхност се разрушава при опит за разлепяне.
Всеки може да се информира за подробностите на страниците на производителите. Всичко е купувано в БГ.
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Здравейте колеги как да се оправя със този проблем -->> http://prikachi.com/images.php?images/569/9424569L.jpg ??
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Намажи го с прекарано масло. Всичките ми ламарини отдолу съм ги минал с прекарано масло. Даже вратите, праговете и т.н.
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Въпроса е там че имаше ръжда там и го чопнах леко и резултата е това лека дупчица със какво да го запълня ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Защита от корозия и как да се борим с ръждата?
Шпакловаш го с полиуретан, и няма да го мислиш повече
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта