Ами колега то пак си зависи от самия вид на диска, но по принцип преди 2-3 години някъде се бях зачел, че е забранено да се пада под 7мм. То дори като го замери човек с шублер и като се замислиш, че е чугун ( а чугуна е крехък метал) и каква отговорна работа на какво опасно място върши си е направо плашещо, като се замисли човек. И аз до сега не съм слизал под 8мм на диск. Вчера дори отказах да изправя едни дискове за BMW, понеже бяха с много дълбоки износвания по работната площ и бяха вече изтъняли до 8мм.
Да, обърнах внимание на снимките и видях веднага, че каналите са с такъв профил на фрезера
Аз понякога си балансирам гумите на колата сам. Имам една елементарна система за целта, на нея балансирам метални колела от 10кг-200кг.

На една стойка слагам една ос. В двата края на оста има по един лагер, всеки лагер стъпва върху едно от крачетата на стойката. Лагерите се вадят лесно с ръка, но са плътни по оста. нанизвам колелото през отвора му и нанизвам два конуса по оста - към колелото. Притягам конусите един към друг и цялата ос барабар с колелото я мятам на стойката. Лагерите са обикновенни съчмени с махнати предпазни капачки, така мога да ги мия винаги с бензин ии лагера да се търкаля максимално лесно и плавно. Те тая наглед първобитна чудесия е чувствителна до грам, муха да кацне по колелото и веднага изменя центъра на тежеста
Сега задълбах в снимките наново, БРАВО дори има фрезенг на отворите, за да не се задират и отчупват пърченца метал при работата на спирачната система. Евала, всичко е по учебник.
Що се късае до колегите дето те тормозят, те повечето си нямат грам хабер от структура на метали и обработка на метали, както и някои важни тънкости. Щом диска е нов или достатъчно дебел, то по начина по които работиш, аз съм на мнение, че дисковете не отстъпват като характеристика на тези дето са в магазина, еле пък на някои супер евтини боклуци. Има такива имитации съм виждъл и струговал, че не е за думане, не чугун ами пресован пясък са слагали сигурно, ронят се страшно лесно, но пък иначе са докарани на вид

Всички дискове, който са за нормални режими на каране на кола са от чугун, един и същ, просто едните са двойни а другите са единични. Със сигурност може и да има известна разлика в сплавта на някой качествени спортни дискове, но тя ще е малка и едва ли такива дискове се продават в селските магазини

Има колеги а и не само колеги от този форум, дето са многократно по опасни по пътя с износените а понякога и
изпечените си накладки и дискове.
Браво, продължавай в същия дух, успехи и умната !
