Релета за Фаровете на Голф 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот webdude » Вто 24 ное 2009 20:02


dangera написа:А какви са тия релета SSR или квото е там...?


Solid State Relay ...




Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот webdude » Пет 27 ное 2009 15:03


И аз сложих релета днес въпреки, че специално за мен нямаше голям смисъл ...

Преди релетата картинката беше такава:

Къси = 14,0 V
Дълги = 13,60 V

След релетата:

Къси = 14,0 V
Дълги = 14,0 V

Всъщност "+" взех от акумолатора, а на него при запален двигател имам 14,0 V.


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот alexkoleff » Пон 07 юни 2010 10:46


здравейте и от мен, поздрави за добрата тема. Аз след като я прочетох се замислих дали и аз има ужада от релета-как да разбера дали моят VW има такива релета (или да измеря тока до фаровете0. Аз съм с Бора 2000г. модел 1,6AKL-74kw. Ще съм Ви много благодарен ако споделите съвети как да проверя дали моят модел има такива релета, ако ли не ще меря тока до фаровете. Благодаря Ви и лек ден на всички.

RESPECT.


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 07 юни 2010 10:57


alexkoleff написа:здравейте и от мен, поздрави за добрата тема. Аз след като я прочетох се замислих дали и аз има ужада от релета-как да разбера дали моят VW има такива релета (или да измеря тока до фаровете0. Аз съм с Бора 2000г. модел 1,6AKL-74kw. Ще съм Ви много благодарен ако споделите съвети как да проверя дали моят модел има такива релета, ако ли не ще меря тока до фаровете. Благодаря Ви и лек ден на всички.

RESPECT.



Палиш колата и мериш колко показва на акумулатора примерно 14. След това мериш буксата на фаровете съответно къси / дълги и там примерно е 12. В тоя случай ако ти се занимава зимаш клещи и поялник и действаш :)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот emo-gar » Вто 08 юни 2010 23:53


Ммм,тук се получава една полемика за дебелината на кабелите,която според мен напуска правилната посока на разсъждение.Идеята да се сложат релета е да се намали паразитния спад (там 0.2-1,5 волта ли е...).Та такъв спад има и в самите кабели,разбира се не е болка за умиране,но го има .Сега,повечето от вас са технически грамотни и мога т при даден спад(напрежение) и ток във веригата(ампери) да сметнат загубата(ватове) във веригата.Та тая загуба е в топлина (греене,както му викат).
Та да се върна в мисълта си-слагат се и по дебели кабели(разумно по-дебели,например от 1.5мм2) за да сме перфектни в идеята.
При мен резултата е :преди-11,8В,след:13,8В.Доволен!Монтирал съм релетата на цокли в зоната над сервото,"оплетох" си нови кабели,включително и "маса",запоих ги към щекерите на фаровете -максимално близко до пиновете.Старата инсталация ми подава само "оперативен" сигнал към релетата.Бушончета към всеки консуматор,задължително!Захранването на релейната група е директно от акумулатора(има там свободни резби )Остава и да кача снимка на "изделието"..сега е късно ,по-натам


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот doaiena » Сря 30 юни 2010 16:30


Малко е извън темата, но за да не пускам нова искам да попитам, след като съм сложил ксенон на късите светлини понеже съм с двусекционни фарове светещи къси и дълги едно временно посредством байпас на бушонното табло, ще имам ли нужда от релета!


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот vladovelin » Пет 02 юли 2010 12:51


Момчета,
какви са тези инсталации, които правите?
Директен "+" от акумулатора през контакта на релето и на крушката.
А къде е предпазителя на тази верига?
Кой Ви гарантира, че колата няма да пламне някой ден /или нощ / по време на движение??

В оргиналната инсталация има предпазител на всяка крушка, за всяка светлина.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот doaiena » Чет 07 окт 2010 14:38


Малко е извън темата, но за да не пускам нова искам да попитам, след като съм сложил ксенон на късите светлини понеже съм с двусекционни фарове светещи къси и дълги едно временно посредством байпас на бушонното табло, ще имам ли нужда от релета!


Потребителски аватар
bobie7
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот bobie7 » Чет 07 окт 2010 21:25


Колеги, аз тая вечер замерих и ми изкара 13.25 волта на единия + и 13.80 волта на другия при запален автомобил - по тази снимка-> Изображение

Мисля си, че е добре и нямам пад или отечки някъде :) . Също застанах срещу стената на един блок на около 10 метра и си регулирах височината на фаровете, но не съм доволен от силата на крушките. Възможно ли е те да са слаби/калпави? Едната е Philips другата Hella, но не са нещо особено :/

пп. Нося очила за надалече и като тръгна в тъмното да карам е ужасно с тези слаби фарове съм заплаха за всички около мен :cry: .


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот pas1.8mi » Чет 07 окт 2010 21:55


bobie7 написа:Колеги, аз тая вечер замерих и ми изкара 13.25 волта на единия + и 13.80 волта на другия при запален автомобил - по тази снимка-> Изображение

Мисля си, че е добре и нямам пад или отечки някъде :) . Също застанах срещу стената на един блок на около 10 метра и си регулирах височината на фаровете, но не съм доволен от силата на крушките. Възможно ли е те да са слаби/калпави? Едната е Philips другата Hella, но не са нещо особено :/

пп. Нося очила за надалече и като тръгна в тъмното да карам е ужасно с тези слаби фарове съм заплаха за всички около мен :cry: .


Колега,явно не правиш разлика м/у Напрежение и Потенциал!Ти си мерил само потенциал(това е без консумация на ток-общо казано :wink: ).За да имаш представа за загубите на Напрежение трябва да мериш при включена букса за фара(при консумация на ток)! :idea: Мери директно на Лампите!


Потребителски аватар
bobie7
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот bobie7 » Чет 07 окт 2010 22:49


pas1.8mi написа:Колега,явно не правиш разлика м/у Напрежение и Потенциал!Ти си мерил само потенциал(това е без консумация на ток-общо казано :wink: ).За да имаш представа за загубите на Напрежение трябва да мериш при включена букса за фара(при консумация на ток)! :idea: Мери директно на Лампите!



Мерих при включени фарове, просто едната букса извадих за да мога да измеря, иначе отвъншна страна на буксата немогат да захапят иглите на мултимера.. другия фар свети междувременно


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот pas1.8mi » Чет 07 окт 2010 23:20


Отвори капачето на съответния фар и мери директно на лампите! :!:


Потребителски аватар
Gencata
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
Двигател: BLS 2006
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот Gencata » Нед 03 юли 2011 17:57


Здравейте,
И аз мисля да си направя фаровете с релета, защото на запалем двигател до фаровете стига по 11,2 волта и на къси и на дълги. Искам да попитам дали може да стане и с оригиналните кабели на голф 3 92г. Мисля да му сложа две релета по 30А и два бушона по 15А и да използвам оригиналните кабели до самите фарове без да прекарвам по дебели. Използвам стандартни крушки Osram nightbreaker+ H4 55/60W и не мисля да слагам по мощни. Дали ще има нужния ефект и опасно ли е за оригиналната инсталация според вас :?:


Потребителски аватар
Gencata
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
Двигател: BLS 2006
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот Gencata » Вто 05 юли 2011 14:07


Колеги искам да Ви попитам на една от снимките, където CCCP_FAN е решил, че е най-уместно да отреже кабелите, защо са 4 кабела(жълт, жълт с черно, бял, бял с черно)? Ако са плюс за къси и дълги за ляв и десен, заедно ли се връзват ляв за къси и десен за къси и отиват в едното реле? :)


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот CCCP_FAN » Сря 13 юли 2011 15:10


Gencata написа:Колеги искам да Ви попитам на една от снимките, където CCCP_FAN е решил, че е най-уместно да отреже кабелите, защо са 4 кабела(жълт, жълт с черно, бял, бял с черно)? Ако са плюс за къси и дълги за ляв и десен, заедно ли се връзват ляв за къси и десен за къси и отиват в едното реле? :)


1 реле за къси и 1 реле за дългите като до релето стига 1 кабел а след релето стават 2



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 39 госта