Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Сря 22 апр 2009 10:21


Какви са характеристиките на термопредпазителя?
На Кордобата на брат ми има само 4- та степен на парното. Определено е предпазителя.
Свалих плочката, на него пишеше нещо като 260 градуса (позатрит е надписа).
От къде да взема термопредпазител в София- от прочетеното до тук ми стана ясно, че трябва да отида в Конрад например, но какъв по- точно да поискам- ако кажа до 260 градуса, нали няма да ми се смеят много :oops:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот wili98 » Сря 22 апр 2009 21:12


Ivo_Dinkov написа:Какви са характеристиките на термопредпазителя?
На Кордобата на брат ми има само 4- та степен на парното. Определено е предпазителя.
Свалих плочката, на него пишеше нещо като 260 градуса (позатрит е надписа).
От къде да взема термопредпазител в София- от прочетеното до тук ми стана ясно, че трябва да отида в Конрад например, но какъв по- точно да поискам- ако кажа до 260 градуса, нали няма да ми се смеят много :oops:

няма..
но по спомени е около 200 градуса... и някакъв ток.
пфух въртят ми се бях писал тема, с параметрите на този пуст термо предпазител..


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Vasseto » Чет 23 апр 2009 9:19


Тези термо предпазители са за 10А.

Отиваш в Конрад и казваш "Термо предпазител 260 градуса и за 10А"

Има разлика в цената със градусите-до едни градуси са около 0.90 лв другите са около 3 лв.Или обратно.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 23 апр 2009 9:54


:beer
Много ви благодаря!

ЕДИТ: в обедната имах път покрай Конрад и взех за 1,06лв но 10А/216 градуса, нямаха на 250 (казаха, че няма на 260 по принцип). Ще пробвам с него, ако изгори, ще чакам да получат 250 градусови mhihi


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Пон 18 май 2009 8:06


Малко развитие по темата- оказа се, че съм купил правилния термопредпазител, понеже на стария точно 216 пишеше :banana
Смених го, като отразях стария и с устер- клеми хванах новия, но вентилатора продължи да работи само на 4- та степен.
Колата е с климатик (така е купена от Аутотехника, но на жабката и на релетата си пише Давиа :banghead: ) и при превключване от 4- та на 3- та степен се чува щракане(т.е. изключване) от едното реле на климатика. Бушоните са здрави. Някой имал ли е подобни 'усложнения', за да даде насоки или направо да ходя при Ваското (и без това трябва да се запои едно кабелче на поплавъка на резервоара :roll: )?


Потребителски аватар
lexx2002
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот lexx2002 » Сря 27 май 2009 10:18


Аз имах същия проблем на моето Поло.Вентилатора работеше само на 4 та степен и поради таз прочина климатика не искаше да стартира.Проблема се оказа в една плочка с съпротивления които поемат част от напрежението и по този начин се регулират оборотите на вентилатора.Представлява ето това
4 тата степен минава дирекно и съответно се подава 12 волта на вентилатора и той върти с максимални обороти.

Изображ.000.jpg


Изображ.001.jpg


Това нещо в поло 99 година се то4но до вентилатора или по точно в една дупка на въздухопровода след вентилатора непосредствено като по този начин се обдухва и се охлажда.

Аз си взех ново за около 25 лв. турско иначе на Valeo си е около 65 лв.Има и няколко номера на него написани предполагам че едното е каталожния му номер.

H17838752Е
другия е
701959263A


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Сря 27 май 2009 13:08


Точно същото и на същото място е и на Кордобата- тя е '98 е е Поло Класик на практика.
Ще взема цяла плочка втора ръка, ако тръгне с нея, ще поръвам нова, няма начин :oops:


Потребителски аватар
Don_Castelano
Мнения: 368
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:49
Автомобил: seat cordoba
Двигател: ABD 94
Местоположение: Русе

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Don_Castelano » Съб 27 юни 2009 18:25


Днес имах свободни няколко мига (толкова ми отне за процедурата) и вече парното работи във всички положения :applause: . Направих както са обяснили колегите - махнах джоба под жабката, отделих неопреновата изолация, завъртях надясно цялото тяло, извадих буксата, отделих моторчето с вентилатора, смъкнах цялата метална платка от щипките, преди да махна обувките запомних местоположението йм, без да махам термобушона прокарах телчица(БГ патент) от единия до другия полюс и я закрепих само с увиване. Пръснах достъпните места на моторчето със силиконов спрей. От тук нататък последвах всички стъпки по обратния ред и след общо 20 минутки вече превключвах доволно степените на парното :banana Успех на всички, които тепърва ще го правят :wink:


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 02 юли 2009 8:11


При мен проблема беше и в пластинката на ключа за степените.
Но, вива Ваското1 :beer , вече всичко работи и при мен :banana


Потребителски аватар
nikkb
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 27 май 2009 12:34
Автомобил: VW Golf 1.6 16v
Двигател: AZD 2003
Местоположение: Чирпан

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот nikkb » Съб 08 авг 2009 17:11


Здравейте , поздравления за полезната тема . Всичко е много точно и ясно обяснено . И на моят Голф парното не бачка на първа , втора степен . Днес се заех да го оправям , но уви след като свалих перката и извадих платката видях , че някой вече беше поправял вентилатора по гореспоменатия начин :)
Изображение
И сега мисля да проверя пластинката за превключването на скоростите на перката дали не е изкривена и да не дава връзка , но незнам по какъв начин да се добера до нея ... Бих бил благодарен ако ми напишете едно упътване и още утре ще се заема да я оправям , ако тя въобще е проблема .
Поздрави , Николай .
P.S.
Днес 1 час умувах докато се ориентирам къде е вентилатора , а той бил пред погледа ми , а аз мислих , че се намира вляво зад едни пластмасови кори , които ми се струваше , че все едно бяха херметически капсуловани :) ... Препрочетох 1-2 пъти темата и накрая успях да открия въпросния вентилатор , който след като свалите неопрена , се намира вдясно , а не вляво :D
Ето и една снимчица все пак , да не се чуди някой като мене 1 час докато открие вентилатора :wink:
Изображение


Потребителски аватар
nikkb
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 27 май 2009 12:34
Автомобил: VW Golf 1.6 16v
Двигател: AZD 2003
Местоположение: Чирпан

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот nikkb » Пон 10 авг 2009 15:01


:arrow:
Някой ще ми подскаже ли как да махна панела на парното ( по-точно плъзгачите , че май само те пречат на панела да се извади ; колата е Голф 2 ) , за да се добера до тази пластинка ? :)


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот LuIS » Пон 10 авг 2009 16:52


няма нужда да махаш панела на парното.. маха се пластмасата под жабката и в дясно е перката..


Потребителски аватар
nikkb
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 27 май 2009 12:34
Автомобил: VW Golf 1.6 16v
Двигател: AZD 2003
Местоположение: Чирпан

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот nikkb » Пон 10 авг 2009 17:13


Аз перката я махнах ... и видях , че някой вече беше запоил жичка на мястото на термо-предпазителя . Погледни по-по горният ми пост - там съм описал всичко ... Ето затова искам да погледна въпросната пластинка , която се намира зад панела предполагам . :roll:
Благодаря все пак :)


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот LuIS » Сря 12 авг 2009 14:25


дърпаш палчетата и внимателно издъпваш и панела.. така се маха..


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Мнениеот Deo88 » Съб 22 авг 2009 13:58


И на мене днес ми предстои същото . Явно от както сме взели колата е работила само на 3 . До колкото ми стана ясно : Трябва да сваля джоба под жабката , после да махна едно като вата или някаква изолация ( на такова ми приличаше първия път като го видях) после завъртам там нещо си на ляво или дясно , и после намирам един бушон , свалям го , запоявам му една жичка между двата полюса , и е готово да работи . Надявам се всичко да стане както при вас :)

п.с. как да дам на късо този термо бушон ??? ( несе смейте ) :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта