Джантите ми след доста труд
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
skotis написа:Ааа тая тема много се обърка... с лак са, без лак са, последно с какво са?Хайде ако може да се уточни само със спрей ли са или има и лак, защото в началото казваш че има, после не слагайте...
Само с спрей са.Мислех да им пръскам лак.Като пръснах лак на едната джанта стана грозна картина
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
skotis написа:И дупли колор имат такъв спрей, с никел ефект, незнам дали не е по-добър, все пак са по-голяма фирма...
бацка, според мене не е въпроса точно до марката
продуктите са идентични
идеята е че тва лимбизе след като се пръсне трябва и да се лакира.
ето тук вече става проблемация, защото лаковете са несъвместими:
- или ще потъмнее или помижавее долният слой
- или ще стане на портокал
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Vladko написа:Добре а ако се поръча да ти направят такава боя и майстора ти я пръсне с пистолет наедно боята с лака?
къде да се поръча такава боя бе баце
то ако е така няма да хромират джанти и да струват един бюлюк пари, ами със спрейчета
аз имам един такъв изостанал спрей и при възможност ще му резна съдържанието и ще пробвам да добавя и лак към него
но опитно това което съм правил с такива спрейове досега е само за декоративни неща
пръсках и по - сериозен детайл и не е траен и издръжлив материала
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
mufin
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
А
Че то търкането е най-гадното в цялата работа.
Иначе след добра подготовка според мен най-добре е да се пръснат с едър светлосив металик на пистолет и отгоре еластичен лак.
така правих едни стари на предишнот ми Ауди - 2 години не мръднаха.
Иначе след добра подготовка според мен най-добре е да се пръснат с едър светлосив металик на пистолет и отгоре еластичен лак.
така правих едни стари на предишнот ми Ауди - 2 години не мръднаха.
- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
Re: А
mufin написа:Че то търкането е най-гадното в цялата работа.
Иначе след добра подготовка според мен най-добре е да се пръснат с едър светлосив металик на пистолет и отгоре еластичен лак.
така правих едни стари на предишнот ми Ауди - 2 години не мръднаха.
Какъв е този еластичен лак
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта