


Не ми стана ясно ква е файдата от ксеноновите джуджавки.
Захранваш релетата с два кабела от плюса на акумулатора през два предпазителя, за късите 15А, за дългите 30А, кабелите поне по 4мм2. Крушките ги връзваш паралелно с 3 жици пак по 4мм2, едната жица я връзваш директно за минуса на акумулатора, другата към изхода на релето за къси и третата към изхода на релето за дълги. Бобинките на релетата ги връзваш към старите кабели на едната крушка. Всички кабели добре укрепени към купето, поне двойна изолация между тях и ламарината. И това е.
И по вашия начин трябва да работи, ама за да открия проблема колата трябва да е пред мен. Схемата, която описвам е същата, като на вашата картинка, ама явно бъркате жиците.
Ксеноновите кабели са тънки за халогенни крушки и не са за такива големи бушони, особено пък китайски ментета от левчето. Вземете си бушони от морга, тези ги изхвърлете.
Аз и друг път съм го писал, ама тези подобрения никак не ги одобрявам. На крушката пише 12В и стремежът да се увеличат до 14 никак не ми харесва, ама колите са си ваши.