Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот ShoGo_GTI » Чет 03 ное 2011 18:10


благодаря ти колега :beer

момчета я дайте някаква идея за нещо като накрайник или свирка да се приспособи да го докарва на зук наподобяващ звука на истинските блоу оф клапани, че не ми идва на акъла нищо :?




Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот stoti » Пет 04 ное 2011 3:42


А да питам ти със тди или със тд си ? Интересува ме също има ли удобно място за закрепване на ключето което при педала за газта или се налага някакво преправяне ? Също възможно ли е да се сложи блоу офф от бензинка от тези с пружина за да го докара на звук от тези които сме свикнали да чуваме, не ,че съскането не радва но предлагам идеи току виж пък се усърършенства . Проблема при дизелите беше ,че нямат вакуум с който да се управлява стандартен BOV но благодарение на policaqqq вече това го няма :)



edit: хледах на едно Subaru как тестват synchronic BOV и на него се слагаха някакви накрайници като конус по средата прегради приличащи на кръстче и променяше звука .

нещо подобно : http://www.youtube.com/watch?v=RLz4QuoJXvo

ето го и самия клип http://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 04 ное 2011 9:00


stoti написа:А да питам ти със тди или със тд си ? Интересува ме също има ли удобно място за закрепване на ключето което при педала за газта или се налага някакво преправяне ? Също възможно ли е да се сложи блоу офф от бензинка от тези с пружина за да го докара на звук от тези които сме свикнали да чуваме, не ,че съскането не радва но предлагам идеи току виж пък се усърършенства . Проблема при дизелите беше ,че нямат вакуум с който да се управлява стандартен BOV но благодарение на policaqqq вече това го няма :)



edit: хледах на едно Subaru как тестват synchronic BOV и на него се слагаха някакви накрайници като конус по средата прегради приличащи на кръстче и променяше звука .

нещо подобно : http://www.youtube.com/watch?v=RLz4QuoJXvo

ето го и самия клип http://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4

Колега аз съм със ТД, място за закрепване има доло на педала, аз съм използвал същия такъв зелен ключ като колегата, който е пуснал темата със един електрод, на който махнах покритието и нагънах телта и стана като стойка, след това му направих ухо и на конзолата точно над педала на газта има дупка и с болт 6мм се захваща и ключа стои перфектно и не пречи на крака.Немисля, че е проблем да се слоблоу офф от бензинка с пружина стига да ти държи на налягането на турбината (при мене е 1,5)Вакум се взима от сервото със едно просто електромагнитно клапанче, на което като му спреш тока освобождава остатъчния вакум между него и блоу офф-а и така пружината може да го затвори



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта