Абе защо всички го закрепвате за горният болт на капака ,а не за долният (дето са на пантата де)?Според мен колкото е по-къс амортисьорът и колкто е по-легнал е по-добре. Според мен амортисьорчетата са достатъчно твърди за да държат капака дори и да е хванат на долният болт.
Днес ходих да си купувам в един магазин за лада и се оказа ,че за Алеко и за Самара амортисьорие са с еднаква дебелина (някой писа ,че от лада не ставали защото били по-дебели) Взех си от Самара ,които са с около 8 сантиметра по-къси. Бройката им е 12 лв ,газови са и на тях пише : "made in France

Изчислих ,че за полото са ми нужни не по-малко от 30 сметрови амортисьори (в отворено положение) ,които в затворено положение да не стават по-малки от 24 см. За Самарата са 47 см (обща дължина) и като се съберат са 30 см или с други думи винаги ще има едни 11 см от хода на амортисьора които няма да се изполват.
Човека в магазина ме пита за какво ми са и като му казах ми обясни ,че в Самарата има ощо 4 такива амортисьора - 2 бр за вратата на багажника и два броя за предният капак
естетвено изядах базика :
" момче, каквото и да му правиш на това поло не мо'ж го докара да мяза на Самара"


