МК 2 PB--->G60 Turbo

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот Vizor » Вто 25 юни 2013 7:41


Айде по-добре мега от чипнат комп на G60.. тоя комп е ТОЛКОВА ГЛУПАВ и толкова трудно ще го настроите да работи с правилни аванси и гориво барабар с throttle switch-ове и всякакви такива работи, че ум ще ви зайде..




Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот ANDREYO » Вто 25 юни 2013 11:31


Имам в предвид че мотора беше на предишното купе със сток г60електроника само с чип и беше доста приятно настроен от предишния собственик и колата вървеше адски добре,а за мегата не мога аз да кажа нищо -не разбирам но съм карал този мотор със сетъпа който описах по горе и бях очарован от вървежа

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 25 юни 2013 14:32


Засега искам да го подкарам както си е-г60 комп, а по нататък ще видим.. мегата си събира прах :)
:beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот Vizor » Вто 25 юни 2013 19:03


Можеш да го подкараш, но имай предвид, че е опасничко доста това, което правиш.. Прекалено много са неизвестните с турбо и компресорните аванси къде отиват и какво точно чете от картата.. можеш да си останеш без бутала принципно дори без детонация в мотора, която да хване knock-а


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 25 юни 2013 21:39


Ми карана е дълго без проблеми, а за напред с инжекциона по обстоѝно


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 25 юни 2013 21:56


А колегата ANDREYO на газ ли си я пробвал
:beer


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот ANDREYO » Сря 26 юни 2013 7:16


И на газ и на бензин,вървеше повече от едно жълто г60 ако се сещаш и то дълго време вървеше без проблеми

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот Калоян Крумов » Чет 27 юни 2013 3:37


Абе страшно ми правеше на мен. Андрейо не знаех че е с г60 комп моя грешка.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот ANDREYO » Чет 27 юни 2013 14:10


Бе вчера го слушам нещо плетеше цилиндрите

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Чет 27 юни 2013 22:30


Надува малко повече и влиза в сервизен режим за кратко ...


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот ANDREYO » Пет 28 юни 2013 11:04


Ш го опрайте маторя е огън

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 09 юли 2013 14:04


Да пораздвижа малко темата

и така сложихме мотора всичко точно порадвах му се няколко часа и дойде и момента на ...Счупено бутало, отчупен блок, биела на осмица при първи цилиндър.. Всичко се случи вследствие от пренадуване с което неможах да се сборя(2 бара!!)
Прикачени файлове
IMAG0103.jpg
IMAG0101.jpg
IMAG0098.jpg
IMAG0096.jpg


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 09 юли 2013 14:09


Айде пак всичко долу, намерих цял блок с биели бутала от PG и пак се почна...
Мотора го сглобих но за съжаление пак пренадуваше - хванах го-проблема идваше от едната шпилка на Даунпайпа-явно е твърде дълга и запираше Гейта на затворено положение, и вчера като я поразвих малко всичко си дойде на място и вече се радвам на нормален мотор с работещ Гейт и налягане от 0,8 бара
Прикачени файлове
IMAG0115.jpg
IMAG0114.jpg
IMAG0113.jpg


Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Re: МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот MiTaKa9222 » Вто 09 юли 2013 16:15


Доста добре се получава :mhihi Ще се радвам да го събереш и да си му подаваш бая дълго време :biggrin



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта