нито отвън ( естествено шофьорската ). Ето и конкретната ситуация, централното напомпва
вратите се отключват, и четирите палчета се вдигат но шофьорската врата остава заключена.
Неможе да се отвори нито отвън нито отвътре, при ръчно движение на палчето механиката вътре
работи но го няма характерното кликване.
Няма да се спирам на оварянето на вратата, махането на кората и разглабянето на бравата (
изобилстваше с похвали към Немските конструктори и техните майки

брава, и идва момента с чуденката 'абе зако отиват толкос кабели към таз брава', както
и обясненията на колеги с този проблем 'като разкача акомулатора и вече мога да отворя вратата'
или ' като разкача буксата с четерите кабела и вече се оваря но централното не спира да помпи'.
Така закакво са всичките кабели, малката букса горната(май беше с 3 кабела) е за командване
на централното( отключено-заключено ) с ключа в ключалката. Голямата( с четитите кабела )
двата са ключе което следи крайното положение при изпомпване(май заключването), а напомването
компресора сигор си го следи по ток. А сега познайте закакво са другите два кабела, оказа
се че са намотката на един соленоид чиято сърцевина освобождава някакъв механизъм за допълнително
заключване. Ако някой знае кога точно сработва този соленоид да каже.
Механиката на този соленоид е от големичка бобина и сърцевина, сърцевината е от два метални цилиндъра
меден щифт и една малка пружинка връщаща щифта при отпускане на бубината. При мен поради влага и съответно
ръжда когато бубината сработи подвижният цилиндър се заклещва и като отпусне пружинката
не може да прибере щифта.
Следва шкурчица гресчица и работата заспива.
За любознателните е снимката:
П.С. Колата е Г3 '95