Най интересното което забелязах е, че при включен заден фар за мъгла захранване ходи и до голямата букса отпред до ключалката на предният капак (тази от която се разлонява захранването за левия и десен фар).
И се оказа, че превключвателя (електрическата част) е еднакъв за всички (без значение със или без "халогени").
Та ключа се рзглобява по следният начин
Надявам се снимките са красноречиви


С/д малко размишляване върху начина на работа се оказва че различни са само 2 маки плочици които задържат положенията на превключвателя.


Изваждането им е мало трудно но не невъзможно.
Понеже ключа който има опция халоген при издърпване на първата степен включва халоген, на втората халогени и заден фар за мъгла, а обикновенния директно прескача на втората, то се прави следното:

гнездото което съм посочил с отверката го няма, вместо него там има ръб.
Точно това гнездо е за положение халогени, може спокойно да си го направите с бургийка или като мене с нагрято желязо с диаметър близък на съседните два (фабричните).
След модифицирането и връщане по местата и на двете пластинки (задължително трябва да направите и двете иначе не става)имаме:
положение само фарове:

положение халоген:

положение халоген и фар за мъгла отзад:

Идеята скоято го отворих беше да направя профилактика на контактната част, за да достигнем до нея е нужно да свалим врътката за усилване на въртрешното освтление,

след това са свалим и платката и достигаме до това положение:

на снимлата се виждат палчетата които трябва да се преодолеят за да се извади контактната част.

самата контактна част също има няколко палчета

В разцепено състояние изглежда така

Много внимавайте кое откъде сте извадили за да може после по лесно да го сглобите. Лично аз контактните повърхности съм ги чистил със ситна шкурка, като е хубаво да сложите отново "грес" като оригиналната.
аз си сложих пак старата, неми се занимаваще да хода да търся такава
ПП А ето къде се намират и изводите (П-фарове за мъгла отпред, З-фар за мъгла отзад)

Надявам се да съм бил полезен на някого