п.п. Такъв карбуратор монтирах и на Опел Рекорд 2.0,там нещата са перфектни
Смяна на карбуратор на лт28
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
lt28
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Смяна на карбуратор на лт28
Здравейте,имам "4естта" да притежавам бус ЛТ28 с мотор CH.Кратунарите са монтирали един безумнотъпо измислен карбуратор Солекс-Пиербург 35PDSIT,ама пълен боклук.Автомобила работи на газ.Един ден ми писна,свалих немската безумица,напражих един фланец от метална шина и монтирах карбуратор от Лада
.Искам да допълня към твор4еското слабоумие на гениялния немски инженер и захранването с гориво посредством бибо-помпа,електри4еска(ЕГА пукне тоя кой го е измислил).Не се смейте за решението да монтирам такъв карбуратор,за6тото върви пове4е и хар4и под 12 газ,а пали на студа на един зъб.Проблемите с паленето са решени(засега).
п.п. Такъв карбуратор монтирах и на Опел Рекорд 2.0,там нещата са перфектни
п.п. Такъв карбуратор монтирах и на Опел Рекорд 2.0,там нещата са перфектни
-
lt28
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Не е ,колега,ладовия,с изклю4ение на този от Самара е Вебер система,тоя от ВАЗ 2101 е 100 процентов Вебер 32,аз сам монтирал от 2105,жиглиорите съм ги смятал аз
А боклука е на Пиербург...пише Deutsche vergaser GMBH.На ВАГ- концерна затова монтират японски карбуратори,щото дой4овците не могат да правят такива финтифлюшки 
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колега много интересна система, аз се справям добре със Солексите макат, че са вече на доста годинки и на ниски и средни доста карбуратори ще дадът по-добри резултати - просто по-новото си е по-ново, а и дву-камерната система си има предимства, а и тея Солекси са правени за много по никооктаново гориво от днешното, въпреки, че 35PDSIT наистин е долям и груб и още като го видя и му давам минимум 15/100. Малко съм зле с теорията за смятане на жигльори и ги нагласям чрез тестване и е доста бавно и неефективно, ако можеш да подшушнеш някоя фурмулка ще ми помогнеш доста.

- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: СМЯНА НА КАРБУРАТОР НА ЛТ28
...
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 15 апр 2011 9:34, променено общо 1 път.
Причина: кирилицата???
Причина: кирилицата???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта