Смяна на карбуратор на лт28

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Смяна на карбуратор на лт28

Мнениеот lt28 » Вто 04 апр 2006 19:23


Здравейте,имам "4естта" да притежавам бус ЛТ28 с мотор CH.Кратунарите са монтирали един безумнотъпо измислен карбуратор Солекс-Пиербург 35PDSIT,ама пълен боклук.Автомобила работи на газ.Един ден ми писна,свалих немската безумица,напражих един фланец от метална шина и монтирах карбуратор от Лада :idea: .Искам да допълня към твор4еското слабоумие на гениялния немски инженер и захранването с гориво посредством бибо-помпа,електри4еска(ЕГА пукне тоя кой го е измислил).Не се смейте за решението да монтирам такъв карбуратор,за6тото върви пове4е и хар4и под 12 газ,а пали на студа на един зъб.Проблемите с паленето са решени(засега).
п.п. Такъв карбуратор монтирах и на Опел Рекорд 2.0,там нещата са перфектни :idea:




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Вто 04 апр 2006 20:20


ладовия карб. чий лиценз беше :roll: не е ли и той някаккъф солекс :?:


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот lt28 » Вто 04 апр 2006 20:30


Не е ,колега,ладовия,с изклю4ение на този от Самара е Вебер система,тоя от ВАЗ 2101 е 100 процентов Вебер 32,аз сам монтирал от 2105,жиглиорите съм ги смятал аз :) А боклука е на Пиербург...пише Deutsche vergaser GMBH.На ВАГ- концерна затова монтират японски карбуратори,щото дой4овците не могат да правят такива финтифлюшки :idea:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 05 апр 2006 11:20


Колега много интересна система, аз се справям добре със Солексите макат, че са вече на доста годинки и на ниски и средни доста карбуратори ще дадът по-добри резултати - просто по-новото си е по-ново, а и дву-камерната система си има предимства, а и тея Солекси са правени за много по никооктаново гориво от днешното, въпреки, че 35PDSIT наистин е долям и груб и още като го видя и му давам минимум 15/100. Малко съм зле с теорията за смятане на жигльори и ги нагласям чрез тестване и е доста бавно и неефективно, ако можеш да подшушнеш някоя фурмулка ще ми помогнеш доста. :roll: :)


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: СМЯНА НА КАРБУРАТОР НА ЛТ28

Мнениеот schmid » Пет 15 апр 2011 9:32


...

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 15 апр 2011 9:34, променено общо 1 път.
Причина: кирилицата???



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта