В смисъл при Опел имаше някакъв начин като се сложи кламер на 5-ти и 6-ти ПИН и показваше на таблото грешките.
При Голф 3 1.4моно 92-ра година дали няма нещо подобно без софтуер и без закупуването на специален кабел да се проверят тези неща

rgi2003 написа:Колега, няма такава работа при vag групата.Тук си иска кабелчето.
Хитко написа:И какво ако свържа 4-ти и 15-ти пин ще започне да ми изписва грешки на малките дисплеи?
G-HELL написа:Извинявам се ако има друга такава тема,но в търсачката не открих това, което търся.
В смисъл при Опел имаше някакъв начин като се сложи кламер на 5-ти и 6-ти ПИН и показваше на таблото грешките.
При Голф 3 1.4моно 92-ра година дали няма нещо подобно без софтуер и без закупуването на специален кабел да се проверят тези неща
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта