Самодиагностика

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Самодиагностика

Мнениеот G-HELL » Съб 05 фев 2011 20:16


Извинявам се ако има друга такава тема,но в търсачката не открих това, което търся.
В смисъл при Опел имаше някакъв начин като се сложи кламер на 5-ти и 6-ти ПИН и показваше на таблото грешките.
При Голф 3 1.4моно 92-ра година дали няма нещо подобно без софтуер и без закупуването на специален кабел да се проверят тези неща :roll:




Потребителски аватар
rgi2003
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 1:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SLC USA.

Re: Самодиагностика

Мнениеот rgi2003 » Съб 05 фев 2011 20:40


Колега, няма такава работа при vag групата.Тук си иска кабелчето.


Хитко
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Самодиагностика

Мнениеот Хитко » Съб 05 фев 2011 21:55


има тема как да си направиш кабелче :012:


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Самодиагностика

Мнениеот bobocamaro » Съб 05 фев 2011 22:40




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Самодиагностика

Мнениеот pas1.8mi » Нед 06 фев 2011 8:33


rgi2003 написа:Колега, няма такава работа при vag групата.Тук си иска кабелчето.

Да ,ама не! mhihi http://sites.google.com/site/stoyneff/electrical/blinking_obd_codes

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=diag_slow_code


Хитко
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Самодиагностика

Мнениеот Хитко » Нед 06 фев 2011 12:48


И какво ако свържа 4-ти и 15-ти пин ще започне да ми изписва грешки на малките дисплеи?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Самодиагностика

Мнениеот pas1.8mi » Нед 06 фев 2011 16:17


Хитко написа:И какво ако свържа 4-ти и 15-ти пин ще започне да ми изписва грешки на малките дисплеи?

Май изобщо и не си погледнал линковете!Това са мигащи кодове за които се използва свето-диод като индикация! :idea:


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Самодиагностика

Мнениеот Ivan4u » Нед 06 фев 2011 19:03


G-HELL написа:Извинявам се ако има друга такава тема,но в търсачката не открих това, което търся.
В смисъл при Опел имаше някакъв начин като се сложи кламер на 5-ти и 6-ти ПИН и показваше на таблото грешките.
При Голф 3 1.4моно 92-ра година дали няма нещо подобно без софтуер и без закупуването на специален кабел да се проверят тези неща :roll:


При Опел се свързваха А и В или А и D , забравил съм , и мигаше индикация Check Engine в оранжево на таблото , от където след безброй мигания и търсене откриваш /евентуално/ грешката нали ? mhihi Там гореше бушон , ако объркаш местата на свързването :Mr Green Fun Докато тук - Caution: Use care when connecting the jumper wire. Positive (+) battery voltage is present in the connector. A wrong connection can result in damage to ECM (Engine Control Module) or the vehicle's wiring.
Мисълта ми е , че този вид диагностика не е за всеки , поне според мен :) 1-2 бушона здраве да е , но ако отиде компютъра ? Кабела е 40-50 лева , поне за мен не си струва играчката да навързваш диоди , но ти си знаеш , иначе колегата е дал много удобни линкове , но ако може да изкара и кодовете с грешки :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта