Схема:

П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници.

valku написа:Здравейте колеги, купих си аларма мисля, че е някаква китайска но има доста функции за парите си е добре. Свързах централното, мигачите, диода, сирената и вратите. Обаче останаха няколко кабела от които не схващам за какво и за къде са. Два кабела са за имобилайзера. Искам да Ви попитам, някой от вас ще ми каже ли за какво служат останалите кабели като например: Trunk Release и Brake SW. Качвам схемата надявам се да се разчита постарах се да я снимам така, че да може да се чете. Благодаря предварително! Колата е пасат б3 1990г. аз сложих алармата и централното.
Схема:
П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници.
achodemo написа:valku написа:Здравейте колеги, купих си аларма мисля, че е някаква китайска но има доста функции за парите си е добре. Свързах централното, мигачите, диода, сирената и вратите. Обаче останаха няколко кабела от които не схващам за какво и за къде са. Два кабела са за имобилайзера. Искам да Ви попитам, някой от вас ще ми каже ли за какво служат останалите кабели като например: Trunk Release и Brake SW. Качвам схемата надявам се да се разчита постарах се да я снимам така, че да може да се чете. Благодаря предварително! Колата е пасат б3 1990г. аз сложих алармата и централното.
Схема:
П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници.
Trunk Release Връзваш го за бутона на багажника , Brake SW го връзваш на кабела след машинката на педала на спирачките , този който подава ток към стоповете да светят като натиснеш педала
achodemo написа:аз ти казвам какво пише на схемат ,а пък защо е така питай производителя . За багажника е ясно защо е ,ама за спирачката незнам![]()
zlatanov написа:Key ON трябва да е на контактния ключ, в положение на контакт. Още е познато като ACC.
По принцип при мен кабела за спирачките служи за заключване, но така е програмирана самата аларма. Трябва да погледнеш в книжката, как да програмираш, като запалиш да заключва. Но преди това вържи кабела за контактния ключ, защото може и да е от този кабел.
А централното, след като отключва и заключва от дистанционното не си сгрешил как да вържеш алармата към машинките. И при мен останаха кабелчета от алармата към централното.
Багажника при теб не знам точно как ще стане, но защо ли си мисля, че за да отвори багажника, не е нужно да са ти читави амортесьорите. Направи го просто да се отвори и да трябва само да го вдигнеш ръчно. Поне така беше направено на съседа на Голф 2-ката.Машинката дърпа механизма и просто отскача, все едно си завъртял ключа и вече е отворен.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта