
От няколко години карам голф 4 1.8Т с фабричното "дълбоко" рекаро. С времето обаче двата външни борда на шофьорската седалка започнаха да сдават багажа. На финала седалката се протри и взе да се къса по онзи ужасен начин с обилно извиране на ситен дунапрен, който вярвам всеки в този форум не веднъж е виждал

Вчера колата влезе за десетина дни в бокса и докато майсторите си вършат тяхното, реших да демонтирам седалката, да си я занеса вкъщи и да опитам да позакърпя ситуацията. Бях си намерил парчета от друга седала, свалих дамаската и закарах всичко на шивач. Така вкъщи останаха само дунапрените с които не бях сигурен какво да правя...
Докато борда на облегалката беше що годе здрав (леко се ронеше само), то този на седалката направо беше за боклука.
Доста се чудих как да процедирам и накрая му хрумна идея която ще споделя с вас за добро или за лошо

Купих си един универсален силикон, два бинта, гумени ръкавици... имах малко смлян дунапрен и така... с риск съвсем да омажа работата пристъпих към този експеримент.
Работата не е никаква философия. Няма кой знае какво за обясняване за това ще сложа малко снимки да говорят вместо мен










И така... резултата е учудващо добър. Борда практически е изграден наново. На пипане е равномерно гъвкав и същевременно достатъчно здрав. При налагане върху металната рамка на седалката по нищо не се различава със съседния.
Използвах същия номер и на другите части от дунапрена където се беше проронил, но само с една две ленти бинт просто за подсилване. На облегалката също подсилих тук там. Пак със силикон залепих всички места където дунапрена се беше разцепил или позакъсал, всички телове стърчащи от него и тн.
Мисля, че се получи доста добре. Когато изсъхне хубаво всичко и си взема нещата от шивача ще сложа още няколко снимки.
До тук разходите ми са силикон и малко, един бинт, няколко чифта ръкавици и 15 лв шивач

ПП
Така и не обърнах внимание дали има подобна тема вече във форума. Ако има простете, а ако не... дано тази е полезна на някого
