В интернет намерих, че Косер продават това:


Цената на комплекта е 62 лева. (не ползвам никакви отстъпки) Този комплект е специално за посоченият номер тандем помпа, но имат и за други номера помпи. Съдържа всички видове гумени/силиконови уплътнения, семеринг, дихтунга, както и някои основни болтове.
Свалянето на помпата не съм го документирал, мисля си че всеки може да се справи :) *Само искам да вметна, че както примерно при мен съм с металният фланец за антифриза заради допълнителното подгряване, е необходимо да се свали и фланеца за да се стигне един от болтовете на тандем помпата. (или това или Ви трябва добре обучен червей ;) )
След като помпата е свалена и премине "леката свада" с половинката дали да изцапаш мивката в банята или не, с много меглио, стара четка за зъби и много търкане и топла вода се получава това:


*За по-бързо и сигурно изсъхване пъхнах частите във фурната на 100 градуса за 5 минути, след което с ръкавици, парцал и машинно масло избърсах всичко.
Започваме с монтиране на новият семеринг на "горната" част на помпата (тази, която отговаря за горивното налягане):

За да съм сигурен, че ще влезне правилно, го мазнах малко с масълце и ползвах един от камъните на гедорето като дорник.
След това на основата на помпата, след намазване с масълце, монтираме оста + пластмасо-бакелито-странно-сплавна част, която се грижи за вакума.
*Ползвам кутия от "пурички" за подложка, защото оста стърчи надолу.:

Следва "нанизването" на горната част (тази със семеринга) на помпата към основната, след като сме монтирали новото изчанчено уплътнение към дъното на горната част. Сега, тук е трудната част: Двете части се държат една към друга с 3 болта. Единият болт е с точен отвор, докато другите два търпят реглаж. След като оста мине и легне както трябва на семеринга на горната част, прихването точният болт и го пристегнете, но не докрай! След това с ЛЕКО почукване на ляво или дясно спрямо прихванатият болт, регулирайте двете части така, че оста да се движи най-свободно и да не се усеща задиране! След като успеете, затегнете и трите болта. Оста трябва да се движи свободно (и все пак ще оказва известно съпротивление заради новият семеринг). * За съжаление, забравих да направя снимка на вече сглобените части.
Следващата стъпка е да се монтират елементите на гориво нагнетателният механизъм:

Моля, забележете, че елемента, който пряко се задвижва от оста има две различни повърхности!!! Едната е в абсолютна равнина, а другата е леко лещовидна. Лещовидната повърхност е надолу! Другите елементи няма как да ги объркате. Сложете новите пружинки от ремонтният комплект и НЕ въртете оста преди да сте сложили "капачката" на механизма, иначе ще търсите лопатките по пода :) Сглобено с капачката, помпата трябва да изглежда така:

След това монтираме новото уплътнение и горивното филтърче:

Тук вече съм монтирал капака на филтърчето и уплътнението за капака на горивната камера на помпата:

Монтираме и капака:

*Червеното е лак за нокти не против развиване ами за "диагностична" цел.
От обратната страна на помпата монтираме пластинковия клапан за вакум помпата:

*Твърдата пластина трябва да е навън/назад от помпата.
Следва и уплътняване и залепване на щуцера на вакума (Аз го направих като изчистих хубаво с кореселин, притиснах щуцера към помпата, приложих лепило тип "капчица", награпих външните повърхности и залях с двукомпонентно лепило "течен метал" на Bison):

След 24 часа (толкова го дават на лепилото за зреене) обърнах помпата и монтирах новите уплътнения за към двигателя:

Ето и помпата отгоре с лака :) :

***Всички стягания съм ги правил на усет. Внимавайте да не скъсате резбите, все пак корубите са от цам или нещо подобно.
Утре, 16.06.2015, ще монтирам помпата и ще споделя дали ремонта е бил успешен.