Запечатан багажник?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Запечатан багажник?
Алоха
Тия дни колата минава през кърпене и боя а мисля да си запечатам багажника(т.е.там където е номера да го изгладя)от къде и какво жило и как да го сложа че да мога да го отварям от вътре...идеи всякакви пък ко някои е правил вече такава далавера може и някоя снимка да даде
Мерси от сега
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:38, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало за жилото - едно време на Москвич 408 слагаха едни жила по няколко метра за същата работа.Освен това в Княжево има една работилничка дето правят жила по поръчка.
Идея си нямам при теб как точно минават кабелите за двете габаритчета отзад за номера ама ако е както на Пасат-а през гумено маншонче оттам пускаш и жилото.Разглобяваш механизма на багажника и гледаш къде се закача бутона отзад т.е. къде да сложиш жилото.А от другата страна си слагаш някоя бесна ръчка тип " титан на съвременната съветска мисъл " и нещата заспиват.
Ел машинката е нещо като електрическо жило - машинка за централно заключване ама електрическа а не вакуумна (идеална работа би ти свършила такава от Ситроен ама не помня точния модел или в Конрад продават електрически машинки с управлението към тях).Идеята е че кат подадеш напрежение тя се премества в някаква посока.Представялва следното нещо - една пластмасова кутиика със стърчаща дръжчица която се мести навън-навътре.Направено е така - ако подаеш постоянно захранване тя се мести непрекуснато навън-навътре понеже е ел. двигателче с подходящ редуктор.По принцип се подава напрежение за 0.7 секунди което е половин завъртане на редуктора т.е. преместване от едното крайно в другото крайно положение.Като подадеш после пак напрежение за 0.7 секунди се връща пак в началното положение.
Та ако го закачиш на мястото на бутона (незнам как точно става механически) и му подадеш напрежение за 1.4 секунди ефекта ще е 100% симулация на натискането и отпускането на бутона с ръка защото първите 0.7 секунди то се премества напред с което все едно си натиснал а следващите 0.7 секунди се връща назад все едно отпускаш бутона.
И да изгори няма страшно - влизаш през купето на колата и отваряш механически и започваш ремонтна дейност.
Успех!
Идея си нямам при теб как точно минават кабелите за двете габаритчета отзад за номера ама ако е както на Пасат-а през гумено маншонче оттам пускаш и жилото.Разглобяваш механизма на багажника и гледаш къде се закача бутона отзад т.е. къде да сложиш жилото.А от другата страна си слагаш някоя бесна ръчка тип " титан на съвременната съветска мисъл " и нещата заспиват.
Ел машинката е нещо като електрическо жило - машинка за централно заключване ама електрическа а не вакуумна (идеална работа би ти свършила такава от Ситроен ама не помня точния модел или в Конрад продават електрически машинки с управлението към тях).Идеята е че кат подадеш напрежение тя се премества в някаква посока.Представялва следното нещо - една пластмасова кутиика със стърчаща дръжчица която се мести навън-навътре.Направено е така - ако подаеш постоянно захранване тя се мести непрекуснато навън-навътре понеже е ел. двигателче с подходящ редуктор.По принцип се подава напрежение за 0.7 секунди което е половин завъртане на редуктора т.е. преместване от едното крайно в другото крайно положение.Като подадеш после пак напрежение за 0.7 секунди се връща пак в началното положение.
Та ако го закачиш на мястото на бутона (незнам как точно става механически) и му подадеш напрежение за 1.4 секунди ефекта ще е 100% симулация на натискането и отпускането на бутона с ръка защото първите 0.7 секунди то се премества напред с което все едно си натиснал а следващите 0.7 секунди се връща назад все едно отпускаш бутона.
И да изгори няма страшно - влизаш през купето на колата и отваряш механически и започваш ремонтна дейност.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми да де ама тя също се управлява по същия принцип (0.7 секунди в едната посока) иначе ще се опече.Повечето аларми го имат вграден този модул за управление и се избира дали да е 0.7 секунди или не помня колко точно секунди за вакуумен компресор.Някои машинки имат самоизключване след това време и работят на принципа,който ти си описал (пускаш напрежение и се придвижва и спира без значение колко още ше държиш напрежението).
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
и според мен с машинка е по добре.. няма да пускаш жило под тапицерията на тавана(нямаш др избор) а за машинката едно кабелче 2х0.5 ти трябва към 5метра =1лв макс една машинка за централно 7лв някъде ии едно бутонче за 30-40 стинки и си готов.. просто за да не опечеш машинката .. няма да задържаш бутончето само го "чукваш"
УСПЕХ
УСПЕХ
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
jaba7a написа:6-7 лв. машинката????Ам че то жилото ше ми е кажи речи толкова пара??Кви са тия машинки марка нещо ала бала???Спец. за багажник ли требе да е или ква да е става даите инфо...
дори са по 5 лв. китайски машинки и са здрави,аз си го направих с такава машинка и откачих ключалката за да не се отваря от вън,но имам допълнителен канал на алармата и си отварям багажника с едно намигване от 30 метра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта


