сваляне на двигател на Поло
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 
				nalis
 - Мнения: 20
 - Регистриран на: Съб 05 апр 2008 10:32
 - Автомобил: Vw Polo 1.9D
 - Двигател:
 - Местоположение: Момчилград
 - Контакти:
 
сваляне на двигател на Поло
Колеги някой има ли идея как да си сваля двигателя в гаража.Нямам подемник ,с който да го издърпам на горе.И по точно ме интересува от къде се захваща,какво трябва да разглобявам за да го извадя.
			
									
									- ivuchev
 - Мнения: 847
 - Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
 - Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
 - Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
 - Местоположение: Перник
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Е ако сериозно питаш по добре не бързай да го правиш сам.
Най вероятно.
1 . Изпускателен колектор
2. Снопове кабели откачаш идващи от купето + датчици от радиатори.
3. Маркучи - от радиатори и купе.
4. Полуоски.+ накрайници.
5 скоростни жила или лостове.
Връзваш го със сапани ( тука трябва да имаш познания за кранист ).
Шо че му правиш на моторя.?
			
													Най вероятно.
1 . Изпускателен колектор
2. Снопове кабели откачаш идващи от купето + датчици от радиатори.
3. Маркучи - от радиатори и купе.
4. Полуоски.+ накрайници.
5 скоростни жила или лостове.
Връзваш го със сапани ( тука трябва да имаш познания за кранист ).
Шо че му правиш на моторя.?
				   							 				   
					Последна промяна от ivuchev на Пон 07 яну 2019 21:12, променено общо 1 път.
									
			
										
						- Водния дух1
 - Мнения: 3481
 - Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
 - Автомобил: Golf 3 variant
 - Двигател: 1Z
 - Местоположение: Русе
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Колега,ще го сменяш ли?-на 90% можеш да направиш всичко без да го сваляш.
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Ха сега де. Е как се сменя мотор, без да се свали? Има вариант да излезе на части и така да стане по-лесно, да. Примерно главата да се махне, после по долницата, каквото може и навън...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от stefan4o на Пон 07 яну 2019 21:07, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				taran
 - Мнения: 565
 - Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Ако махнеш предната броня,фаровете,рамкат на радиатора заедно с радиатора и вентилаторите можеш да го извадиш напред.Ако имаш климатик обаче фреона заминава...Разбира се ,това което пиша не изключва изброените по горе операции.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Разкачваш всичката периферия, датчици и цялото окабеляване, отхвърляш го в страни, откачваш горивните тръби от двигателя, разкачаш охладителната система, изваждаш радиаторите бронята и маската, откачваш изпускателния колектор, механизма на скоростния лост, оглеждаш хубаво двигателя и скоростите да са разкачени от всичко и да са останали само на тампоните. 
Слагаш една дъска отдолу, под нея един крик хидравличен тип крокодил, напъваш леко, отвиваш тампоните и с крика издърпваш двигателя напред.
При всички случаи ще ти трябва канал поне в тоя гараж и още един човек да ти помага, крепи, държи и още други работи за да го измъкнете навън.
Другия вариант е с кука в тавана и една от тия ръчните лебедки с верига и нагоре, като се махне предния капак.
Тогава не е нужно махането на радиаторите, само перките за охлаждането, но пак трябва да се знае какво се прави
Може и така, но нямаш подемник

			
									
										
						Слагаш една дъска отдолу, под нея един крик хидравличен тип крокодил, напъваш леко, отвиваш тампоните и с крика издърпваш двигателя напред.
При всички случаи ще ти трябва канал поне в тоя гараж и още един човек да ти помага, крепи, държи и още други работи за да го измъкнете навън.
Другия вариант е с кука в тавана и една от тия ръчните лебедки с верига и нагоре, като се махне предния капак.
Тогава не е нужно махането на радиаторите, само перките за охлаждането, но пак трябва да се знае какво се прави
Може и така, но нямаш подемник

- 
				nalis
 - Мнения: 20
 - Регистриран на: Съб 05 апр 2008 10:32
 - Автомобил: Vw Polo 1.9D
 - Двигател:
 - Местоположение: Момчилград
 - Контакти:
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Да най-лесния вариант за мен е да го издърпаме напред.Искам да го сваля и да му направя основен ремонт.Вече 10години ми служи и не ми се дава като другия за части.
			
									
										
						- Presli82
 - Мнения: 508
 - Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
 - Автомобил: Volkswagen Passat b2
 - Двигател: diesel
 - Местоположение: Svoge
 - Контакти:
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Става и с лебедка на двора , като си направиш здрава дървена рамка.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Принципно двама добре сложени младежи спокойно го вадят тоя двигател от коша с помощта на един железен прът
			
									
										
						- Водния дух1
 - Мнения: 3481
 - Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
 - Автомобил: Golf 3 variant
 - Двигател: 1Z
 - Местоположение: Русе
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Аз затова ти написах,че в 90% не е нужно сваляне. Може да направиш ремонта и без да го сваляш,освен ако не трябва някаква манипулация по блока.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: сваляне на двигател на Поло
Никак не е приятно да лежиш отдолу и да сваляш картер, биели и вал и през цялото време да ти тече масло в очите. За събирането, става, но, абе става ама яка мъка. Ако се сваля колянов вал, кутията ще трябва да е свалена
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта