свързване, аларма към ел.стъклата на голф 4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
marioz
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

свързване, аларма към ел.стъклата на голф 4

Мнениеот marioz » Съб 19 юли 2008 10:53


Здравейте колеги с приятел се опитваме да вържем алармата му, да вдига автоматично стъклата при заключване(единственото което знам е, че е голф 4 бензин). Алармата има допълнителен канал, но незнаем къде се намира модула за управление и кой е управляващият кабел, както и на колко време трябва да се настрои алармата!?
Ще сме благодарни за разясненията :wink:

Предварително благодаря за одговорите!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 19 юли 2008 15:07


Ако сте свързали алармата да заключва вратите е необходимо да настроите по-дълъг импулс за заключване и тогава ще вдига и стъклата(около 30сек за 4бр сткъкла)! :wink:


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Мнениеот DiMiTaR_k » Съб 19 юли 2008 18:18


При мен стъклата се вдигат само като сложа ключа и го задържа докато се вдигнат.Има ли вариан и при мен да се вдигат автоматично без да слагам и завъртам ключа.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 19 юли 2008 18:53


Като алармата има опция за дълго заключване няма проблем.
Само трябв да се програмира.
А този допълнителния канал не става защото той подава дълъг импулс но е минус.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: свързване, аларма към ел.стъклата на голф 4

Мнениеот Andonov » Съб 19 юли 2008 18:55


marioz написа:Здравейте колеги с приятел се опитваме да вържем алармата му, да вдига автоматично стъклата при заключване(единственото което знам е, че е голф 4 бензин). Алармата има допълнителен канал, но незнаем къде се намира модула за управление и кой е управляващият кабел, както и на колко време трябва да се настрои алармата!?
Ще сме благодарни за разясненията :wink:

Предварително благодаря за одговорите!


Като алармата има опция за дълго заключване няма проблем.
Само трябв да се програмира.
А този допълнителния канал не става защото той подава дълъг импулс но е минус.

Закача се както при другите - на зелен и сив кабел, като им се пуска плюс.


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s5501na » Съб 19 юли 2008 20:50


Колегата горе имаше впредвид фабрична аларма на нея не става така там е по сложна работата :или още една алрма и ли се купува някакъв софтуер ,който се програмира чрез буксата под пепелника и струва около 200 лв.
Или пон :oops: доколкото знам


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 19 юли 2008 20:59


s5501na написа:Колегата горе имаше впредвид фабрична аларма на нея не става така там е по сложна работата :или още една алрма и ли се купува някакъв софтуер ,който се програмира чрез буксата под пепелника и струва около 200 лв.
Или пон :oops: доколкото знам

Фабрична аларма с допълнителен канал?

Каква е алармата и тези от 50 лв имат допълнителен канал, но нямат дългото заключване. Дай малко повече инфо за да помогнем :wink:


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s5501na » Съб 19 юли 2008 21:26


racing_team_vidin написа:
s5501na написа:Колегата горе имаше впредвид фабрична аларма на нея не става така там е по сложна работата :или още една алрма и ли се купува някакъв софтуер ,който се програмира чрез буксата под пепелника и струва около 200 лв.
Или пон :oops: доколкото знам

Фабрична аларма с допълнителен канал?

Каква е алармата и тези от 50 лв имат допълнителен канал, но нямат дългото заключване. Дай малко повече инфо за да помогнем :wink:


Не знам с какъв канал е ,но е фабричната в ключа,вдига стъклата само като задржа ключа.Колеги от форума ми казаха , че мога да си сложа някаква втора алрма с комфорт,но аз не искам да нося и дитанционно,а само ключа-и решението е тази джада която програмира.Включва се в буксата в която се чистят грешки на компа и т.н..........само за еднократна употреба е и струва около 200 лв. и мисля ,че ни си заслужава. :evil:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 19 юли 2008 23:27


s5501na написа:
racing_team_vidin написа:
s5501na написа:Колегата горе имаше впредвид фабрична аларма на нея не става така там е по сложна работата :или още една алрма и ли се купува някакъв софтуер ,който се програмира чрез буксата под пепелника и струва около 200 лв.
Или пон :oops: доколкото знам

Фабрична аларма с допълнителен канал?

Каква е алармата и тези от 50 лв имат допълнителен канал, но нямат дългото заключване. Дай малко повече инфо за да помогнем :wink:


Не знам с какъв канал е ,но е фабричната в ключа,вдига стъклата само като задржа ключа.Колеги от форума ми казаха , че мога да си сложа някаква втора алрма с комфорт,но аз не искам да нося и дитанционно,а само ключа-и решението е тази джада която програмира.Включва се в буксата в която се чистят грешки на компа и т.н..........само за еднократна употреба е и струва около 200 лв. и мисля ,че ни си заслужава. :evil:

:No не мисля ,че ще стане. Ако съм те разбрал правилно искаш да ползваш ключа като дистанционно на външна(допълнителна) аларма. Стъклата в момента ти ги вдига не от допълнителен сигнал, а като задържи заключването, същото е и с отключването ако го задържиш ще ги свали


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Нед 20 юли 2008 9:57


andonov написа:Като алармата има опция за дълго заключване няма проблем.
Само трябв да се програмира.
А този допълнителния канал не става защото той подава дълъг импулс но е минус.


Как да не става колега. Инвертираш минуса с едно реле и си готов. С тези аларми които имат допълнителен канал така се прави. Включваш си един +12V към управлението на релето и към един от контактите, а допълнителния канал от алармата към останалия свободен извод за управлението на релето и така, като сработи системата, на свободния контакт на релето получаваш +12V, за около 30 сек.

Изображение

П.П. Продават се аларми, на които в дистанционното може да се вгради ключа. За да не стане така че рекламирам пиши ми на ЛС да ти дам сайта в който съм ги виждал.


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Нед 20 юли 2008 11:44


Има аларми който се връзват към оригиналното управление на централното заключване и там си има всичко на тях - дълго заключване, шоков датчик и т.н. Аз скоро връзвах една такава на един Nissan Almera. Aко искаш пиши на л.с. и ще ти кажа подробности.
И в този случай няма да носиш допълнително дистанционно.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 20 юли 2008 12:04


Skruji написа:
andonov написа:Като алармата има опция за дълго заключване няма проблем.
Само трябв да се програмира.
А този допълнителния канал не става защото той подава дълъг импулс но е минус.


Как да не става колега. Инвертираш минуса с едно реле и си готов. С тези аларми които имат допълнителен канал така се прави. Включваш си един +12V към управлението на релето и към един от контактите, а допълнителния канал от алармата към останалия свободен извод за управлението на релето и така, като сработи системата, на свободния контакт на релето получаваш +12V, за около 30 сек.

Изображение

П.П. Продават се аларми, на които в дистанционното може да се вгради ключа. За да не стане така че рекламирам пиши ми на ЛС да ти дам сайта в който съм ги виждал.


Това всеки го знае, че става така.
Тези аларми, които имат допълнителен канал имат и дълго заключване.
Не ти трябват никакви релета да инвертираш.
Закача се стандартно и се вкл. дългото заключване.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Нед 20 юли 2008 13:56


Напиша ли нещо и после това всеки го знае, защо тогава си написал в предния си пост че не става. Аз така съм намерил решение, така го правя. И според мен дългото заключване касае това дали колата е с ел. машинки на централното или с пневматика, и все си мисля че най-дългия импулс, който може да се докара обикновено с местенето на един джъмпер е около 4 сек. Поправи ме ако греша.


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Нед 20 юли 2008 19:14


Skruji написа:Напиша ли нещо и после това всеки го знае, защо тогава си написал в предния си пост че не става. Аз така съм намерил решение, така го правя. И според мен дългото заключване касае това дали колата е с ел. машинки на централното или с пневматика, и все си мисля че най-дългия импулс, който може да се докара обикновено с местенето на един джъмпер е около 4 сек. Поправи ме ако греша.


Значи колега има аларми който имат импулс който е 0,7 сек и 3,5 сек това зависи какви са ти машинките ел. или пневматични. /това става с дйъмперите/ Но има някой коли който има Комфорт функция и за нея се използва функцията "дълго заключване" което е от 25 сек нагоре. Има коли който са с ел. машинки и имат комфорт функция - например Голф 4, БМВ-Е46, ПАСАТ.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Нед 20 юли 2008 19:23


И аз бих ползвал схемата с релето :да: но понеже моята аларма е от 35 лв и няма допълнителен канал дали ако сложа един мондензатор с по голям капацитет да задържа инпулса за заклучване ще се получи :roll:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта