Здр. колеги Имам един компресор за въздух на който най вероятно клапана който спира въздуха да не се връща обратно е сдал багажа.. Но друго искам да питам нормално ли е въздуха който се връща, да минава през буталата и да излиза през отдушника на маслото.По моята логика щом буталата нагнетяват въздуха значи не би трябвало и да изтърват и въздуха да минава през тях и да влиза в картера със маслото. Свалих главите и буталцата.. няма счупени сегменти но не съм сигурен дали застъпването на сегментите е правилно. Или как трябва да бъдат разположени срезовете (ключовете) на отделните сегменти.
Компресора е 50 литра 3 конски сили с две бутала.
Поздрави Николай.
Бутала на компресор за въздух
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
- ktamen
- Мнения: 6360
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бутала на компресор за въздух
Нормално е да духа малко в картера, точно както и при колите част от налягането минава през сегментите и влиза в картера.
Вероятно трябва да почистиш много старателно клапаните (едни стоманени пластинки предполагам) и компресора ще проработи нормално.
Този проблем обикновено е следствие на работа без въздушен филтър
Вероятно трябва да почистиш много старателно клапаните (едни стоманени пластинки предполагам) и компресора ще проработи нормално.
Този проблем обикновено е следствие на работа без въздушен филтър

- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Бутала на компресор за въздух
Да единият филтър Е счупен и го няма. Но пластинките изглеждат наред... според мен де. Как да наредя заключването на сегментите примерно единият на 11 часът другият на 3 а третият на 6 часът
- ktamen
- Мнения: 6360
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бутала на компресор за въздух
И пластинките и повърхнините, на които лягат трябва да са идеални
Вероятно по тях сега има разни отлагания и налепи. Последно чистих такива пластинки с водна шкурка 1000. Трябва да внимаваш да не ги надереш или да ги деформираш. Филтъра е много важен особено, ако се боядисва с този компресор - Засмуква въздух с капчици боя и боята се отлага по клапаните.
Сегментите така са си добре, не мисли, че ще го направиш да не духа в картера - съвсем нормално е. Просто гледай срезовете да не са един под друг.
Никога ли не си махал капачката за маслото на колата си при работещ двигател?

Сегментите така са си добре, не мисли, че ще го направиш да не духа в картера - съвсем нормално е. Просто гледай срезовете да не са един под друг.
Никога ли не си махал капачката за маслото на колата си при работещ двигател?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта