
Тъй като наближава зимата и реших даси сменя термостата за да загрява по бързо колата и да духа топличко.Купих си термостат 20лв. и 2 бутилки антикорозионен червен антифриз конзентрат Hepu-22лв.
Маха се кората най-отгоре която е на 3 гайки и се вижда тръбата която излиза от двигателя след термостата
Ето и снимка в общ план, термостата е зад пластмасовия преходник отбелязъл съм мястото му с червени стрелки

После се маха скобата която държи мъркуча

След това се маха пластмасовия преходник който се държи на 2 вътрешни шестограмни болта-номер 5 май бяха (отбелязани са с червени хиксове)

След като се махне преходника се вижда термостата,издърпва се стария термоста и изтича доста от старият антифриз,после се слага новия с новата гумичка и пак по обратния път всичко се зглобява.
Желателно е двигателя дае студен заданеса попарите с горещия антифриз.
След като сте сложили новия термостат,закачите преходника и мъркуча със скобата и вече можете да налеете новия концентрат съобразно съотношението му за разреждане с вода.Пълните малко над максимума и палите двигателя да загрее задасе отвори термостата,след като отвори докрай доливате до нужното ниво и по желание изчакайте дасе включат перките задасте сигурни че системата сее обезвъздушила.
Ето и необходимите неща за цялата работа:

Немога да накарам тъпите снимки да излизат сами и това сие


mod edit: vaskoto1