Необходими инструменти за операцията - комплект отверки, бормашина, метчик М6, твърд остър нож за рязане на пластмаса.
Необходими детайли - 3 болта М6х20мм, 1 М6х30мм (може да се ползва болта, който е даден за захващането на стойката за подлакътника), известно количество шайби М6(различен размер), пластмасова правоъгълна тапа (60мм х 40мм). (набавени от Mr. Bricolage).

1. Основният проблем принципно е захващането за купето. Аз реших да ползвам оригиналната стойка на подлакътника, защото ми се стори, че ще е най-стабилен на нея. За целта се маха шофьорската седалка, сваля се конзолата под ръчната спирачка, като се маха задния пепелник и се развъртат 2-те болчета отдолу. След това се пробиват 3 дупки (5мм) и се нарязва резба с метчик М6. Местата са означени на снимката с червено.

2. Захващаме стойката за купето с помощта на болтовете, като аз съм ползвал по 2 шайби с различна широчина. Отзад се ползват от по-късите болтове. Отпред допълнително под стойката съм сложил 5 от по-широките шайби, за да се хоризонтира добре стойката, и се ползва по-дългият болт съответно.

3. Конзолата трябва да се обработи, за да пасне на стойката. Изрязва се отгоре, точно пред дупката на пепелника трапецовиден отвор, съвпадащ с формата на стойката. Допълнително, пластмасите под самия пепелник се отстраняват.


4. От шофьорската страна на конзолата се изрязва дупка 60мм х 40мм, използва се за достъп за монтирането на болта, фиксиращ стойката към горната част на подлакътника. Дупката трябва да е на равнището на самата стойка.


5. Поставяме вече изрязаната конзола върху стойката.

6. Тук идва най-досадната част. Слагаме болта в отвора на стойката, като за по-лесно се фиксира в горната част с картонена шайба, за да не изпада надолу. Поставя се горната част на подлакътника и първоначално с пръсти се навива болта, докато върви лесно. Първоначалната ми идея беше да го навивам и затягам с Г-образно шестоъгълно ключе, но беше пълен провал


7. Връщаме внимателно седалката на мястото й. И се наслаждаваме на резултата, засега само отпред.


8. За да не ни дразни гадна дупка отзад, малтретираме малко пепелника. Аз не пуша, в колата не се пуши и го правя с най-голямо удоволствие


Enjoy!

