Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
GORO
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпрос

Мнениеот GORO » Чет 14 юни 2007 10:03


някой знае ли кой я прави тази услуга и колко струва ? става дума за профилактика и евентуално смяна на гумички на задни спирачни апарати / не работи ръчната / на Г2 ГТИ ? :(




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос

Мнениеот negodnika » Пет 15 юни 2007 7:47


GORO написа:някой знае ли кой я прави тази услуга и колко струва ? става дума за профилактика и евентуално смяна на гумички на задни спирачни апарати / не работи ръчната / на Г2 ГТИ ? :(

Обърни се към vaskoto1


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 15 юни 2007 8:16


Леглата на бобчетата се износват или самите бобчета се чупят, затова и ръчната спира да функционира.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 29 яну 2008 21:16


А няма ли някакъв инструмент като мнооого тънки и дълги клещи специално за тази шиба** зегерка :) ?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 29 яну 2008 21:56


Изображение

Ей тва търся :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 31 яну 2008 10:40




Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Чет 31 яну 2008 17:25


добра темичка да видим мойте като пристигнат дали ще са в час или ще има направи си сам!


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Пет 01 фев 2008 18:46


И аз съм за такава процедура !
Браво хубава тема :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 02 фев 2008 18:17


Ъпдейт по темата - трябват специализирани зегер клещи за да се смъкнат зегерките - такива обаче след обикаленя на 3 магазина и 2 каталога не намерих - трябва да се рови доста професионално.

Зегерките могат да се смъкнат с няколко отверки, 1 куп псувни и много майсторлък но днес, като ходих в Хоби сервиз 1 от хората там като видя апарата как свети каза че няма смисъл след като няма ръжда и други механични проблеми и като не тече отзад да разглабям апарата за да сменя семерингите на дъното на болта - като протече тогава.
Тази идея ми хареса :lol:

Сглобих ги като смених 2-те гумички на буталото и 2-те на водача, почистих ги и съм готов за слагане.

ПС - Буталцето се завива супер лесно с големи клещи за скоби на големите водни маркучи :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пет 04 апр 2008 21:34


Айде и аз да се впиша в темата.
Ето в това състояние бяха моите апарати:
Изображение
Лостчето на ръчната изобщо не мърдаше.Един колега от форума беше писал,че с малко нафта и се раздвижвало......да бе да. :?
Ето какво беше,като разглобих всичко....ръжда и много,ама много мърсотия(греста беше,като кал)
Изображение
На тази снимка е чистено доста.
:?
Баща ми ги взе и ги носи някъде да ги топи в някаква киселина.Резултата беше това:
Изображение
Надписите преди не се разчитаха. :?

От цялата история най-трудно е събирането на пружината и слагането на зегерката.Пича дето е пуснал темата пише,че някой натиска,а той слага зегерката,е не знам как го е направил,но при мен не стана,пробвах така с брат ми,но нищо не се вижда.Аз ги сложих на менгемето и от горе сложих втулки да натискат пружината и от горе наредих разни гаечни ключета за да стисна пружината и после с две отвертки надянах зегерката.Абе малко тъпо го обяснявам,но не мога по друг начин,нямам снимки от зглобяването,защото ръцете ми бяха доста мръсни и не исках да цапам апаратчето.
Моят работен комлект представляваше ето това:
Изображение
(На снимката липсва една гумичка,а точно тази гумичка прави мизерийте с ръчната,не съм я снимал,защото беше сложена вече.)

Понеже не намерих ключе от шлайфер се наложи да си направя един ключ от подръчни матеряли(една ламаринка с две дупки и болчета)
Изображение

Ето го и крайния резултат още не съм ги пробвал,защото моста не е на колата,но скоро и това ще стане.

Изображение
Механизма на ръчната се мърда на ръка и пружинката си го връща без проблем. :wink:

Някой ако зе захваща с това и нещо не му е ясно,нека пита,а ако е и наблизо няма да откажа да помогна. :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 04 апр 2008 22:00


браво :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 12 апр 2008 10:35


Някой да има схема,на разглобени(от старите)36мм апарати? Същия принцип на действие ли имат,като на по големите? :roll:


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Сря 30 апр 2008 16:25


за голф3 дали системата е същата.На моите апарати няма пружинки където да връщат лосчето на ръчната


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 05 май 2008 19:06


Искам да попитам (и наи-вече колегата kaiser666) от каде взехте работния комплект, видях написано 8,50 това цена ли е? Тук във Видин ми искат 22-30 лв. и незнам дали не са много. При мен е скъсан само единия маншон на цилиндърчето, но ми казаха, че няма само маншон и трябва да купя целия комплект.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 05 май 2008 22:52


racing_team_vidin написа:Искам да попитам (и наи-вече колегата kaiser666) от каде взехте работния комплект, видях написано 8,50 това цена ли е? Тук във Видин ми искат 22-30 лв. и незнам дали не са много. При мен е скъсан само единия маншон на цилиндърчето, но ми казаха, че няма само маншон и трябва да купя целия комплект.


Така е, само комлект! И аз имам един апарат със скапан маншон, но само комплекти се продават! Ми тук в София, целия комплект е около 10на лв! 30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта