Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 05 май 2008 23:30


Аз ги взимах от Перник за по 8 лв. едното. До колкото знам в ауто+ са по 16 лв. но не знам дали едно или двете комплект.

K_Power написа:
racing_team_vidin написа:


30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....


Не са виновни тези дето продават,а тези дето купуват.
:012:




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 06 май 2008 1:16


kaiser666 написа:Аз ги взимах от Перник за по 8 лв. едното. До колкото знам в ауто+ са по 16 лв. но не знам дали едно или двете комплект.

K_Power написа:
racing_team_vidin написа:


30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....


Не са виновни тези дето продават,а тези дето купуват.
:012:


аз не съм купил още!
Може да съм расъл в саксия, ама съм бил до прозореца, и
знам какво става навън по света! :lol:

засега си чакам жилата, но трябва да пътувам и ще разпитам и по другите градове за ремонтен комплект.


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Вто 06 май 2008 16:32


това е комплекта за голф3 за задни спирачни апарати
Изображение


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Вто 06 май 2008 21:35


не е по темата ама да попитам за предните апарати има ли ремонтни комплекти и колко струват горе долу


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 06 май 2008 22:43


deyan_petrov написа:не е по темата ама да попитам за предните апарати има ли ремонтни комплекти и колко струват горе долу

Да,има но не знам какви пари са преполагам,че са колкото и за задните. :wink:


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Сря 21 май 2008 9:52


Здравейте и от мен.Никъде не прочетох за смяна на втулката в която лагерува оста на ръчната,при мен тя е много износена.Т.н. бобчета,при мен липсва,явно някой преди мен е отварял апарата и го е изхвърлил незнайно защо.Не знам дали се намират като резервна част,съчма също няма.Някой случайно да знае колко струват нови спирачни апарати,става въпрос за 36 милиметрови. п.п.Айде със здраве на всички ентусиасти и без аварийно .


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Сря 21 май 2008 10:15


За коя втулка става въпрос?Разгледай темата в началото и ще разбереш как да си направиш бобчета. :wink: А апарати за цена....много е относително,аз си взех за 30 лв двата обаче ти е бедна фантастиката в какво състояние бяха. mhihi mhihi mhihi
По добре си направи твойте както трябва. :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 21 май 2008 11:14


chachi написа:Здравейте и от мен.Никъде не прочетох за смяна на втулката в която лагерува оста на ръчната,при мен тя е много износена.Т.н. бобчета,при мен липсва,явно някой преди мен е отварял апарата и го е изхвърлил незнайно защо.Не знам дали се намират като резервна част,съчма също няма.Някой случайно да знае колко струват нови спирачни апарати,става въпрос за 36 милиметрови. п.п.Айде със здраве на всички ентусиасти и без аварийно .


Цените за нови дето ми обявиха са от 150 до 500 лв. на бр. бобчето го е махнал за да няма ръчна и проблеми с задържането и или е било счупено. Съчма и при мен нямаше незнам дали си има по задание :lol: .
Само че моите са 38-ци незнам разликата.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 21 май 2008 12:27


kaiser666 написа:Някой да има схема,на разглобени(от старите)36мм апарати? Същия принцип на действие ли имат,като на по големите? :roll:

Да, принципа на действие е същия :!:
Гирлинг 36:
По-стария модел, с 36мм бутало,с тънките щуцери(ако спекат малко се късат при развиване), няма зегерка, а има набита шайба, която държи стержена :shock Буталото има шестостенен отвор с който се развива или завива(самото бутало не може да се разглобява)
Гирлинг 38:
По-новия модел, с 38мм бутало, с дебели щуцери(винаги се развиват цели), буталото има по-кофти захват за въртене, а стержена излиза като се махне една зегерка.
И двата модела апарати са с различни накладки, имат леки разлики, които ги правят несъвместими.Разположението на щуцерите е различно на всеки модел
Колкото до ремонтните комплекти, вижте в Ауто+, макрата е Topran, качеството е добро.Маншоните за водачите може да ги няма в комплекта и ако се продават отделно са скъпи, има и други алтернативи за тях....
Като цяло проблема на тези апарати идва от уплътнителния пръстен на лостовете, който за първите апарати от темата не можах да намеря и купя.На сегашния ми Голф пак правих апарати, но тия пръстени изглеждаха добре и не съм търсил.Скоро ще ги отварям отново, защото първия път беше неуспешен.Ще пиша ако има развитие :!:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 21 май 2008 12:57


[quote="NovobranecGT"....quote]

За 38-ца апарат ремонтния комплект от Ауто+ Габрово е 15.80. има си всичко като на снимката по горе.


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Чет 22 май 2008 0:55


След като се развие болта на пружината,маха се пружината,след това се изважда оста на ръчната тази със планката на която се хваща жилото.Тази ос лагерува във бронзова (или медна не знам точно н съм я свалил още)втулка при мен тя е много износена.При свален семеринг като пъхна оста в апарата има луфт.Ако не сменя втулката след извсно време семеринга ще се износи в следствие на този луфт,ще влезе вода в апарата и всички знаем какво ще стане.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 22 май 2008 9:57


Мойте нямаха таква втулка. :? И честно казано в темата не виждам да има някъде. Да не би на теб да са слагани допълнително?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 22 май 2008 21:48


chachi написа:След като се развие болта на пружината,маха се пружината,след това се изважда оста на ръчната тази със планката на която се хваща жилото.Тази ос лагерува във бронзова (или медна не знам точно н съм я свалил още)втулка при мен тя е много износена.При свален семеринг като пъхна оста в апарата има луфт.Ако не сменя втулката след извсно време семеринга ще се износи в следствие на този луфт,ще влезе вода в апарата и всички знаем какво ще стане.


На мен ми казаха ,че е тефлонова втулката, имало я като част в по- скъпите ремонтни комплекти. Аз също не видях тая втулка. :roll:


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Пон 26 май 2008 17:19


kaiser666 написа:Мойте нямаха таква втулка. :? И честно казано в темата не виждам да има някъде. Да не би на теб да са слагани допълнително?
колега ти като иэчсти апаратите погледна ли в отвора а и в техниката никаде стомана не лагерува в същото или в чугун


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 26 май 2008 20:51


chachi написа:
kaiser666 написа:
колега ти като иэчсти апаратите погледна ли в отвора а и в техниката никаде стомана не лагерува в същото или в чугун


Не знам как са нещата в техниката,но на мойте нямаше,а и на първа страница на тази тема(ако си поглеждал изобщо) не виждам никаква втулка може да е имало,но някой да ми я е махнал. :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon78 и 32 госта