Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Вто 27 май 2008 9:40


Втулката не може да се махне защото оста ще има голям луфт в апарата.Може би не си я видял защото е много тънка(около 1 мм)стената,но втулка има задължително,поне на моите 36ци.Като намеря втулки ще сваля старите и ще се опитам да кача снимки.Ссъветвам всички които правят този ремонт да проверяват луфта между оста и апарата,ако е голям няма смисъл от ремонта без отстраняването на въпросния луфт защото при първото ползване на ръчна във вода апарата се пълни и скоро започваме на ново разглобяване и чистене.Важно(според мен) е и каква грес се слага в апарата.Аз ще сложа такава която не се смесва с вода.




chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Вто 27 май 2008 9:56


На снимката дето си качил(където е чистено доста)въпросната втулка се вижда много добре кафяво-жълтеникаво е на снимката,под семеринга има ръб който си е на апарата,под този ръб има още един със по горе описан цвят е те това е тая скапана втулка.


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Нед 13 юли 2008 21:07


здравейте колеги и при мен е блкирала скобата за рачната но при мен има и теч на спирагна течност дали това се дължи на това че е блокирала пружината ако някои има представа ще сам благодарен


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 13 юли 2008 21:38


lubo_bubaka написа:здравейте колеги и при мен е блкирала скобата за рачната но при мен има и теч на спирагна течност дали това се дължи на това че е блокирала пружината ако някои има представа ще сам благодарен

сменяш гумичките, и си свиркаш, освен ако някъде не е спукан апарата.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 05 ное 2008 14:55


Може ли да помоля някои от софия да ми услужи с зегерклещи с коита да може да се махне зегерката аз имам 3-4 ама са дебели и не толкова дълги че да стигнат до там :)


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Сря 05 ное 2008 15:16


Пинсети вършели чудесна работа- такива отзиви чух за алтернатива на клещите :wink:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 05 ное 2008 15:21


Довечера ще пробвам и с тях и пак ще пиша.
Мерси за бързия отговор :)


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Сря 05 ное 2008 19:59


пробвай с 2 отверки аз мойта така я махнах и пак с 2 отверки при затварянето.С пинсети не мисля че ще стане


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 05 ное 2008 21:08


Малко опит - пробвах да търся такива зегерк клещи из цяла София и по майстори - е не намерих .... :oops:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 05 ное 2008 22:01


с пинсети НЕ става, как да навра отверка там то едвам пинсетите заврях :arrow:


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Сря 05 ное 2008 22:16


Виж тук как го е направил колегата :wink:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 05 ное 2008 23:31


тоя апарат е различен от моя и тоя дето го е показал колегата в началото на темата на нас лоста за ръчката е отстрани :roll: но утре ще се позанимая повече с тая зегерка и пак ще пробвам с пинсетите


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 06 ное 2008 16:41


значи свалих зегерката с помоща на два електрода ( изпилих ги малко) махнах пружината и това другото ама как изпада болта на който се навива буталото и как изпада ръчката на ръчната?
това изпадна като махнах зегерката
Изображение


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 06 ное 2008 18:54


bbboiko2004 написа:ама как изпада болта на който се навива буталото и как изпада ръчката на ръчната?


Ако апаратите ти са Lucas - отзад има гайка 13-ка. .. отвиваш я и дърпа и планката и самата ос ..

Girling - дърпаш винта към теб и го вадиш, след това в отвора, който ще се открие има едно парченце със заоблени краища - вадиш го и него (може да не го видиш първоначално от греста).След това дърпаш навън планката на която се закача жилото и ще излезне целия прът.

Сменяваш всички видове гумички и събираш .


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 06 ное 2008 20:21


ами апаратите са гирлинг 38 ама тоя болт неще да се вади
Изображение
тая ламарина дето е около него дали не се марда нето номер 5 на снимката :roll:
Изображение



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 235 госта