ISV - Idle Stability Valve
Преди да направя тази профилактика имах следните порблеми:
Оборотите на празен ход бяха нестабилни, гаснеше често като е студена, а с климатик престоя на крастовищата беше неприятен, защото очаквах всеки момент да изгасне.
Причината за всичко това е замърсяване на регулатора за оборотите при празен ход.
Ето как може да го почистите сами.
1.Сваля куплонга 4, като се натисне пластината от долната му страна.
2.Гуменото уплътнение 3 се издърпва надясно за да се освободи.
3. След това се издърпва леко, като се откача от позиция 2 и 1.
Така изглежда след като е свален:
Освобождават металните скоби на меката връзка.
За самото промиване може да се използва всичко, което не е разяжащо. Изпозвах за целта спрей за почистване на двигател, предполагам че с бензин също би могло да се направи.
След като се свали меката връзка се промива от от двата отвора ( това е достатъчно ). Но би могъм да се разглоби още повече. От входящата му страна има заливка, а под него шестограм. Може да се свали също.
Когато е изчистено всичко от мазнотията, и е сух, регулатора се сглобява по обратния ред. Особенното е , че гуменото уплътнение (II), което при изваждане ще отстане на него се сваля и преди да се сглоби наново, първо то се поставя на двигателя.
Не се опитвайте да палите двигателя без него.
Помнете последователноста на сглобките и най-вече ориентацията на платмасовата тръба.
Добре е колата да се покара малко докато двигателя достигне работна темепература.
След като всичко е сглобено правилно, ефекта е "очарователен" ( поне при мен ) Оборотите се "заковават" с точност.
Надявам се на някой тази информация да е от помощ.
Профилактика на ISV - Golf 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Профилактика на ISV - Golf 3
Последна промяна от ~None~ на Вто 30 ное 2004 19:55, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта