Профилактика на ISV - Golf 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Профилактика на ISV - Golf 3

Мнениеот ~None~ » Съб 02 окт 2004 20:40


ISV - Idle Stability Valve
Преди да направя тази профилактика имах следните порблеми:

Оборотите на празен ход бяха нестабилни, гаснеше често като е студена, а с климатик престоя на крастовищата беше неприятен, защото очаквах всеки момент да изгасне.
Причината за всичко това е замърсяване на регулатора за оборотите при празен ход.
Ето как може да го почистите сами.

Изображение

1.Сваля куплонга 4, като се натисне пластината от долната му страна.
2.Гуменото уплътнение 3 се издърпва надясно за да се освободи.
3. След това се издърпва леко, като се откача от позиция 2 и 1.

Така изглежда след като е свален:

Изображение

Освобождават металните скоби на меката връзка.
За самото промиване може да се използва всичко, което не е разяжащо. Изпозвах за целта спрей за почистване на двигател, предполагам че с бензин също би могло да се направи.
След като се свали меката връзка се промива от от двата отвора ( това е достатъчно ). Но би могъм да се разглоби още повече. От входящата му страна има заливка, а под него шестограм. Може да се свали също.
Когато е изчистено всичко от мазнотията, и е сух, регулатора се сглобява по обратния ред. Особенното е , че гуменото уплътнение (II), което при изваждане ще отстане на него се сваля и преди да се сглоби наново, първо то се поставя на двигателя.

Не се опитвайте да палите двигателя без него.
Помнете последователноста на сглобките и най-вече ориентацията на платмасовата тръба.

Добре е колата да се покара малко докато двигателя достигне работна темепература.

След като всичко е сглобено правилно, ефекта е "очарователен" ( поне при мен ;) ) Оборотите се "заковават" с точност.


Надявам се на някой тази информация да е от помощ.

Последна промяна от ~None~ на Вто 30 ное 2004 19:55, променено общо 2 пъти.




insMan
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 15:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот insMan » Вто 19 окт 2004 12:54


Aз имах същия проблем но по снимките ти не мога да се ориентирам.
Моя Голф е 1,8 90кс. и регулатора на оборотите ми е по различен.
Какъв е твоя двигател и каква е разликата с моя /ако знаеш/


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Вто 19 окт 2004 13:26


insMan написа:Aз имах същия проблем но по снимките ти не мога да се ориентирам.
Моя Голф е 1,8 90кс. и регулатора на оборотите ми е по различен.
Какъв е твоя двигател и каква е разликата с моя /ако знаеш/


Golf 3 GTI 2.0L 8V 115 hp
Разликата е голяма.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта