Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
При голфа има някаква желязна греда пред таблото,тя не пречи ли да се извади корпуса?Тъй като трябва да се дръпне малко напредза да влязат тръбите на радиаторчето в купето....А за целта се вади и предния въздуховод,за да се отвори място,както и се развив цялото табло от двете страни,за да мръдне напред.Само тази греда не знам къде се държи и как се сваля,описанието ти е непълно.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
здравейте ,да попитам на първата снимка червената лампичка на средната конзола за какво е ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
За да видят апашите кога са ти деактивирали алармата
Re: RE: Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Iezekil написа:При голфа има някаква желязна греда пред таблото,тя не пречи ли да се извади корпуса?Тъй като трябва да се дръпне малко напредза да влязат тръбите на радиаторчето в купето....А за целта се вади и предния въздуховод,за да се отвори място,както и се развив цялото табло от двете страни,за да мръдне напред.Само тази греда не знам къде се държи и как се сваля,описанието ти е непълно.
Прав си за описанието ми.По лесно ми е да го покажа отколкото да то опиша.Играта е точно с предния въздуховод.Той се маха най трудно ; )
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
"Отдясно на таблото сваляш жабката и джоба отдолу"
Това важи ли и за по-новия модел с въздушна възглавница за пътника?
Там на мястото на джоба е жабката, а над него е възглавницата.
Това важи ли и за по-новия модел с въздушна възглавница за пътника?
Там на мястото на джоба е жабката, а над него е възглавницата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Важи,ама не разрах как маха гредата.
Re: RE: Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
skydiver_pd написа:"Отдясно на таблото сваляш жабката и джоба отдолу"
Това важи ли и за по-новия модел с въздушна възглавница за пътника?
Там на мястото на джоба е жабката, а над него е възглавницата.
Да за по лесен достъп до кабелите за вентилатора а и за по добра видимост
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
Re: RE: Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Iezekil написа:Важи,ама не разрах как маха гредата.
Не е нужно да я махаш.
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте колеги.
Такааааааааа, забравих да източа водата от Голфа и като сви студа логично замръзна. След като времето се затопли, запалих колата. беше изтекла около литър вода, долях антифриз и тръгнах. След 5 минути в Купето стана мъгла. Направо течността от казанчето я впръска капково през решетките на парното.
Та изглежда радиатора се е разцепил направо леда.
Порових в нета и чичко Гугъл ме прати тук, за което съм му благодарен
Та, развих всички винтове които са описани в темата, Не съм свалял волана още. Пробвах да издърпам таблото но не мърда.
Задължително ли е да се свали волана за да излезе таблото. Моля за помощ, За пръв път реших да се пробвам сам да ремонтирам колата си.
Имам един ден, тоест утре преди да е завалял дъжда. Ще опитам да сваля таблото сутринта и ако не успея сглобявам , че ако завали, както съм свалил филтърната кутия и всички пластмаси, вътре ще се наводни всичко.
Такааааааааа, забравих да източа водата от Голфа и като сви студа логично замръзна. След като времето се затопли, запалих колата. беше изтекла около литър вода, долях антифриз и тръгнах. След 5 минути в Купето стана мъгла. Направо течността от казанчето я впръска капково през решетките на парното.
Та изглежда радиатора се е разцепил направо леда.
Порових в нета и чичко Гугъл ме прати тук, за което съм му благодарен
Та, развих всички винтове които са описани в темата, Не съм свалял волана още. Пробвах да издърпам таблото но не мърда.
Задължително ли е да се свали волана за да излезе таблото. Моля за помощ, За пръв път реших да се пробвам сам да ремонтирам колата си.
Имам един ден, тоест утре преди да е завалял дъжда. Ще опитам да сваля таблото сутринта и ако не успея сглобявам , че ако завали, както съм свалил филтърната кутия и всички пластмаси, вътре ще се наводни всичко.
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
сложи една тръбичка да свържеш двата маркуча които влизат в купето(радиаторчето) за да може да си караш колата без парно докато го оправиш.Най вероятно не си развил гайките от към мотора които държат таблото за това не излиза.Не е задължително да сваляш волана просто е по лесно без него да се работи. Таблото ще падне притеснявай се как ще искараш кутията в която е радиаторчето там е гадното ако си с климатик.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Благодаря за съвета 1z сглобих голфчето и вързах двата маркуча на парното с тръба. Радиатора ще почака засега.
Забеляза че капе охладителна течност от още едно място.
Там където се събират всичките маркучи от големия радиатор и от парното отстрани на двигателя има нещо като пластмасова кутия, там където влизат маркучите за парното има пластмасово капаче хванато с 2 болта размер 8. Точно там капе течност. Някой може ли да ми каже как се казва тази част?
Забеляза че капе охладителна течност от още едно място.
Там където се събират всичките маркучи от големия радиатор и от парното отстрани на двигателя има нещо като пластмасова кутия, там където влизат маркучите за парното има пластмасово капаче хванато с 2 болта размер 8. Точно там капе течност. Някой може ли да ми каже как се казва тази част?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Фланец се казва, пиши на клубния магазин http://fanshop.vwclub.bg/ може да ти го изпратят директно да вас, гарантирано оригинална част.
- mladen90
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 19 юли 2009 12:51
- Автомобил: Golf MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте!
Направих и аз този ремонт с облепянето на клапите и почна да духа топлото. Но още преди да съм сглобил всичко забелязах, че жилата на врътките се движат, но самите клапи не отговарят, когато въртя врътките. Говоря за "топло-студено" и "разпределителната" клапи, тази на степените си важи. Аз мисля, че може да е от едни малки метални скоби, които държат малкото гумено маркуче, в което се движат жилата. Дали може да е от това или е по-вероятно да запъват някъде по пътя?
Направих и аз този ремонт с облепянето на клапите и почна да духа топлото. Но още преди да съм сглобил всичко забелязах, че жилата на врътките се движат, но самите клапи не отговарят, когато въртя врътките. Говоря за "топло-студено" и "разпределителната" клапи, тази на степените си важи. Аз мисля, че може да е от едни малки метални скоби, които държат малкото гумено маркуче, в което се движат жилата. Дали може да е от това или е по-вероятно да запъват някъде по пътя?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Погледни и двата края на жилото дали са закачени! Жилото на клапата за топло и студено се намира най отдолу на кутията. Като залегнеш в краката на пасажера и погледнеш към педалите ще го видиш.
Там е хванато с метална скоба. Ако скобата липсва то жилото няма да работи дори и да е закачено.
Там е хванато с метална скоба. Ако скобата липсва то жилото няма да работи дори и да е закачено.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
mladen90 написа:Здравейте!
Направих и аз този ремонт с облепянето на клапите и почна да духа топлото. Но още преди да съм сглобил всичко забелязах, че жилата на врътките се движат, но самите клапи не отговарят, когато въртя врътките. Говоря за "топло-студено" и "разпределителната" клапи, тази на степените си важи. Аз мисля, че може да е от едни малки метални скоби, които държат малкото гумено маркуче, в което се движат жилата. Дали може да е от това или е по-вероятно да запъват някъде по пътя?
Точно тия металните скоби които държат броните на жилата са проблем и трябва да бъдат захванати, просто ако ги няма се движи цялото жило, а не само металната част която дърпа клапата