Понеже имаше запитване относно датчика за масленото налягане това е той.



Датчика е двоен или иначе казано веднъж отчита маслено налягане за уреда и втори път за лампата на маслото на таблото стойностите му са като на синият маслен датчик

И при мен се получи идеално понеже над масленият филтър имам три възможности за монтаж като едната е заета от маслената магистрала на турбото, втората от белият датчик за масло на третата сложих датика за температура на маслото. И ми се изчерпиха дупките

Развих синият датчик и на неговото място монтирах камбаната като закачих на извод WK синият кабел от заводската инсталация а на извод G се закача кабелът за уреда за маслено налягане.
Снимки как е монтажа при мен утре (т.е. Днес) иначе схемата е проста волтмера има два кабела: маса и плюс, другите са със по три кабела като третият е за стойностите от датчика. За да отчита вярно волтмера е препоръчително да се вземе захранване директно от акумулатора за целта едно реленце и плюса който идва от А.Б. се прекъсва когато автомобила не е на контакт за икономия на ток

Със същият плюс се захранват и другите уреди и така като се подаде контакт и 3-те (или 2-та) уреда заработват. Осветлението се закача към сив със синя лента от заводската инсталация. Масата към кафяв. Управляващият плюс за реленцето към черен със жълта лента. И остава двата кабела от датчиците за температура и налягане това е. На всеки уред отзад си пише кой извод за какво е както следва: волтмер +12v и маса; температура на маслото +12v маса и G(датчик); налягане на маслото +12v маса и G(датчик).
Това е няма нищо сложно.
Каталожен номер на камбаната 035 919 561 - oil pressure gauge sender (0-5bar) and
oil pressure switch (0,3bar)
Каталожен номер на датчика за температура 049 919 563 B - oil temperature gauge sender