Технология на боядисване ... как е точно :)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Малко да надигна темата ... Каляската я огря за боя почти цялата... и въпросчето ми е следното проблем ли е че боята ще е на боди а лак на новол (защотото го имам наличен )
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
shh написа:за водния металик се пръска от 2 до 3 равномерни ръце
А след всяка ръка(освен последната) минава ли се боята водно(за да се матира),или се пръска директно боя върху боя?
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
доколкото знам се пръска ръката , чака се 5-10 минути , после следваща ръка като се забърсва с восъчна кърпичка преди следваща ръка.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Никой ли няма да сподели ще има ли проблем между боята и лака...
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Кажете от къде в София да си взема боя по номер?
Благодаря!!!
Благодаря!!!
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Колеги, ето ви доста полезно инфо по въпроса: http://store1.data.bg/detyo/auto/How%20 ... 0Parks.pdf
Тази книга на мен ми беше много полезна. Вярно, че се губи време да се прочете и схване в подробности, но за мен информацията беше важна. Аз нямах опит с боядисването, но с малко упражнение, малко финансови средства и мноооооого желание си боядисах два детайла на предишната кола: Калник и заден капак. Станаха много добри, даже после ме питаха къде съм ги давал
Големият недостатък на книгата е, че всички величини са дадени в мерните единици, използвани в Америка, т.е. инч, фут и т.н.. Налягането се мери в psi, обемът в галони... неудобно е, аз го четох с калкулатор в ръка
Но си струва усилието
Успех на всички с боядисването! Ако стане добре, усещането е неописуемо Ако не стане... шкурката да е готова...
ПП. Първите опити са винаги неуспешни
Тази книга на мен ми беше много полезна. Вярно, че се губи време да се прочете и схване в подробности, но за мен информацията беше важна. Аз нямах опит с боядисването, но с малко упражнение, малко финансови средства и мноооооого желание си боядисах два детайла на предишната кола: Калник и заден капак. Станаха много добри, даже после ме питаха къде съм ги давал
Големият недостатък на книгата е, че всички величини са дадени в мерните единици, използвани в Америка, т.е. инч, фут и т.н.. Налягането се мери в psi, обемът в галони... неудобно е, аз го четох с калкулатор в ръка
Но си струва усилието
Успех на всички с боядисването! Ако стане добре, усещането е неописуемо Ако не стане... шкурката да е готова...
ПП. Първите опити са винаги неуспешни
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 16:05
- Автомобил: Passat B5 2.8 V6 4Motion
- Двигател: AQD 1999
- Местоположение: София
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Колеги, глася се това лято да си оправя боята на колата сам, но особеното е, че е черен мат. Повечето бояджии нямат никакъв опит с този тип боя, защото е сравнително отскоро масово използвана. И ако все пак някой има нещо да добави към всичко мнения по-горе ще е от полза!
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
sharkpayne написа:Колеги, глася се това лято да си оправя боята на колата сам, но особеното е, че е черен мат. Повечето бояджии нямат никакъв опит с този тип боя, защото е сравнително отскоро масово използвана. И ако все пак някой има нещо да добави към всичко мнения по-горе ще е от полза!
А,какво смятш да и оправиш,частично ли ще боядисваш или цялостно?Знаеш ли преди с какво е боядисвана?
Ако ще я правиш частично,хубаво е да знаеш какво е правено преди това.
- zMeeV
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
_NqKoI_ написа:Малко да надигна темата ... Каляската я огря за боя почти цялата... и въпросчето ми е следното проблем ли е че боята ще е на боди а лак на новол (защотото го имам наличен )
Проблем е! Каквато боя - такъв и лак (за марка говорим)... Изпитано неколкократно...
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
zMeeV написа:_NqKoI_ написа:Малко да надигна темата ... Каляската я огря за боя почти цялата... и въпросчето ми е следното проблем ли е че боята ще е на боди а лак на новол (защотото го имам наличен )
Проблем е! Каквато боя - такъв и лак (за марка говорим)... Изпитано неколкократно...
Макар че колегага е питал преди година,я кажи какъв е точно проблема базата да е различна от лака,като марка.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
zMeeV написа:_NqKoI_ написа:Малко да надигна темата ... Каляската я огря за боя почти цялата... и въпросчето ми е следното проблем ли е че боята ще е на боди а лак на новол (защотото го имам наличен )
Проблем е! Каквато боя - такъв и лак (за марка говорим)... Изпитано неколкократно...
Колата е боядисана с база на боду а лак на новол няма никви проблеми лака не е мръднал и пък го водеха някакъв керамичен. Обаче боята нещо бягаше и така не го хванах ме от какво е ...че може би акрилния разредител беше старичак но не отварян беше запечатан.
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
При конвенционалните металици цвета може,да се мени само от промяната на налягането.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
taran написа:При конвенционалните металици цвета може,да се мени само от промяната на налягането.
Цвета е едно към едно... Но базата като се пръскаше върху шприца леко такава бягаше на тънко 3 ръце е пръскана, и първата ръка бягаше
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Явно,немога да разбера какво имаш впредвид под "бягяше"
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Технология на боядисване ... как е точно :)
Първата ръка не искаше да хване към шприца .. как да го обесня качели колата беше намазана с нещо мазно... а всичко беше избърсано с восачна кърпа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта