Взаимозаменяемост на части!!!!!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Vlad777 » Сря 08 ное 2017 16:05


angel_street написа:Здравейте момчета купих си мотор РФ 107 коня 1.8
RF двигателят е 1.6.

Vankata1000 написа:Заден тампон на преден носач от Ауди S3 става на Голф 3 и Голф 4 разликата е,че от S3 тампона е плътен и кара много повече.
Става и ма Голф 2




Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Skruji » Пет 10 ное 2017 14:53


Мисля че колегата е имал предвид PF мотора на Голф 2 ГТИ, който е 107 коня с електрическите дюзи.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Vlad777 » Пет 10 ное 2017 17:45


Сигурно, но можеше и да напише, че за него става дума


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Иво.Иванов » Вто 05 дек 2017 15:38


За Пасат Б4 2000 115к.с. код на мотора AGG, може да се сложи глава от 1,8 90к.с. 2E мотор, изпробвано е сега така я карам, гарнитурата на главата е за 2 литра мотор


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Iezekil » Вто 05 дек 2017 18:03


1,8 е с по-малки клапани и портове на колектора, какъв е резултата?


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот slaveiko67 » Вто 05 дек 2017 18:06


Иво.Иванов написа:За Пасат Б4 2000 115к.с. код на мотора AGG, може да се сложи глава от 1,8 90к.с. 2E мотор, изпробвано е сега така я карам, гарнитурата на главата е за 2 литра мотор


2Е мотор си е баш 2000 куб.см.и е 115 к.с.... :th_up


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Иво.Иванов » Съб 09 дек 2017 8:26


Не е точно така, на размера на буталото в аутодата отговаря 1,8 90к. с., буталата от този 2Е не стават на моя AGG, така пише че е 2Е
Прикачени файлове
Снимка2927.jpg
От този мотор 1,8 90 к. с. си сложих главата на 2,0 115к.с. AGG e моя


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Iezekil » Съб 09 дек 2017 11:00


На 2Е буталата са с маЛко по-голям диаметър от 1.8/81 на 83мм мисля/,другата особеност е,че блока е по-дълъг,биелите също.
АGG обаче е с по-къси бутала от 2Е.Всъщност буталата на 2Е са като на ADY.Възможно е диаметъра на буталата на AGG да е различен от 2Е
kris11 написа:Според руската книга размерите на буталата на 2Е и AGG еднакви -от челото до горната част на отвора за буталия болт -20,4мм с/у 21,3 мм на ADY.диаметъра на буталото за 2Е и AGG е 64 ммс/у 62,9 ммжприADY /
но нямам обяснение от къде ще дойде същата кубатура тогава,освен от височината на буталата??А и тия 64мм диаметър не са ми ясни нещо.


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Иво.Иванов » Нед 24 дек 2017 9:39


Ами добре върви, има си тягата, само над 6500 оборота леко не и достига, но аз не правя гонки, иначе си върви и поддържа скороста, имам предвид със 100 - 120 км/ч разхода си е нормален като за автоматик, надявам се да съм бил полезен, виж колега и на мен не ми е ясно все още как така върви, а и размерите на буталата, малко не са така както ги дават по тези книги, размера на мойте бутала е 82,5 мм.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Iezekil » Нед 24 дек 2017 22:08


над 6500 би трябвало помпата ти да изключила


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот vladovelin » Пон 25 дек 2017 11:00


Колеги, нещо бъркате размерите на буталата на 2Е мотор.
В книгата на Константин Косев за 2Е пише диаметър на цилиндъра 82,51мм, а диаметър на бруталното 82,485мм


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Bai Sando » Пон 25 дек 2017 13:59


Аз последно не разбрах,сложил си глава от 2Е на АГГ или от 1.8 моно на АГГ?


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Иво.Иванов » Вто 26 дек 2017 22:46


Ами по размер от 1,8 моно на АГГ със смяна на смукателни и изпускателни тръби, всичко друго пасва. Помпата ми изключва точно на 7500, може да е пипано, но така я взех. Не я карам всеки ден чак до там, така че няма значение къде изключва, над 3500 оборота гледам да не я карам, все пак искам да си я пазя и да си я имам още доста годинки


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Iezekil » Сря 27 дек 2017 6:43


Нещо стана голяма каша тук.
Буталата на 2Е,АГГ и АДУ ги дават с диаметър 82,5мм.
Тези на 1,8 моно са 81мм.
Ти сам казваш,че твоите са 82,5мм.,няма как да станат от моно.
А оборотомера ти до 8 000 оборота ли е?


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Взаимозаменяемост на части!!!!!

Мнениеот Иво.Иванов » Сря 27 дек 2017 19:25


Пич, разберете, сложих главата от 1,8 моно, на моя блок 2,0 пълен инжекцион, смених си смукателни и изпускателни тръби и сложих гарнитура на главата за 2,0 литра, да оборотомера ми е до 8000
Аи останете със здраве



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта