Започна се от това, че подът не е твърд, а само мокет с изолация, целия седеше като все едно съм го хвърлил вътре. Другото е че имам газова бутилка отзад, която е монтирана без да се маха мокета, и ваденето на резервната ми гума беше меко казано неодобно.
После се сдобих с един сандък, в който има някаф KENWOOD, и отгоре на тоя сандък имаше някаф усилвател Thunder и ако искам да извадя сандъка трябва, да развия усилвателя от него, крайно непрактично.
Та, общо взето нещата които се направиха:
Стойка за усилвателя
Твърд под - РАВЕН!!!
И закриване на газовата бутилка, че много грозно беее
Целта:
Да се запази колкото е възможно обема на използваното багажно пространство. Понеже се случва и да ми трябва колкото и да е, една щайга с буркани да събира (това е мерната единица за обем на багажник в българия мисля

Да се намери мястото на, аптечката, пожарогасителя, въжета, кабели за акомулатора, както и всякакви дребни малки боклуци които дъжа в колата си в случай че нещо се прецака, нали

Стига толкова описание ето малко снимки, предварително искам да се извиня за качеството, просто нямам с какво да снимам освен телефона ми.
Багажника изглеждаше горе долу така в началото


На тея снимки се вижда и горе долу какво представлява стойката за усилвателя, а зад нея остава мястото за аптечката, всичко се правеше така, че да можеш максимално бързо и лесно да извадиш дадено нещо, или пък ако трябва да си сменя крушка на задните светлини, да не трябва да отвивам 30 видийки преди това.
Сега нещата изглеждат .....така:




Не е нещо извънземно като дизайн и така нататък, но се гонеше повече функционалност.
Вдъхновението е черпено от багажника на голф 4 и BMW 525 ( понеже то има такива скрити места, разни "шкафчета" да ги наречем
Преди да пусна някоя друга снимка от процеса, бих искал някакви коментари отностно това. Как подяволите ви изглежда на вас, от естетическа гледна точка
Благодаря за вниманието
