Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Ata79
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Ata79 » Нед 05 юли 2009 19:21


Колеги имам нужда от помощ !
Имам един Пасат 94 година АБФ който не искам да правя след челен удар и ме интересува дали може да се прехвърли АБС, таблото с борд компютъра и електическите стъкла . Ще съм благодарен и за подробности , като например какво трябва да се смени дискове датчици за АБС и подобни .

Последна промяна от Ata79 на Вто 16 ное 2010 8:51, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Garchev » Пон 06 юли 2009 0:40


Нека и другите колеги да кажат, обаче съм почти 100% сигурен , че АБС-а НЯМА да стане :(


Потребителски аватар
Ata79
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Ata79 » Пон 06 юли 2009 7:16


Колеги някой беше ми казал че ако сменя шенкелите щяло да стане. Дайте мнение за това, моля


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Li4o » Пон 06 юли 2009 9:48


Темата е за НАПРАВИ СИ САМ - няма нищо общо с ТУНИНГ...


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот nepreklonniq » Пон 06 юли 2009 20:20


Ще кажа как е при мен - предните дискове са с гривна вътре - там където чете датчика, обикновени са и не са вентилирани. Отзад е с барабани - също с гривна. Моето скромно мнение е, че трябва да пробваш да смениш спирачната помпа с целият хидроблок,но също и инсталацията към него. Трябва да видиш дали шенкелите ти имат отвори за датчиците. Ако съм пропуснал нещо, то нека колегите да допълнят! А двигателят от пасата здрав ли е?
Пасат 1.8 МИ ААМ - 75к.с.1995г.

П.п. Доста сложна операция си избрал :D


Потребителски аватар
Ata79
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Ata79 » Вто 07 юли 2009 22:29


Двигателя е здрав , но за сега си го пазя за мен. Като не ми трябва вече ще го пусна като обява .


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот policevidin » Чет 11 мар 2010 19:06


Garchev написа:Нека и другите колеги да кажат, обаче съм почти 100% сигурен , че АБС-а НЯМА да стане :(

Колега няма невъзможни неща! mhihi
viewtopic.php?f=11&t=175170


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот Winner25 » Чет 11 мар 2010 20:21


Според мен АБС-а ще стане най лесно. Всичко от пасата би трябвало да може да се сложи на вентото без преправяне - цялото серво с помпи, разпределители и т.н, шенкели дискове, всичко :)
Да сложиш механизъм за стъкло от пасат на венто ми се вижда доста по-трудно и безмислено при положение че тези за венто се намират даже по-лесно :)
Таблото на пасата също е доста по-голямо като размер, отделно ще има доста играчка с пренареждане на кабели, докато подкараш всичко :lol:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Пасат АБФ 94 година в Голф 3 ААМ 92

Мнениеот policevidin » Чет 11 мар 2010 21:03


Winner25 написа:Според мен АБС-а ще стане най лесно. Всичко от пасата би трябвало да може да се сложи на вентото без преправяне - цялото серво с помпи, разпределители и т.н, шенкели дискове, всичко :)
Да сложиш механизъм за стъкло от пасат на венто ми се вижда доста по-трудно и безмислено при положение че тези за венто се намират даже по-лесно :)
Таблото на пасата също е доста по-голямо като размер, отделно ще има доста играчка с пренареждане на кабели, докато подкараш всичко :lol:

Точно така. mhihi
механизма от пасат няма да стане защото на пасата на вратите дори и да не е имало ел.стъкла си има заготовки (дупки) за такива. А и тези механизми са с едни гребени, лостчета,чудесиии.... Докато на Венто (Голф) няма къде да закрепиш механизмите понеже вратите не са предвидени за такъв тип механизъм.
За таблото мисля че няма смисъл да говоря откажи се. Направи всичко останало и после мисло за таблото.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта