
Става дума за счупването на алумина точно там където се захваща към купето и дръжката увисва само на болта от към бравата.
Направих дупка 6мм на дръжката от към видимата част (там където застава палеца при отваряне) и фаска за да се скрие главата на болт 6мм за кръстата отверка.
използвал съм 35мм П-профил (ако е по-малко може да изхвъля дръжката в полуотворено положение и да не изглежда добре) с дължина около 30мм ан който съм направил дупка 6мм и гайка 6мм , първоначално идеята беше да се залепи гайката с поксипол за профила за да не мърда но при пробите разбрах, че така или иначе този профил някой трябва да го държи от вътрешната страна ( ако не се върти гайката заедно с болта ще се върти всичко включително и профила !
Най-добрия вариянт е ако се намаже с поксипол и профила и се сложи така на колата и след като изсъхне да остане там за да е възможен демонтажа на дръжката без да се налага разглобяването на кората.
Другия проблем е с тези малките пластмасови капачки които натискат пластината в вратата, много често се чупят , но на тяхно място съм сложил копче за гипсокартон (3бр за 2 стотинки

Вече си направих задните дръжки така и работят добре , ако някой се интересува може да направя клипче как работят!