
За да се добера до вътрешното тяло на климатика се наложи да сваля цялото табло..
Вътрешното тяло беше закрепено към купето с два болта, които се намират точно до отвора за въздух отпред до чистачките. След това отворих вътрешното тяло, където се показа изпарителя, който беше задръстен с бокуци.. Трудността при мен идваше от там , че тази операция я правех без да съм източвал фреона и маркучите не позволяваха да се работи спокойно. Ето снимка след като го почистих с компресора..
Дойде време собственоръчно да си измайсторя наякъв филтър за да не се пълни с повече боклуци..
Ето това сътворих с един филтър закупен от Кауфланд за 3лв. с помоща на игла и конец го прекрепих към оригиналната му решетка..Мисля че стана добре..

Надявам се да съм полезен на някой на ,който му предстой същата процедура.