Здравейте какво мога да прекъсна за да не се стартира двигател AFT 1,6I 101 HP. Говоря за блокировка против кражба!!!
Благодаря!



Блокировка на двигателя!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
За блокировката
Колега това е професионален вупрос ниама пробем да ти кажа но нека да е на ЛС,все пак трябва да е сигорно
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vit_autosofia написа:Ако прекъсне помпата с ключенце дето и жената няма да го знае къде е

Разбира се, може да направи и помпата да се включва/исключва от самоблокиращо се реле, но това ще значе, че трябва да сложи по-обемисто (заради по-големия ток) реле, което и по-лесно се вижда, и по-трудно се крие.
Прекъсването на сигналния кабел от Хол-датчика ти дава възможност да ползваш микрореленце с големина 7х10 мм., което можеш да скриеш абсолютно навсякъде! Достатъчно е да има 2 нормално отворени контакта и да го свържеш така, че когато си дал контакт, релето да се задейства от скрито бутонче и да се самоблокира в задействано положение. Когато върнеш контактния ключ, релето се саморазблокира и вече не можеш да запалиш, без да го задействаш наново.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Да,и аз се сетих за датчика на Хол,много удобно и безопасно е да се направи прекъсвач.АФТ обаче можел да запали и бе Хол,та....
или са само слухове?
А на помпата аз имам бушон 20А,предполагам консумацията й е поне 10А.Доста е,наистина,поне за обикновен прекъсвач.
EDIT:А не може ли да се прекъсне захранването на бобината?

А на помпата аз имам бушон 20А,предполагам консумацията й е поне 10А.Доста е,наистина,поне за обикновен прекъсвач.
EDIT:А не може ли да се прекъсне захранването на бобината?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
nikigada написа:От делкото излизат 3 кабела без да бройм тези за свещите и този от бобината кой от трите е!
Ами тези трите са:
- захранване
- маса
- сигнал.
Който и да прекъснеш, все ще има ефект.
Най-добре е да прекъснеш сигнален или захранване.
Откачи куплунга и измери с мултицет когато си на контакт, така лесно ще хванеш захранване и маса.
Само ако прекъсваш кабели, запоявяй с поялник и изолирай добре, че иначе след време ти ще имаш проблеми с паленето

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта