Блокировка на двигателя!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Блокировка на двигателя!

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 8:29


Здравейте какво мога да прекъсна за да не се стартира двигател AFT 1,6I 101 HP. Говоря за блокировка против кражба!!!

Благодаря!




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

За блокировката

Мнениеот Glove » Вто 09 яну 2007 8:46


Колега това е професионален вупрос ниама пробем да ти кажа но нека да е на ЛС,все пак трябва да е сигорно


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 10:16


Бензиновата помпа mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 12:22


andro_v написа:Бензиновата помпа mhihi

Цъ! Тока там е голям и ще свърши по-бързо реленцето, което сложиш.
По-хитро е да спреш сигнала от Хол-датчика


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 09 яну 2007 14:34


radotom написа:
andro_v написа:Бензиновата помпа mhihi

Цъ! Тока там е голям и ще свърши по-бързо реленцето, което сложиш.
По-хитро е да спреш сигнала от Хол-датчика

Ако прекъсне помпата с ключенце дето и жената няма да го знае къде е


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 15:43


vit_autosofia написа:Ако прекъсне помпата с ключенце дето и жената няма да го знае къде е
:dontknow: Бе не, че не става, става, разбира се, ама ако е Це-Ка ключе, трябва, когато гаси, да си исключва и ключето.
Разбира се, може да направи и помпата да се включва/исключва от самоблокиращо се реле, но това ще значе, че трябва да сложи по-обемисто (заради по-големия ток) реле, което и по-лесно се вижда, и по-трудно се крие.
Прекъсването на сигналния кабел от Хол-датчика ти дава възможност да ползваш микрореленце с големина 7х10 мм., което можеш да скриеш абсолютно навсякъде! Достатъчно е да има 2 нормално отворени контакта и да го свържеш така, че когато си дал контакт, релето да се задейства от скрито бутонче и да се самоблокира в задействано положение. Когато върнеш контактния ключ, релето се саморазблокира и вече не можеш да запалиш, без да го задействаш наново.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 16:05


Да,и аз се сетих за датчика на Хол,много удобно и безопасно е да се направи прекъсвач.АФТ обаче можел да запали и бе Хол,та.... :? или са само слухове?
А на помпата аз имам бушон 20А,предполагам консумацията й е поне 10А.Доста е,наистина,поне за обикновен прекъсвач.
EDIT:А не може ли да се прекъсне захранването на бобината?


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 09 яну 2007 18:00


Кабелчето на ижекциона! :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 09 яну 2007 18:05


А що просто с реле и Ц/К ключе не прекъснеш +12-те волта на релето за управление на помпата?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 19:41


radotom написа:
vit_autosofia написа:Ако прекъсне помпата с ключенце дето и жената няма да го знае къде е
:dontknow: Бе не, че не става, става, разбира се, ама ако е Це-Ка ключе, трябва, когато гаси, да си исключва и ключето. .


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 20:24


Благодаря за отговорите! Къде е този датчик на Хол къде да го търся и какъв кабел като цвят е това!

Благодаря!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 20:37


Намира се на делкото.
Пробвай дали ще спре двг,като откачиш куплунга.


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 20:41


От делкото излизат 3 кабела без да бройм тези за свещите и този от бобината кой от трите е!


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Вто 09 яну 2007 20:48


nikigada написа:От делкото излизат 3 кабела без да бройм тези за свещите и този от бобината кой от трите е!


Ами тези трите са:
- захранване
- маса
- сигнал.

Който и да прекъснеш, все ще има ефект.

Най-добре е да прекъснеш сигнален или захранване.
Откачи куплунга и измери с мултицет когато си на контакт, така лесно ще хванеш захранване и маса.

Само ако прекъсваш кабели, запоявяй с поялник и изолирай добре, че иначе след време ти ще имаш проблеми с паленето :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 20:54


Като откачиш буксата двата пина в краишата са ти захранването,средното е сигнала.Когато буксата ти е с каналите нагоре,левия пин е масата,десния е плюс.Аз бих прекъснал плюса.Успех!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта