Смяна на вътрешния изпарител на VW Sharan 2.0 96г.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
bateto333
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смяна на вътрешния изпарител на VW Sharan 2.0 96г.

Мнениеот bateto333 » Нед 13 юни 2010 16:25


Здравейте колеги,
Интерисува ме някой дали е сменял вътрешния изпарител на климатика?Мисля да си го сменям сам и ще съм благодарен за някой друг съвет и напътствие че да не се лутам много време и да не развивам излишни болтчета!
Благодаря предварително!!




bateto333
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смених си вътрешния изпарител на VW Sharan 2.0 96г.

Мнениеот bateto333 » Сря 30 юни 2010 18:37


Успях да си сменя изпарителя почти без поръжения . :banana
Сваля се цялото табло което освен болтчетата вътре в купето има 2 болта и в коша от горна страна единия от които се пада зад филтъра на купето и не се вижда даже моя беше счупен от предишното сваляне!Сваля се и волана или са откача от болта където го фиксира за нагоре надолу и напред назад!След като се свали таблото се сваля цялото пластмасово тяло--клапите(където са вързани жилата и в него е парното),за него е закопчано тялото в което е вътрешния изпарител,после вентилатора и накрая клапата за затваряне на външния въздух и филтъра на купето(които остава свободен в коша).Това цялото тяло се държи на 8 шпилки (двете на клапата към филтър,едната от които посредата зад филтъра ,2 горе и долу на тялото на изпарителя и 2 горе ляво и долу дясно на голямото тяло с клапите) към предната стена на купето. Най добре да се разхлабят откъм двигателя (с тръбна 10)малко и по възможност да се развият от страната на пластмасата (където са около 15мм. дълги тип видия , развиват се с ключ 19)че от другата страна са доста дълги и трудно излиза тялото после.Да не забравите и да развиете тръбите на климатика към ТРВто и да отсъедините тръбите на парното от към двигателя(което ми отне доста врене че нямах специалните клещи за пружините скоби и хубави чирашки клещи,а са доста на неудобно място).После са освобождава гредата на която се държи таблото от задната страна като се развиват(с 13) по два болта от към двете врати 2 под волана 3 зад скоростния лост и 2 от към двигателя в предната част до "компютъра" и за издърпва назад колкото е възможно че остава да се държи и за оста на педалите но мърда достатъчно че да може да се измъкне вниматално нагоре цялото тяло. след това се разкопчават телата внимателно(че се чупят някои от закопчалките)и се сменя.После по обратния ред!!!!
Успех !!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта